Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 9:19

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
De oude dame moet weg: 911 2.2E uit 1971. IS VERKOCHT 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
993 2S, "59" 911 IROC RSR, Carrera GT Speedster 1958, 911ST 1969 replica
Delfgauw
Bericht 
Clemento schreef:
Olaf schreef:
Wat is er mis met deze tijd :?:

Deze tijd is prima om te kopen maar voor verkoop kun je beter wachten.
Hoop mensen hebben geld nodig ivm verliezen op investeringen/huizen etc. Dat drukt toch de prijs voor mijn gevoel. In een goede tijd als deze economische krisis weer achter de rug is zou deze P911 wel 17.000 of meer waard zijn voor mijn gevoel. Nu zou ik er niet meer dan 12.000 voor over hebben als ik de centen zou hebben.

Wat een stemmingmakerij, je bent zo ie zo niet geinteresseerd in de wagen van Ron, waarom begin je niet een topic over de volgens jou kelderende prijzen in plaats van dit topic te vervuilen, daar heeft Ron toch niets aan?

07 feb 2009 13:25
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Voorlopig is er iig van zakkende prijzen niets te merken.

07 feb 2009 13:29
Profiel WWW
Bericht 
58GT schreef:
..je bent zo ie zo niet geinteresseerd in de wagen van Ron..

Zeker toch wel.
Hele gave wagen alleen niet nu voor dit geld.
Mijn financiele situatie kan zomaar veranderen en wellicht zijn er wel wat middelen te vinden.
Rij nu wel in een leuke P944 maar een gave P911 van 1972 is een ultieme droom.

07 feb 2009 14:16
Bericht 
bully schreef:
denk niet dat dat werkt..... die porsche is een hele mooie voor niet al te veel dus dat moet wel lukken met de verkoop :D en dat huis...met een goeie makelaar zal dat ook wel lukken.......
na deze opmerkingen kunnen we hier weer fris door. heel veel succes ron

07 feb 2009 14:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Ben het met 58 GT eens. Op die manier kun op alle onder te koop aangeboden topics wel kritiek leveren op de vraagprijs. :roll:

Vind het wat anders als je in de markt bent voor zo'n auto, dan kun je de verkoper persoonlijk benaderen en zien of je met elkaar tot een tevreden transactie kunt komen.

Maar als ik het bericht v Clemento lees is dat niet het geval.

07 feb 2009 14:45
Profiel
Bericht 
TD (zonder I) schreef:
Ben het met 58 GT eens. Op die manier kun op alle onder te koop aangeboden topics wel kritiek leveren op de vraagprijs. :roll:

Vind het wat anders als je in de markt bent voor zo'n auto, dan kun je de verkoper persoonlijk benaderen en zien of je met elkaar tot een tevreden transactie kunt komen.

Maar als ik het bericht v Clemento lees is dat niet het geval.

Deze 911 is de hele tijd in mijn gedachte en als dat zo blijft zal ik zeker contact opnemen met Ron. Ben m'n centjes aan het tellen die in roerende zaken zitten.

07 feb 2009 16:15
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Verdorie, wat een ellendige situatie om je wagen (en huis) te moeten verkopen. Wel origineel opgelost. Hou je ons op de hoogte van de vorderingen? Sterkte en succes!!

07 feb 2009 17:26
Profiel
PorscheForum Rakker
911 2.2E
beverwijk
Bericht 
Ik zie ook wel in dat mijn vraagprijs niet geheel reëel is. Om mijn auto in 100% conditie te krijgen moet er toch wel weer wat aan gedaan worden. In 2005 toen ik de auto onder handen ging nemen had ik maar een bepaald budget. Dat werd verder ingeteerd toen ik eenmaal een nieuwe relatie kreeg en we uiteindelijk besloten verder samen te gaan in een ander huis. (zie je wel, vrouwen kosten veel geld :lol: ) Het laswerk e.d. is toen uitbesteed aan derden waarvan ik toen dacht dat ze dat wel zouden kunnen. Maarja, achteraf......... :roll: Al met al heb ik wel met veel plezier getoerd en nog steeds. De geïnteresseerden heb ik volledig op de hoogte gebracht van alle ins en outs. Jammer dat mijn motor geen rood afdekplaatje had, dan was de prijs weer een lachertje geweest. :?
Verdere vragen, stel ze gerust, ik zal ze naar alle waarheid beantwoorden.

07 feb 2009 17:49
Profiel
ex: 3.2 Targa ex 964 c2 coupe ex 993 Targa BMW 02 1975
Bericht 
Kleine pleister op de wonden ook ik heb doordat ik 2 huizen in bezit HAD! mijn opgeknapte 86 911 moeten verkopen . maar ben gelukkig nu weer een b-tje aan het rond kijken naar een nieuwe. dus succes met de verkoop ....en alles komt goed

07 feb 2009 18:04
Profiel
PorscheForum Rakker
911 2.2E
beverwijk
Bericht 
De oude dame is verkocht :? Dubbel balen, nu geen trouw-auto meer voor ons huwelijk in juni :cry: Dan maar op de bakfiets.

16 feb 2009 21:57
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
... had je geen deal kunnen maken met de nieuwe eigenaar :?:

... maar 'n bakfiets is ook leuk en origineel :thumleft:

16 feb 2009 21:58
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
911 2.2E
beverwijk
Bericht 
Tja, had al zijn perfecte 356 gevraagd. Als ie wat dichterbij had gewoond was dat geen probleem, zei hij.

16 feb 2009 22:01
Profiel
Bericht 
toch gefeliciteerd met de verkoop zeker in deze tijd, en jullie huwelijk komt ook wel goed. :D hier win je wat, daar laat je wat, het leven gaat door. komt wel weer een andere [ porsche ]

16 feb 2009 22:03
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Gefeli met de verkoop! En over een tijdje koop je er gewoon weer 1 terug, een die nog mooier is!

16 feb 2009 22:11
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
gefeliciteerd Ron! Enne, een bakfiets kan ech niet hoor, gauw iets nieuws aanschaffen :wink: .

16 feb 2009 22:12
Profiel
PorscheForum Rakker
911 2.2E
beverwijk
Bericht 
Wil ZEKER weer iets aanschaffen. Eerst moet die oude woning weg. Heb gelukkig wel weer huurders. Ben tevens bezig een heel simpel productje op de markt te brengen. Kijken of het gaat lukken. Wie weet kan ik over een paar jaar weer een andere P aanschaffen.

16 feb 2009 22:36
Profiel
ex: 3.2 Targa ex 964 c2 coupe ex 993 Targa BMW 02 1975
Bericht 
ik ook gedwongen de P verkocht ook getrouwd en nu weer op zoek. zoals eerder al gepost... alles komt goed...alleen wanneer. gr

16 feb 2009 22:45
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic, nu Alpine A110 Legende Iriswit
Regio 077
Bericht 
Hoi Ron (2.2E),

Toch nog snel verkocht zeg :cry:

Succes, en wellicht dat er in de (nabije) toekomst toch weer een
mooie Porsche voor jou deur komt te staan :wink:

17 feb 2009 14:43
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2