Re: Porsche 911 Carrera 3.2 1985 : interessepeiling
Ik meen dat mijn reactie zeker niet denigrerend is, wat is er mis met 'dingetjes die enige aandacht vereisen' ?
Mag toch, toch niks verkeerd mee ? Is iemands wagen toch niet afbreken ?
Ik voel mij verplicht om hierop toch te reageren (al had ik de hele discussie liever achterwege gelaten), want wellicht is nu de ganse forum-community benieuwd naar die 'dingetjes ide aandacht verdienen'.
Welnu :- achterklep : sleept langs de zijkant, lakschade aan klep & aan binnenkant
- barsten in de lak (neus, zijkant, etc) -> spotrepair of herspuiten
- de neus staat links-rechts compleet verkeerd afgesteld : naden links-rechts zijn niet gelijk (1 cm verschil !)
- idem met afstelling boven-onder : links minder dan 1 cm naad, rechts 2 cm naad !
- ok, fiberglass, maar moet daarom niet : heb 3 wagens met polyester carrosserie, ze moeten gewoon eventueel geregeld netjes afgesteld worden
- bestuurdersdeur sleept tegen de binnenkant van de kas : grote lakschade aan binnenkant deur bij instap !
- motor : zweet over de gehele lengte (gebeurt wel meer, dat is waar, maar is wel jammer, zeker gezien de gadane kosten ; een Britse motor MOET niet zweten
!)
Uiteraard zul je bij de Porsche wel 25 minder goede zaken vinden, maar dat is wellicht erg normaal bij een niet-gerestaureerde wagen van 27 jaar oud
Wat niet wil zeggen dat de Marcos niet knap is, integendeel ! Maar het is gewoon erg jammer om te zien dat er dergelijke 'dingetjes' aan zijn, zeker als je voor 35.000 EUR facturen kosten hebt gedaan. Marcos of andere Britse wagens blijven mij zeer genegen, het wordt alleen deze niet, niks meer of minder.
Mijn interesse was gemeend, bewijs is dat ik -ondanks erg durkke agenda- mij vrijgemaakt heb om op een zaterdag om 7u richting het noorden van Nederland (heen/weer +500 km !) de wagen te gaan bezichtigen.
Just my 2 cents, hier eindigt de discussie van mijn kant.
Desalniettemin kan ik je wel het beste wensen in de zoektoch naar een 912/911 !