Auteur |
Bericht |
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Weet alleen dat ik ongeveer een jaar op zoek ben geweest naar een goeie 964 en het liefst een C2..wat ook gelukt is.. gewoon omdat ik vind dat een 911 8-erwielaandrijving moet hebben.. maar goed, slechts mijn mening, weet niet de mening van de hele wereld maar over het algemeen genomen waren ten tijde van mijn zoektocht de 4-tjes net iets goedkoper..
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
08 jul 2008 22:32 |
|
|
Denniz C2
993 C2
|
Ondehoudskosten, storingsgevoeligheid en de C4 is een stuk je, heeeel klein stukje zelfs langzamer. Om maar wat te noemen. Daarnaast schijnt men van mening te zijn dat een C2 meer fun is om in te rijden..... Wat ik overigens zelf niet echt beaam!
_________________________________________ Ut et Zeeuwse
|
09 jul 2008 20:14 |
|
|
horn
PF #57
|
bij normaal straatgebruik ga je bij een 964 het verschil tussen een C2 en een C4 in mijn ogen niet merken. Bij mijn zoektocht naar de hornporsche heb ik dan ook aangegeven dat ik de voorkeur had voor een C2 maar dat ik een goede C4 niet zou laten staan omdat het een C4 was. Inderdaad omdat een C4 theoretisch duurder is in onderhoud en omdat een C2 het 'pure Porscherijden' meer zou benaderen dan een C4 zijn volgens mij redenen dat een goede C2 in de regel iets duurder is dan een goede C4. Ik heb overigens ook het gevoel dat er van de 964 meer C4's dan C2's gemaakt zijn, tenminste ik kom meer C4's tegen op de occassion sites.
Beter kan ik het ook niet beredeneren.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 jul 2008 23:40 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Is het niet zo dat de 964- Yuppen-Porsche als C4 op de markt is gebracht en dat de C2 versie pas (veel) later is uitgekomen
Als de C4 inderdaad minder geliefd is dan de C2, dan is het niet zo vreemd dat je meer C4's te koop ziet staan
|
10 jul 2008 7:38 |
|
|
horn
PF #57
|
een jaar eerder.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 jul 2008 7:54 |
|
|
duc748
Ex 964 c2beverwijk.
|
eerste c2 zijn volgens mij van september 1989 in duitsland op kenteken gezet in NL zal het wel weer een 1/2 tot 1 jaar later zijn.
ja voordat jullie het vragen die van mij is sept'89 kenteken '90 ook toen al import.
_________________________________________ have fun!!!!
|
12 jul 2008 22:55 |
|
|
horn
PF #57
|
dat zeg ik. eerste C4's zijn eind 88 op kenteken gezet, MY89. een jaar eerder dus.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 jul 2008 9:04 |
|
|
964Cee-4
964 Carrera 4 - is niet meer... snif
|
Snif....
Vandaag heb ik mijn 964 verkocht... is ie weggegaan en in Belgische handen gekomen.
Ben er nog steeds redelijk emotioneel onder... het was mun eerste Porsche en heb hem nu ong. 3,5 jaar gehad.
Ik zal nog heel veel aan hem denken en werd nog weer helemaal blij toen ie vandaag de straat uit reed.
Dat mooie uitlaat geluid ... helaas ... ik zal hem missen !
Steeds kijk ik even op de oprit of ie er toch niet stiekem staat.. maar nee, het is definitief... vaarwel mun mooie Amazone groene 911... hoop dat je een fijn baasje zult hebben. Een geruststellende gedachte : ik heb hem niet verraden en ingeruild voor een ander.. ooit komt er wel weer eens een andere... maar het is nu beter zo... kon nu ook niet anders...
Love 911 4ever !!
Laatst bijgewerkt door 964Cee-4 op 05 aug 2008 23:29, in totaal 1 keer bewerkt.
|
05 aug 2008 23:27 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
En nu?
|
05 aug 2008 23:29 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Jammer, ken het gevoel. Wel van harte met de verkoop.
|
05 aug 2008 23:45 |
|
|
horn
PF #57
|
moet er zelf bijna van huilen... Sterkte!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 aug 2008 6:37 |
|
|
zuugnap
|
waarom moest ie eigelijk het veld ruimen, lees dat nergens terug!! idd ik ff met je mee
|
06 aug 2008 7:25 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
klinkt bekend dit verhaal, de auto is weg maar de liefde ervoor niet
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
06 aug 2008 15:30 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Dramaking
|
06 aug 2008 16:17 |
|
|
964Cee-4
964 Carrera 4 - is niet meer... snif
|
De centjes van de verkoop van de porsche had ik nodig ivm opstarten eigen zaak... ene kant dus zuur dat ie het veld ervoor moest ruimen.
Aan de andere kant is het wel zo als de zaken goed gaan, komt er ZEKER weer een 911... absoluut.. !!
|
06 aug 2008 20:38 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
First things first ,
|
06 aug 2008 23:58 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Precies, prioriteiten stellen, even en weer verdergaan. Desalniettemin succes in dit rouwproces
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
07 aug 2008 8:36 |
|
|
zuugnap
|
veel suc6 met de start van je bedrijf
|
07 aug 2008 8:43 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 aug 2008 19:24 |
|
|