Re: Porsche 993 RS (clone) te koop
Ja en nee. Qua rijden ... de 997. Qua beleving........... Luftie.
Maar ik maak op dit moment teveel km met de 997. Vind het een heerlijke wagen, maar de bedoeling was hobby en niet DD. Ben dus op zoek naar een nieuwe DD nu Jessica constant met de Mercedes weg is. Kan wel de 997 blijven pakken maar dat is niet helemaal de bedoeling, zeker niet bij klant bezoeken e.d.. Daarnaast is het inmiddels al geen hobby auto meer en dat is toch wel een beetje zonde.
En eerlijk is eerlijk, de 997's schrijven flink af op dit moment terwijl de "oudjes" redelijk hun waarde behouden. Nou heb ik nog nooit bezuinigd op onderhoud maar ik zou het prettig vinden als ik over enkele jaren nog iets terug zie van mijn investering. Onderhoud maakt me niks uit, hoort erbij maar de afschrijving vind ik killing op dit moment.
M.a.w. rij liever in een wagen die over enkele jaren nog de investering opbrengt en dan misschien wat extra kost in onderhoud dan nu rijden in een wagen die iets minder kost in onderhoud maar waar ik nog 20K op afgeschreven heb. Aan de andere kant, wat een heerlijke wagen is dit zeg.
Keuzes, keuzes.....

@ Topic starter, als het mogelijk is, niet weg doen deze pracht machine. 3 passen ook niet in een 997 (tenzij je de vrouw thuis laat).