Auteur |
Bericht |
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
 Re: Cloaca zet binnenkort zijn Porsche 912 te koop...
Nou Ivo, de auto is weer klaar en loopt weer als het welbekende naaimachientje. Hij krijgt nog even een poetsbeurt en dan is hij helemaal gereed om kilometers te gaan maken. De motor is weer in topconditie en klinkt super met die Bursch uitlaat. Maar omdat ik sta te trappelen om aan mijn RSR project te beginnen staat hij per vandaag te koop op Marktplaats. De komende week ga ik nog wel even genieten van de auto want ik neem hem mooi de hele week mee naar mijn werk.
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
23 sep 2012 12:09 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
 Re: Cloaca heeft zijn Porsche 912 te koop...
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
23 sep 2012 14:14 |
|
 |
Cloaca
|
Er zijn mensen die niet willen dat dit forum een doorgeefluik is naar MP.... Maar jij mag die link natuurlijk altijd plaatsen.... 
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
23 sep 2012 18:30 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Mooie wagen wederom Roy 
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
23 sep 2012 18:52 |
|
 |
jan911sc
|
Had hem graag in het echt willen zien , maar je was niet thuis vanmiddag. 
_________________________________________ 911SC,1981
|
23 sep 2012 18:56 |
|
 |
Cloaca
|
Klopt, ik was een stukje aan het rijden..... 
|
23 sep 2012 21:36 |
|
 |
Clemento
|
Mooi exemplaar! Succes met de verkoop.
|
29 sep 2012 10:46 |
|
 |
Cloaca
|
Ja, en het leuke is dat ik inmiddels ook al een motor heb gevonden uit 1965. Niet matching te krijgen maar wel qua nummers het juiste bouwjaar motor erin. Wordt de auto voor de zuiderburen ook weer 'invoerbaar'.... 
|
02 okt 2012 15:51 |
|
 |
Freezzr
|
Hoi, is deze nog te koop? wat wil je ervoor hebben? kan je mij een PB sturen?
|
04 okt 2012 14:56 |
|
 |
Cloaca
|
De Porsche 912 is even van Marktplaats gehaald maar is nog te koop hoor. Je hebt inmiddels een bericht.... Door een foutje van mij is mijn advertentie per ongeluk gewist.... 
|
04 okt 2012 21:55 |
|
 |
Clemento
|
De advertentie is inmiddels weer zichtbaar: http://link.marktplaats.nl/597912305Nogmaals succes met de verkoop. Mooie wagen.
|
06 okt 2012 15:51 |
|
 |
Cloaca
|
Thanks, ja, heel schappelijk door Marktplaats teruggezet.... 
|
06 okt 2012 16:08 |
|
|