Re: Porsche boxster 2.5 tiptronic - cayman editie!
Barolo, nou heb ik 'm volgens jou waarschijnlijk ook nog niet lang genoeg om het te weten, heb nog maar 172.000km met de boxster S
, maar ook bij mij geen enkel spoor van vocht hoor. En bij mij heeft hij nog nooit een overdekte parkeerplaats van dichtbij gezien, en ik rij ermee zon , regen , sneeuw hagel of wat de goden ook in petto hebben
. Als je waterinbreuk hebt, moet je gewoon de raampjes beter afstellen, en even checken of je overloopjes niet dicht zitten, en of je waterschilden onder de "oesterschelp" nog goed gemonteerd zitten.
Als ik er eens met de hogedrukspuit overheen ga , zelfs aan de raampjes, komt er bijna geen druppeltje doorheen of ik moet echt recht op de afdichting spuiten, dan sijpelt er een beetje door,maar zelfs niet genoeg om tot beneden de deur te lopen.
ramen afstellen en even kijken of je geen kapotte dichtingen hebt, zou ik zo zeggen.
Wat ook nog wel eens voorkomt, is dat de plastic covers binnenin de deuren niet vervangen worden na demontage, bvb bij herstelling vensterheffers ofzo, dan kan je evt waterdoorsijpeling krijgen naar binnen, maar dat is niet normaal, dat is slecht afgewerkte reparatie