Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 6:13

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
VERKOCHT: PORSCHE 3.2 UIT '86 VOOR 13950 EURO! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
Ah, en weer een uniek feature van mijn SC uit de lucht :cheesy: (een targa nog wel, leuk!)

25 dec 2007 12:48
Profiel Facebook 
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht 
Tja, zo leren we nog wat. :D Mooie plaatjes in je album Pascal. kan ik mooi zien hoe fuchsen uitzien onder een mosgroene auto. Die van mij heeft orgineel teledails. maar ben toch van plan er een set fuchsen bij te kopen.

25 dec 2007 12:58
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
ik krijg wel reacties, de bekende 'scheurpiloten & jetzt oder nie-personen' heb ik al aan de deur gehad :roll: :!:
heb wel een serieuze forumlid ontmoet, heeft interesse en komt er op terug dit weekend...
maarja, v.d. lucht kan niemand leven en de auto die ik op het oog heb staat ook niet eeuwig te koop, dus zijn we nog wat gezakt met de prijs in de hoop dat iemand 'toehapt' :wink:
je hebt er maar 1 nodig dus geduld, geduld, gedu.....(wachten is niet mijn sterkste kant :twisted: ).
emotioneel heb ik er al afscheid van genomen, nu nog alleen fysiek :!:

26 dec 2007 15:17
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Te goedkoop is ook niet goed...

26 dec 2007 16:37
Profiel
PorscheForum Rakker
rotterdam
Bericht 
2e kerstdag naar zandvoort gegaan? dan wil je hem niet meer verkopen, ik heb mijn auto lang te koop gehad, weinig reacties, blijft nu in de schuur "voor erbij"

27 dec 2007 9:03
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
... de markt is blijkbaar nog niet klaar voor een groene 3.2 :roll: :wink:
daarom wil ik nog wel iets aan de prijs doen bij (serieuze) interesse aangezien ik de dame een warm nest gun en ik dat haar niet kan geven :!:
dus niet allemaal tegelijk reageren maar een mailtje naar mij en je rijdt een porsche :wink:
we wachten weer af....

02 jan 2008 14:11
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
Er moet toch wel een koper zijn voor deze bolide? Heb even geduld, soms kan het wel eens wat langer duren. Succes met de verkoop.

02 jan 2008 21:24
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Staat nog geen 2 maanden te koop ... :shock:

't is geen halfje brood :!:

... komt bij dat ik al 'n 3.2 heb :lol: :lol:

02 jan 2008 21:28
Profiel WWW Facebook 
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
zet hem op mobile.de? en vang 25K :lol:

02 jan 2008 21:28
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
aso69 schreef:
2e kerstdag naar zandvoort gegaan? dan wil je hem niet meer verkopen, ik heb mijn auto lang te koop gehad, weinig reacties, blijft nu in de schuur "voor erbij"

reed jij toen soms rond met een bordje TE KOOP?

02 jan 2008 22:23
Profiel
PorscheForum Rakker
rotterdam
Bericht 
nee, bordje te koop heeft er nog nooit op gezeten
ik heb niet op de baan gereden, was met die "lichtblauwe" die geparkeerd stond bij een vuilcontainer in de buurt zonder andere autos eromheen

03 jan 2008 9:19
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
En toen je terugkwam stond 'ie er nog wel?

:mrgreen:

03 jan 2008 10:07
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
zekers is er een koper voor deze schitterende voiture, je hebt er maar 1 nodig :!:
de auto staat ook op mobile.de maar denk dat DLD slaapt, geen reacties so far...
voorts heb ik wat anders op het oog en dan weet je het wel he, we kunnen nauwelijks wachten :wink:
maar goed, geduld is een schone zaak dus.........................

03 jan 2008 12:43
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
Bericht 
ik denk dat je zeker niet teveel vraagt, want deze vraagt ook 13.950 euro : http://www.2dehands.be/porsche-911sc-ta ... 27671.html
en ik heb die wagen in het echt gezien, en daar hangt meer scheef aan dan recht......

(bij die kerel heb ik trouwens vroeger m'n 914 gekocht , met perfecte motor...(en na 10km stond ik al in panne....,zijn uitleg was dat ik er te hard had mee opgetrokken en te wild mee gereden, en dat het dus mijn schuld was dat de motor stuk was....(motorrevisie bijna 3000 euro...)(en ik reed toen achter m'n ouders, met hun mitsubisi diesel!!!!!!!)

och ja, succes met de verkoop......

11 jan 2008 13:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
Zo, prijs bij de advert gezet, moet nu toch gaan lukken :wink:
ik weet, januari is geen goede maand om een auto te verkopen maar voor zo'n prijs.....
ik ga weer in de wachtkamer zitten

11 jan 2008 20:12
Profiel
PorscheForum Rakker
niet meer....
Bericht 
Duitser heeft h'm dus niet meegenomen? Vind h'm op de foto best wat hebben maar ik moet ff pas op de plaats doen...een jaartje -of 2 :roll: - te vroeg voor mij.....

