Misschien zaterdag weer een poging die gepland staat...
27 nov 2009 9:00
Gijs
Baarn
Re: Kent iemand deze? 1973 2.4E Targa
Jaha!
Ik ben er geweest, het heeft even geduurd omdat de verkoper een vrachtwagen chauffeur is en onregelmatig naar het buitenland af moet reizen...
De Targa is een non matching numbers, kleurcode is geel 117, de body is hard, paar kleine plekjes binnenzijde en balk. Wel moet ook het achterscherm vervangen worden en de motorklep. Alles ligt uitelkaar, alleen de motor en bak zijn nog in elkaar..
Ziet er wel uit als een gezond project, alleen in mijn ogen is de prijs niet helemaal reëel... 9000 is de vraagprijs,.. er is wat geknoeid wat allemaal netjes gemaakt moet worden dus een 6500 euro is de max in mijn ogen...
Moet eerlijk zeggen dat de verkoper een eerlijke vent is, weet wat hij heeft, maar kan hem wegens tijdgebrek niet afmaken..
Grt Gijs
30 nov 2009 13:22
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Re: Kent iemand deze? 1973 2.4E Targa
Wat nu Gijs Wil de eigenaar nog wat doen met de prijs Heeft hij de 3.2 liter nog liggen Ben je zelf voldoende geinteresseerd om een onderhandeling in te gaan
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum