Auteur |
Bericht |
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Geen Porsche en misschien ook geen koopje (maar wel leuk om even te zien).
http://www.racecarsforsale.com/single-s ... -b194.html
|
29 okt 2008 23:32 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Op zich denk ik dat ook maar de naam levert een Linkedin hit op van iemand die en in Amsterdam woont en 2 links van me af zit en dus wel echt bestaat. Hoop dat het iemand is die heel snel geld nodig heeft maar eerlijk gezegd denk ik een typvoutje
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
29 okt 2008 23:32 |
|
 |
Maarten
|
Dan bedoelde hij waarschijnlijk 31400. Voor dat geld mag hij hem houden (goede kleur maar tip en en bijna 200k)
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
30 okt 2008 1:06 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Kansloos, maar vermakelijk dit.. 
|
30 okt 2008 1:09 |
|
 |
Maarten
|
Op zich denk ik het ook maar soms (heel soms) zou het kunnen:
Boze vrouw verkoopt dure auto Engelse radiodeejay voor 50 Pence De boze vrouw van een Engelse radiodeejay heeft wraak op haar man genomen door zijn dure sportauto voor 50 Pence te verkopen op internet. De vrouw was boos op haar man omdat hij tijdens een radio-uitzending riep dat hij haar zou verlaten voor een topmodel.
Het overkwam de controversiële deejay Tim Shaw van het radiostation Kerrang! 105.2 uit Birmingham. Tijdens zijn “Asylum Show” flirtte hij met glamour model Jodie Marsh. Daarbij vertelde hij Marsh dat hij zijn vrouw en kinderen zo zou verlaten voor haar. Helaas voor Show luisterde zijn vrouw Hayley ook naar het programma. Voor haar was deze opmerking van haar man de druppel die de emmer deed overlopen.
Uit wraak besloot de vrouw de trots van haar man, een Lotus Esprit Turbo ter waarde van 25.000 Pond, te koop te zetten op Internet voor het bedrag van 50 Pence. Als omschrijving gaf de vrouw dat ze er onmiddellijk vanaf moest. Het liefst binnen een paar uur voor haar man thuiskomt en al zijn bezittingen op straat vind. De auto was binnen vijf minuten verkocht.
De vrouw verklaarde het zat te zijn dat haar man totaal geen respect toont voor zijn familie.
|
30 okt 2008 13:42 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
tha zou ik toch maar even opnaam van de buurvrouw zetten en later verkopen en dan delen met haar.
maar misschiel ben ik wel heel
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
30 okt 2008 14:15 |
|
 |
JDB
...Hilversum
|
even tussendoor voor de gt3 gozers:
http://www.autoblog.nl/archive/2008/10/ ... en-feestje
da's nog eens een goede reden om een gt3 te kopen 
|
30 okt 2008 21:57 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
geeft zeker meerwaarde dat gebruiksgemak van een GT3. 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
30 okt 2008 22:14 |
|
 |
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
goh... past wel veel op zo'n spoiler van een gt3cup auto...... 
|
30 okt 2008 22:17 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ik gebruik al jaren het "dienblad"om er m'n glaasje voor de koffie op te zetten 
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
30 okt 2008 23:26 |
|
 |
Q&A
964 RS | 964 Cup | 996 Cup | 996 GT2 CSAmsterdam
|
 Wie het weet mag het zeggen
Hier e-mail reactie van mr Andrew Gardner op mijn e-mail nav zijn te koop staande 993 voor 11.400 euro. He's been so kind to translate it too
de volgende stap kennen we inmiddels wel. Is dit een nieuw fenomeen ?
Ik hoor steeds meer van dit soort verhalen. Ook in andere business.
here we go:
Hello,
Thank you for your interest in my car. Here are some details I think you may find useful : 1994 PORSCHE 993 TIPTRONIC S, 193200 km. No accidents, no damages, no scratches, excellent condition, full European specs,full service history, still registered in Holland.The car is 100% working and looking AMAZING,is like new ,in perfect conditions,accident free, no scratches, no special marks, no need for additional repairs what so ever,no engine problems and it has been garaged most of the time.I will include all receipts/paperwork along with the car. The price I'm after is 11400 Euro, but I am also looking forward to sensible offers. The car can be delivered anywhere in Europe (delivery included in the sale price), as the car is now overseas where I've moved recently. I have already arranged for shipping and Europe delivery with a transport company here that will handle everything on my behalf . Please let me know if you're interested so I can provide you with further details.