Maar als het zo doorgaat kan ik hem met een maand of wat gratis afhalen....

11 jan 2008 23:50
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
tja Roi, je zou haast gaan denken dat ik de Porsche weg ga geven :!:
maar goed, dit bedrag moet ie zekers op gaan brengen en anders sturen we gewoon zelf met hem door :wink:
ik zie het wel....

12 jan 2008 12:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 968
Noord Brabant
Bericht 
Nog FF en je kunt er geen afscheid meer van doen. Die kans zit er ook in natuurlijk. Ik lees dat januari een slechte maand is om een auto te verkopen. Wellicht is dat waar, maar ja het is wel een klassieke porsche 911 en geen suzuki Alto toch? Heb je marktplaats ook al geprobeert? Auto dekens vraagt ook altijd naar P 911. maak anders een paar nieuwe foto's op een mooie locatie. Kun je gemakkelijker interesse wekken. Een mooi plaatje zegt meer dan 1000 woorden zeggen ze wel eens.

Succes met de verkopen

12 jan 2008 13:30
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Als het echt 'n nette Porsche is, kan je consignatie-verkoop overwegen ... staat toch net ff beter, 'n Porsche tussen z'n broeders inplaats van bij jou in je garage of op straat :wink:

12 jan 2008 17:15
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
996 C4 2002 VW Kever 1966 VW T2 1973 ex- Panamera 4S 2009
prov Antwerpen / Belgie
Bericht 
you've got PB uit Belgie !!

13 jan 2008 13:31
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
genoeg reacties (vooral vanuit buitenland :roll: ) maar allemaal voor een prikkie op de 1e rij willen zitten :evil:
ga toch maar eens overwegen om hem 'de handel' in te douwen, blijkbaar vraag ik teveel/kleur niet goed/ geen schuifdak/ etc.....
zou jammer zijn want zij is denk ik beter af bij een liefhebber maar de auto die op het oog heb blijft ook niet eeuwig 'gereserveerd' staan :wink:
moeilijk besluit, geduld blijven hebben (heb maar 1 lefhebber nodig) of verlies nemen en de handel in.
1 ding is zeker, zij gaat weg (ben al aan het sparen voor nieuw huis + garage :arrow: 993 :!: :wink: ).

25 jan 2008 16:25
Profiel
Bericht 
Soms snap je dingen niet, die van mijn maat was op minder dan een week verkocht en daar zat dan nog werk aan, en echt niet voor veel minder dan dat jij vraagt.
Was wel belasting vrij en met 3.2 en G50 bak.
Was dat dan doorslag gevend. :roll:

25 jan 2008 17:36
PorscheForum Junkie
Bericht 
hmmm wim, G50 bak en 3.2 motor EN belastingvrij :arrow: omgebouwde/gemodoficeerde SC :?:
kan wel iemand daardoor over de streep trekken, ik merk dat veel 'kopers' vragen of de auto een G50 bak heeft (die mensen weten toch dat een G50 bak later erin kwam, dat noemt zich dan een kenner :roll: ).
en de mijne heeft wat cosmetisch werk, maar staat in de advert duidelijk omschreven en dan toch verbaasd reageren als ze komen kijken, je wordt er weleens moe van :!: :?
en VERVOLGENS vertellen dat ze een perfecte 3.2 zonder werk kunnen kopen voor maar een paar duizend meer (wat doe je dan bij mijn auto, KOPEN JONGEN KOPEN :wink: ).
raar wereldtje, die 911 kopers............
hoe dan ook, je weet nooit hoe een koe een haas vangt :wink:

25 jan 2008 18:29
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Geduld is 'n schone zaak :wink:

... als je 'm verkocht hebt, staan ze in ene allemaal te dringen :?

Consignatie of inruilen geen optie :?:

Gok dat de handel je 'n duizendje of 8 gaat bieden - en daar wil ik 'm ook wel voor op komen halen :shock:

25 jan 2008 18:32
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
craze schreef:
raar wereldtje, die 911 kopers............

Niet alleen daar, en Olaf doelt daar ook al op.

Toen ik door omstandigheden mijn old-timers ging verkopen, waren er vooraf ook mensen die hem wilden kopen.
Op het moment dat het zover was en dit even vermelde, krijg geen reactie, :roll: tot het moment dat hij werkelijk verkocht is, dan komen ze en zeggen ze DIE WILDE IK TOCH KOPEN, weet je wat, een schop onder hun kont kunnen ze krijgen, schijn heiligen.

En geef je groot gelijk, schop ze van je grond af en laat ze die andere maar halen.

Heb geduld je hoeft er maar eentje te hebben.

25 jan 2008 21:03
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende