Re: Te koop aangeboden 964 Turbo (965)
Bedankt voor de tips Johann, maar ik het is al een goeie Porsche
, wel eentje van ondertussen 27 jaar dus met een paar kleine zaken, als je'm tiptop wil hebben is dat aan de koper.
Het is volgens mij gewoon nooit goed, als ik'm zou laten spuiten heb je weer de opmerking "ja geen originele lak, ik heb liever patina" pfff. Kortom ik hoop op een koper die zelf ziet dat't een prachtig prijsje is, wil je'm tiptop hebben? Ruimte genoeg met deze prijs lijkt me. Wil je d'r gewoon lekker mee sturen en geen "garage-queen" dan is dit'm dus.
Voor 130K koop je er eentje waar niks aan is? Nou dan heb je 55K te besteden aan de mijne, en dat hoeft er bij lange na niet te gebeuren.
Plekjes/polijsten en wat andere zaken ben je 3K verder, nog een beurtje erbij, welja ook 3K maar denk niet dat een beurt nu zoveel gaat kosten (en ja ik weet wat onderhoud kost aan deze auto's) want er is verder niets wat bij de beurt vervangen hoeft te worden schat ik zo in.
Maar we zullen zien wat de mark doet, volgens mij is het veel lucht en willen mensen niet echt verkopen, ik uiteindelijk wel voor een normale prijs, dat is geen 130K en blijkbaar ook geen 89.