Best regards,
Andrew Gardener
Hallo,
Dank u voor uw interesse in mijn auto. Hier zijn enkele details Ik denk dat u misschien handig vindt: 1994 PORSCHE 993 TIPTRONIC S, 193200 km.. Geen ongevallen, geen schade, geen krassen, uitstekende conditie, volledige Europese specs, full service history, nog steeds geregistreerd in Holland.The auto is 100% werkt en op zoek AMAZING, is als nieuw en in perfecte omstandigheden, ongeval vrij, geen krassen, geen Bijzondere merken, geen behoefte aan extra reparaties wat zo ooit, geen motor problemen, en er is garaged merendeel van de time.I zal alle ontvangsten / papierwerk samen met de auto. De prijs Ik ben na is 11400 euro, maar ik ben ook op zoek naar zinvolle aanbiedingen. De auto kan worden geleverd overal in Europa (de levering inbegrepen in de verkoopprijs), zoals de auto is nu overzeese waar ik ben onlangs verhuisd. Ik heb al voorbereid op de scheepvaart en Europa aflevering met een transportbedrijf dat zich bezig met alles wat op mijn rekening. Laat het me weten als je geinteresseerd bent, dan kan ik u verdere details.
Met vriendelijke groet,
Andrew Gardener
|
31 okt 2008 2:47 |
|
 |
Maarten
|
Da's ook gek. Woordelijk dezelfde gekregen 
|
31 okt 2008 9:29 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Lang leve 'Google Translate'. 
|
31 okt 2008 10:44 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
3x 11.400 euro ... en de prijs begint al in de juiste richting te komen
|
31 okt 2008 11:33 |
|
 |
Maarten
|
Zou wel lachen zijn. Heb je wat in gedachten?
|
31 okt 2008 12:25 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
laat nou maar, ik denk dat je geen contact wil met dat soort mensen  .
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
31 okt 2008 12:28 |
|
 |
Maarten
|
Ik heb overigens de 'echte' Andrew Gardener maar even een mail gestuurd dat zijn naam hiervoor wordt gebruikt.
|
31 okt 2008 12:30 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Als je het doet, zou ik het wel even onder een fake emailadres doen.  Maar dat hadden julllie vast al zelf bedacht. Marcel - meen ik- heeft in het verleden ook al 's zo'n spel meegespeeld, en hier de correspondentie gepubliceerd. Echt hilarisch! Er zijn hele websites die proberen zelf de 419-fraudeurs op te lichten danwel voor schut te zetten.
|
31 okt 2008 13:29 |
|
 |
Maarten
|
Tips zijn hier te vinden. Hilarisch!! Zelfs dit adres werd door onze 419 serieus genomen:
32 Scrotum Terrace,
Stoke Newington
London NE3
United Kingdom
|
31 okt 2008 13:57 |
|
 |
Q&A
964 RS | 964 Cup | 996 Cup | 996 GT2 CSAmsterdam
|
ik denk dat dit soort auto's voor 'ons' opvallen maar ik heb te doen met al die niet zo 'slimme' en doorgewinterde vogels out there. Het Schijnt onder de gerenomeerde handelaren ook wel eens te gebeuren. Je kunt natuurlijk ook niet alle inkoop zelf 'in person' gaan bekijken en er wordt toch heel wat op foto's en documenten verkocht.
vertrouwen
Ik denk dat een auto kopen, ondanks alle garanties en zekerheden die we denken te hebben toch een risky business kan zijn. Het heeft uiteindelijk met vertrouwen te maken. Er moet een overdracht plaatvinden die nooit tegelijk kan.............. Ik geef de voorkeur aan kopen bij iemand die je een beetje moet liggen. Hoeft geen vrienden te worden maar wel dat het je niet tegenstaat iets te kopen.
Anyways ............
Bij Van Kessel staat een ogenschijnlijk goede 993 2S. Ze vragen 40K en zonder inruil is er nog wel wat ruimte. Niet iets voor mijn budget maar mischien iets voor iemand hier
Q&A
|
31 okt 2008 20:59 |
|
 |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Niet naar aanleiding van de laatste opmerking van Q&A over de 993 S bij van Kessel (andere categorie ....  ).
