Dubbele ontgrendeling en electrisch. In 1984 waren ze handbediend. Daarbij is er pas vanaf modeljaar 86 ( uit mijn hoofd) dit stuur geplaatst. In 1984 was dit nog het 3 spaaks stuur wat ook in de 3.0 zat.
The model featured the same interior as the previous model with the addition of revised seat fabric and trims. The biggest change to the interior came in 1986 when the car was fitted with a redesigned dashboard that housed larger air conditioning vents.
During its lifecycle the car benefited from a number of updates, in 1985 a four spoke steering wheel was introduced and the radio aerial was integrated into windscreens providing a cleaner solution. In 1986, the car was installed with a new design of sun visor that housed covered vanity mirrors. A passenger cabin temperature sensor was placed on the dashboard, the seats inside the car were lowered by 20mm giving the driver a better seating position.
09 okt 2012 11:04
tleuven
Re: Te koop Porsche 911 3.2 carrera coupé 1984
Ik heb hetzelfde stuur in mijn 84-er. Heb in de onderhoudshistorie ook ergens een factuur dat er een nieuw stuur geplaatst is.
Wel een interessant stukje over het verlagen van de stoel. Heb continu het idee dat ik niet helemaal lekker zit, eigenlijk te hoog en dichtbij of te ver weg van het stuur. Iemand enig idee hoe ze dat gedaan hebben die stoelen verlaagd? Zou dat iets zijn wat nu nog gedaan kan worden?
_________________________________________ Posrche 911, 3.2 Carrera 1984
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum