Auteur |
Bericht |
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Re: 964 of 993 voor dagelijks gebruik?
Hebben ze daar in Eindhoven geen woord voor?
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
08 feb 2012 1:03 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: 964 of 993 voor dagelijks gebruik?
Zal ik het dan maar zeggen: H*M*!!!!!!!
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
08 feb 2012 22:04 |
|
|
donkey
964 C4 1990utrecht
|
Re: 964 of 993 voor dagelijks gebruik?
Idd. en de fabriek daarvan staat in lelystad....
_________________________________________ Make the most of now!
|
09 feb 2012 18:06 |
|
|
bart964
targa '87 us-import
|
Re: 964 of 993 voor dagelijks gebruik?
Als iemand een idee heeft hoor ik het graag... wat denk je van een CAYMAN ? is niet duur in onderhoud, een prima daily driver, valt in 't budget van een 964 en een niet te dure 993 en is de minst grote shock tussen een bmw en een echte auto
|
09 feb 2012 21:56 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
Re: 964 of 993 voor dagelijks gebruik?
cayman is over een paar jaar niets meer waard en is niet tevergelijken met een 964 of 993.
ik zou voor een 993 gaan is net wat vriendelijker in onderhoud.
gr anton964
|
10 feb 2012 0:05 |
|
|
sebastian
911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994
Hiervoor: 968 en 944bij Eindhoven
|
Re: 964 of 993 voor dagelijks gebruik?
qua aanschaf zit een goedkope Cayman toch wel boven de gemiddelde 964/993 in Nederland... Restwaarde na 5 jr is wat anders natuurlijk
_________________________________________ kaufen, behalten, genießen...
|
11 feb 2012 10:04 |
|
|
rarebear
964 C2 marineblauw
|
Re: 964 of 993 voor dagelijks gebruik?
.. prima te doen een 964, deed er zelfs AH mee aan, geweldig geluid in de parkeergarage !!! en alle boodschappen passen voorin, echt waar ! alleen bezoek aan de Shell pomp wordt een tikkie prijzig, 100 euro benzine is geen grap ! zeker niet als het elke week is ! en nu heel Nederland juicht om het Kunduz accoord (onbegrijpelijk !!! lachend naar de guilotine !) wordt het allemaal nog onprettiger.. maar met een 964 blijf je toch lachen... om die andere sukkels met hun Eco/Hybrid voertuigjes ! Kees Jan heeft zelf ook nog een 911 in de garage... die lacht het hardst !
_________________________________________ I am from the government and here to help you
Ronald Reagan
|
28 apr 2012 11:50 |
|
|
Ellan Vannin
very old town
|
Re: 964 of 993 voor dagelijks gebruik?
ziet de gemiddelde vrouw het verschil tussen een C2 en C4 ?
_________________________________________ 993 C4
|
28 apr 2012 12:10 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Re: 964 of 993 voor dagelijks gebruik?
je kan altijd nog de 4 eraf föhnen
|
28 apr 2012 15:07 |
|
|
Jous
987 Boxster S070
|
Re: 964 of 993 voor dagelijks gebruik?
... of de gemiddelde(!) man het verschil tussen een 964 of een 993?
|
28 apr 2012 17:54 |
|
|
rarebear
964 C2 marineblauw
|
Re: 964 of 993 voor dagelijks gebruik?
de gemiddelde (!) man denkt nog steeds dat alle 911's (met al zijn derivaten 964,993 996,997 991...) luchtgekoeld zijn ! zojuist een fles Malt gewonnen van zo'n eigenwijs !
_________________________________________ I am from the government and here to help you
Ronald Reagan
|
28 apr 2012 19:23 |
|
|
Ellan Vannin
very old town
|
Re: 964 of 993 voor dagelijks gebruik?
bedoel je met de gemiddelde man de ''gewone'' man ????
_________________________________________ 993 C4
|
28 apr 2012 19:39 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Re: 964 of 993 voor dagelijks gebruik?
Wat moet dit zoveelste geneuzel over 964 993 996 997 etc eigenljk in dit verkoop topic?
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
29 apr 2012 10:24 |
|
|
TERRUM
|
Re: 964 of 993 voor dagelijks gebruik?
Voor dagdagelijks verkeer zou ik voor de 993 gaan, de 964 is volgens mijn ook zéér geschikt maar volgens de meeste onderhouds intensiever Ik reed vroeger dagdagelijks in een 993 , heb een jaar gereden met de 997 maar die vond ik maar niets en ben nu overgestapt op een 964, beide wagens hebben bepaalde aanschaf waarden maar dat krijg je terug als je hem in een later stadion terug verkoopt, de waterkokers hebben volgens mij niet dezelfde vaste waarde
koop je een auto met véél of weinig km maakt volgens mij niet zoveel uit, als hij maar onderhouden is zoals het moet, ik koop liever ééntje met meer km waarvan alles net vervangen isdan ééntje met minder km waarvan net alles vervangen moet worden, véél van die wagens worden verkocht op de moment dat deze kosten eraan zitten te komen
ik heb nog een nette en mechanisch perfecte 993 cabrio staan met 177000km, kom gerust een kijkje nemen
suc6 met je beslissing grtz Geert
|
29 apr 2012 10:25 |
|
|