Maar wel vanwege zijn eerdere bericht met de email van
Word geconfronteerd met het omgekeerde bij de verkoop en niet 1 of 2 keer met belangstellenden die de P. onmiddellijk en voor de (vraag)prijs willen kopen.
Vanuit Ierland - voor de neef van een kennis in Italië - en Ivoorkust - zou denken dat het alleen maar daar vandaan komt - en diverse @gmail... adressen van zogenaamde militairen in Irak die miljoenen te besteden hebben...
Autoscout en andere sites waarschuwen je doorlopend, maar voor mij overbodig want ik word juist argwanend als iemand zo makkelijk lijkt te willen gaan kopen
Tijdens de verkoop van de 3.2 in 2003 heb ik dit helemaal niet meegemaakt.
Elke tijd heeft z'n probleempjes 
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
31 okt 2008 21:14 |
|
 |
b.hamelink
EX: 2,2 E / 2,2 T / 964 C2 / boxster S 986/ Boxster S 987 NU: 993 Targa en 997 S Cabrio
|
 Re: Wie het weet mag het zeggen
 |  |  |  | Q&A schreef: Hier e-mail reactie van mr Andrew Gardner op mijn e-mail nav zijn te koop staande 993 voor 11.400 euro. He's been so kind to translate it too  de volgende stap kennen we inmiddels wel. Is dit een nieuw fenomeen ? Ik hoor steeds meer van dit soort verhalen. Ook in andere business. here we go: Hello, Thank you for your interest in my car. Here are some details I think you may find useful : 1994 PORSCHE 993 TIPTRONIC S, 193200 km. No accidents, no damages, no scratches, excellent condition, full European specs,full service history, still registered in Holland.The car is 100% working and looking AMAZING,is like new ,in perfect conditions,accident free, no scratches, no special marks, no need for additional repairs what so ever,no engine problems and it has been garaged most of the time.I will include all receipts/paperwork along with the car. The price I'm after is 11400 Euro, but I am also looking forward to sensible offers. The car can be delivered anywhere in Europe (delivery included in the sale price), as the car is now overseas where I've moved recently. I have already arranged for shipping and Europe delivery with a transport company here that will handle everything on my behalf . Please let me know if you're interested so I can provide you with further details. Best regards, Andrew Gardener Hallo, Dank u voor uw interesse in mijn auto. Hier zijn enkele details Ik denk dat u misschien handig vindt: 1994 PORSCHE 993 TIPTRONIC S, 193200 km.. Geen ongevallen, geen schade, geen krassen, uitstekende conditie, volledige Europese specs, full service history, nog steeds geregistreerd in Holland.The auto is 100% werkt en op zoek AMAZING, is als nieuw en in perfecte omstandigheden, ongeval vrij, geen krassen, geen Bijzondere merken, geen behoefte aan extra reparaties wat zo ooit, geen motor problemen, en er is garaged merendeel van de time.I zal alle ontvangsten / papierwerk samen met de auto. De prijs Ik ben na is 11400 euro, maar ik ben ook op zoek naar zinvolle aanbiedingen. De auto kan worden geleverd overal in Europa (de levering inbegrepen in de verkoopprijs), zoals de auto is nu overzeese waar ik ben onlangs verhuisd. Ik heb al voorbereid op de scheepvaart en Europa aflevering met een transportbedrijf dat zich bezig met alles wat op mijn rekening. Laat het me weten als je geinteresseerd bent, dan kan ik u verdere details. Met vriendelijke groet, Andrew Gardener |  |  |  |  |
hier staat de echte verkoper.
marktplaats: Advertentienr.:189994070
|
31 okt 2008 22:48 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Werkt wel als je het nr.intikt 
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
01 nov 2008 0:25 |
|
 |
b.hamelink
EX: 2,2 E / 2,2 T / 964 C2 / boxster S 986/ Boxster S 987 NU: 993 Targa en 997 S Cabrio
|
Als je bij marktplaats rechts boven het nummer in vul zie je de advertentie.
Ik krijg hier geen link of foto’s geplaatst.
|
01 nov 2008 0:26 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
|
01 nov 2008 0:53 |
|
|