Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 21:30

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Porsche 996 Carrera 4 Model 2002 3.6 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Porsche 996 Carrera 4 Model 2002 3.6
Te Koop aangeboden: Zeer goed onderhouden (Porsche liefhebber) zilveren (met zwart leer interieur) porsche 996 Carrera 4 van eind 2001 (model 2002/ 3.6l, automaat, zijskirts, witte tellers, porsche logo in hoofdsteun, kleuren Porsche logo naafdop op velgen, rode remklauwen) met 303000 km en altijd goed onderhouden. 2e eigenaar (komt van Pon Leusden, 1e eigenaar ook bekend) Atijd netjes warm gereden, om de 20.000 grote beurt etc., altijd met de hand gewassen of door loogman de lappen carwash laten doen, in afgesloten garage gestald (zonder handrem) en 1 minuut stationair laten draaien voordat ik m uitzet. Zeer goed in de lak, vrijwel geen krasjes of steenslag, ziet er uit of hij 80000 km gereden heeft, onderhouds boekjes en alle facturen aanwezig. Onderhouden en 2,5 jaar geleden gekocht (als 2e eigenaar) bij Bossen & de Bakker. Vraagprijs 22000 euro.

Ik ben echter inmiddels overstag en wil graag een zwarte 997 Turbo of Targa 4s aanschaffen. Interesse in meer details? Stuur een email of bel 0627045227.

Groet,

Bernd

Laatst bijgewerkt door porsche99602 op 01 jan 2012 18:56, in totaal 1 keer bewerkt.

01 jan 2012 14:42
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht Re: Porsche 996 Carrera 4 Model 2002 3.6
Succes met de verkoop.
Wel graag (zoals voorgeschreven) nog even de vraagprijs vermelden.
:idea: Foto's doen, over het algemeen, sneller verkopen.

01 jan 2012 14:51
Profiel
PorscheForum Rookie
Goedemorgen,

Is uw Porsche nog te koop?
Zo ja heeft u dan enkele foto's van de Porsche of staan deze op een site?

Groet van Allard

08 jan 2012 12:06
Profiel
PorscheForum Rookie
Goedemorgen Allard,

Ik heb inmiddels mijn porsche weer ingeruild bij Bossen & de Bakker, waar ik hem ook van gekocht heb. Zij hadden namelijk een zwarte 997 targa 4s staan die ik erg mooi vond, en zodoende zijn we er afgelopen vrijdag uitgekomen. Mijn Porsche staat dus nog wel te koop alleen niet meer via mij. Ik heb geen foto's en aangezien hij bij mijn ouders in een aparte garage box staat in Heiloo en ik in Amsterdam woon (ben nogal zuinig op mn spullen ;)), rijd ik er niet even naar toe. Mocht je echter interesse hebben dan kan ik je uiteraard wel met Bossen en de Bakker in contact brengen, en kan ik je ook alle informatie geven over onderhoud, historie en hoe de auto is. Om je een idee te geven; toen ik m 2,5 jaar geleden kocht, heb ik vele proefritjes gemaakt en ondanks de kilometer stand vond ik deze porsche toch het meest compleet en het beste rijden. Daarnaast heb ik uitvoerig met de 1e eigenaar en Pon Leusden gesproken en aangezien dit (naast de service van Bossen en de Bakker) een zeer goed gevoel gaf, heb ik toen de aankoop gedaan.

Meer info? Ik hoor het wel.

Gr.,

Bernd

08 jan 2012 13:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Veel plezier met uw targa 997 4S

08 jan 2012 13:05
Profiel
Moderator
PF # 136
Gefeliciteerd met verkoop en aankoop, waarbij het leuk zou zijn om hiervoor een nieuw topic te openen (met foto's :wink: ), wanneer je de auto in het bezit hebt. :thumleft:

08 jan 2012 13:58
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 6 berichten ]