Het valt tegen op dit moment. Ik ben nog een mooie auto tegen gekomen van een forum lid. Ik hik alleen een beetje tegen de hoge km stand. Optisch is de auto overigens in absoluut perfecte staat.
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic,
nu Alpine A110 Legende Iriswit
Regio 077
Wat heeft die 3.2 gelopen ? En wat is er aan versleuteld
_________________________________________ Less is more !
24 nov 2008 20:46
dubsport
Porsche 968
Noord Brabant
De zoektocht naar een 3.2 is inmiddels gestaakt. Ik had de scoop van mn zoektocht verbreedt met de 964. Inmiddels heb ik dan ook een 964 aangeschaft. Deze post mag dus dicht.
14 dec 2008 21:57
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Een gemiste kans
Gefeliciteerd met de aanschaf.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
15 dec 2008 15:32
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Hey Dubsport, gefeliciteerd!! Enne, wat is het geworden? Heb ik een topic elders gemist!? Ook erg mooi hoor, een 964 (anderen maken dezelfde stap na vele jaren 3.2, dus je bent gewoon een snelle man, past goed bij het merk ).
15 dec 2008 22:56
dubsport
Porsche 968
Noord Brabant
Bij gebrek aan een 3.2 naar m’n zin kwam er de 964 op mijn weg. Ik werd eigenlijk een beetje getriggered door een groene cabrio die bij Carlo van Krey te koop staat. Een pracht auto met ditto papieren. Het probleem van een cabrio is dat ik de lijn van een coupe mooier vindt. Ik ga de auto vandaag ophalen.
Hey Lucien, gefeliciteerd met je aankoop. Wat ik echter niet begrijp is jou argument van keuze met name bepaald word door jou kinderen. Een cabrio is dan wel op zijn zachts gezegt opmerkelijk.
Maar wel een top auto.
veel plezier ermee, enne..... niet zo snel meer wegdoen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum