Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 10 apr 2025 9:58

Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
To restorate or to switch... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Bericht 
Kleinigheidje hou je toch :wink:

25 sep 2008 17:07
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Bericht 
Ben bij WvD langs geweest en heb de Targa in kwestie even bewonderd. Zit lekker geluid in en bij starten geen pluimpje rook.
Zag ogenschijnlijk goed uit, alleen nog wel oppervlakkig gekeken, dus wat feitelijk onderhuids aanwezig is, heb ik niet gezien. Motor klonk iig goed, en de lak en het chrome zag er mooi uit. Naden rondom strak en geen gekke verlopen erin.
Duidelijk zichtbaar, en door Winfred op gewezen dat de stoelbekleding beschadigd cq. gescheurd is; moet dus hier en daar wat vervangen worden.
Onder de matten nog even gevoeld, maar dat voelde wat nattig, dus kan duiden op een rubber dat nog vervangen moet worden, of dat het targadak niet geheel lekker sluit..... of iemand die te fanatiek met de tuinslang op de ruiten heeft staan sproeien bij het wassen... :roll:

Mijn Targa bekeken en enkele goede tips gekregen voor wat betreft resto, dan wel onderhoud etc. Was verder niet een Porsche welke hij als aanvulling van zijn aanbod zag, dus een inruil zit er niet in. Reden was dat de lak van mijn Porsche bij respray te veel metallic was en dus niet de originele Oak Green is. Hij wil in zijn aanbod het liefst wel Porsches waarvan alles klopt... hmmm, wel eerlijk op zich, kreeg wel een aanbieding voor een respray.

Moet zeggen dat ik het niet geheel erg vind.... want een respray en een resto lijkt mij ook geen vervelende keuze...
To be continued.

01 okt 2008 1:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
GhostRider schreef:
(...) Was verder niet een Porsche welke hij als aanvulling van zijn aanbod zag, dus een inruil zit er niet in. Reden was dat de lak van mijn Porsche bij respray te veel metallic was en dus niet de originele Oak Green is. Hij wil in zijn aanbod het liefst wel Porsches waarvan alles klopt... (...)

Ja, onze Winfred kan lekker jippie. :roll: :bang:
Die groene 911T waar ik destijds voor ben gaan kijken was toch anders ook echt niet origineel, met onder andere een getectyleerde onderkant (waarom zou dat nou zijn?) en een brandblusser op de vloer gelast aan de passagier-kant.

GhostRider schreef:
(...) Onder de matten nog even gevoeld, maar dat voelde wat nattig

Fanatiek met een tuinslang? :?
Deze man weet echt wel dat nattigheid een zwak punt is bij targa's dus dan zorg je toch dat alles zo goed mogelijk droog is?
Met andere woorden, ik ben ervan overtuigd dat deze auto lekt.
Mijn top-tip: Lekker laten staan. :idea:

01 okt 2008 6:39
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
Bericht 
sluit me aan bij patrick, daarnaast, raar dat hij jou auto niet inneemt, wellicht te mooi :wink: te netjes, andere lekker laten staan en die van jou laten overspuiten

01 okt 2008 8:21
Profiel WWW
981 Boxster GTS
Bericht 
Je weet in ieder geval op zeker wat je hebt . . . . .

Maar wat je terugkoopt . . . . .

Zeker als er zo hier en daar vraagtekens rijzen ???
* Al dan niet malafiede handelaar (ben ook wel eens bij hem geweest, maar het deed mij de broek niet bollen) :roll:
* Nattigheid onder de matten
* Etc.

My 2 duppies: hou die van jou en knap 'm lekker en naar je zin op, is nog leuk werk ook :wink:

03 okt 2008 16:12
Profiel
ex: 3.2 Targa ex 964 c2 coupe ex 993 Targa BMW 02 1975
Bericht 
heb mijn vorige 86 porsche targa laten spuiten incl alle lossen onderdelen zoals bv ruitenwissers handgrepen, ook andere goede bumper nieuwe rubbers, emblemen, velgen ,nieuwe dorpels, oude voorschade en ik was rond de 11000 euro kwijt let wel op ik heb diverse gebruikte delen gebruikt want met nieuwe lak erop hetzelfde als nieuw en voor de dorpels had ik immitatie

04 okt 2008 11:04
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Bericht 
De kogel is door de kerk!
Was zoals ik hier indirect geschreven heb, al bij Cabriowim en Timo langs geweest voor een opname, waarna een offerte in mijn mailbox rolde. Na een weekje wikken en wegen besloten. Mijn draadje over het opknappen van Sally krijgt een vervolg.
Gepland staat, dat eind januari, begin februari Wim en Timo een start gaan maken aan mijn Porsche! Kost wat, maar hebbie denk ik ook wat.
De huidige lak eraf, het controleren van de maten etc. i.v.m. pasvorm etc. herstellen tank en ondersteuning, en waar nodig nog wat geneuzel en dan een respray in originele kleur. Dus het interieur gaat er wederom uit! Kan ik weer lekker sleutelen, dus de kerstboommeeting zal denk ik weer in RS-stijl geburen, zoals jullie van mij gewend zijn. :D
Sally blijft dus vooralsnog van mij de komende jaren; ze zal als ze klaar is eerder een zusje krijgen, dan dat ze ingeruild zal worden.
Ik houd jullie in mijn andere draadje op de hoogte van de voortgang :wink: .

07 dec 2008 15:39
Profiel
PorscheForum Junkie
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
Bericht 
De beste keuze die je hebnt kunnen maken denk ik

Wim en Timo Succes, wordt vast een prachtige auto (was het al) maar nu worden nog even de puntjes nog even op de i gezet :wink:

07 dec 2008 15:54
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Nederland
Bericht 
:D
Heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.
Wordt niet geheel body-off gedaan, maar wel doordacht.
Kan haast niet wachten om te starten met ontmantelen.

07 dec 2008 15:58
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Mooi project. Ben benieuwd wat je tegen gaat komen!

07 dec 2008 16:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic, nu Alpine A110 Legende Iriswit
Regio 077
Bericht 
Idd, wordt weer een leuk project om te volgen :)

Succes Ghostrider 8)

Gezien de ervaring van Wim en Timo zal dit helemaal goed komen :wink:

07 dec 2008 22:39
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
GhostRider schreef:
... maar hebbie denk ik ook wat ....

... de enige juiste keuze :thumleft:

07 dec 2008 22:49
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Gefeliciteerd! 8)

Tja, je krijgt toch een band met je karretje he?
Mooi man, ben benieuwd naar je bevindingen en 't resultaat!

08 dec 2008 14:02
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Nederland
Bericht 
Zanxx....
Ben benieuwd wat we allemaal tegen gaan komen en ook hoe ik me zelf kan inhouden om niet nog meer te laten aanpakken, immers het bagagegedeelte en het motorcompartiment blijft vooralsnog zoals 'ie nu is, tenzij echt constructieve aanpak vereist is. Voorlopig denk ik dat ze wel mooi gaat worden. :D

08 dec 2008 14:33
Profiel
Bericht 
GhostRider schreef:
Zanxx....
Ben benieuwd wat we allemaal tegen gaan komen en ook hoe ik me zelf kan inhouden om niet nog meer te laten aanpakken.

We houden je wel in bescherming Jan. :wink:

08 dec 2008 14:57
PorscheForum Junkie
Nederland
Bericht 
:mrgreen:

08 dec 2008 18:05
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2