dank. dus het onderste klopt maar het bovenste niet (want geen convertible)? En die engine & powertrain 'fail' dan ook niet? Er wordt bovenaan wel hetzelfde volgnummer vh vinnummer genoemd??
_________________________________________ vier wielen en een stuur!
nu en eerder: porsche 996gt3, Mini Cooper Porsche 944 turbo Bmw f30 320i
08 aug 2017 12:13
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI
Volgens Carrera Reno op Youtube is de 911 met VIN WP0AA29992S624031 wel degelijk een Cabrio...zal wel een foutje zijn
Sowieso zou je Carrera Reno kunnen mailen voor meer info.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
08 aug 2017 13:23
ewp964c2
Het Gooi, ex 964 C2 Coupe, ex 964 C4 Targa, ex 911T Targa '72 , ex 964 C4 Coupe, ex Tannengrun 996C2
Koopje was een gokje. Afgelopen maand heb ik op catawiki een gokje gewaagd en geboden op een "91 964C4 met 152K op de teller. Een gokje want ik wist dat heb voor een heel laag bedrag moest binnen halen om tegenvallers te kunnen dekken. het is mijn derde 964 dus ik wist dat ik voor rond de 20k de auto er optisch en technisch goed kan maken. Wist van tevoren dat boekjes erbij zaten en auto 1 eigenaar heeft gehad, boekjes erbij, is wit maar oorspronkelijk schiffer grau.
Auto heb ik voor 31K kunnen aanschaffen...
Afgelopen week op transport gezet auto is nu helemaal doorgelicht en het is een auto die technisch perfect is, optisch wat werk aan (wist ik). Inmiddels Cup Spiegel's en velgen erop, volgende maand tuning bij cartronic. Ik wil hem wel weer terugbrengen in oorspronkelijke kleur maar die 12-14K kan ik altijd nog uitgeven. Gokje kan soms lonen maar als je dat incalculeert kan je mazzel hebben.
_________________________________________ Ex 964 C2 Ex Targa 964 C4 Ex 911T 1972 Ex 964 C4 Coupe Ex 996 C2 991 C2S Sportchrono
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
08 aug 2017 14:52
Vincent Vega
P 944 MK II,
P 993 C2,
Audi TT,
VW T2
ewp964c2 schreef:
Koopje was een gokje. Afgelopen maand heb ik op catawiki een gokje gewaagd en geboden op een "91 964C4 met 152K op de teller. Een gokje want ik wist dat heb voor een heel laag bedrag moest binnen halen om tegenvallers te kunnen dekken. het is mijn derde 964 dus ik wist dat ik voor rond de 20k de auto er optisch en technisch goed kan maken. Wist van tevoren dat boekjes erbij zaten en auto 1 eigenaar heeft gehad, boekjes erbij, is wit maar oorspronkelijk schiffer grau.
Auto heb ik voor 31K kunnen aanschaffen...
Afgelopen week op transport gezet auto is nu helemaal doorgelicht en het is een auto die technisch perfect is, optisch wat werk aan (wist ik). Inmiddels Cup Spiegel's en velgen erop, volgende maand tuning bij cartronic. Ik wil hem wel weer terugbrengen in oorspronkelijke kleur maar die 12-14K kan ik altijd nog uitgeven. Gokje kan soms lonen maar als je dat incalculeert kan je mazzel hebben.
Volgens mij heb jij de deal van het jaar binnengeharkt. Wat ik tot nu toe op catawiki zag was vooral overrated spul.
hahaha slecht geslapen? is goed limlander wist niet dat het werd gevraagd maar zal het voortaan doen maar het betrof dus 2 koopjes zoals topic vermeldt...
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
13 aug 2017 10:33
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
Olaf schreef:
Is het te veel gevraagd om bij de linkjes te zetten, waar het over gaat
KLIK - en je weet al wat meer van dit koopje. even naar beneden scrollen
Wil je echter nog meer weten, dan zal je de beurs moeten trekken $4.95
je kan er zelf ook wat van trouwens....
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
13 aug 2017 10:58
Olaf
911 Carrera S
Hey, hey ... daar is duidelijk dat het gaat om het koopje wat direct daarboven besproken wordt
doctor porsche schreef:
maar zal het voortaan doen
13 aug 2017 12:37
porschenot
ex 993 ex 996
MOD: Porsche 911 Carrera Cabrio Tiptronic € 26.500KLIK
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum