Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 7:24

Antwoord op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
993 Targa Aangeboden 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
993 targa
Amsterdam
Bericht 993 Targa Aangeboden
Hallo Porsche liefhebbers,

Ik weet dat het een pijnlijke tekst op deze site is maar ik ga mijn 911 inruilen voor een Ferrari. De liefde voor Porsche is daarmee niet over aangezien ik nog een 3.2 houd. Deze doe ik waarschijnlijk nooit meer weg.

993 Targa
1996
124000km
Zilvergrijs

Deze auto heeft 124.000km gelopen, is 100% origineel en in topstaat. Altijd binnengestaan en 100% onderhouden bij Porsche dealer. Originele boekjes zijn aanwezig en afgestempeld. Origine sleutels aanwezig. Vele extra's van fabriek: stoelverwarming, lederen bekleding, electrische stoelen / ramen / centrale deurvergrendeling / klasse III alarm, originele Targa velgen, xenon verlichting. Nieuwe Becker radio + Navigatie + handsfree optioneel over te nemen.

Voor vragen kan je me bellen (06-53640378) of mailen (sjasteijn@hotmail.com) of natuurlijk gewoon via het forum.

Het lukt me niet om foto's online te krijgen dus mail me gerust als je foto's wilt zien. Bij mijn profiel zie je ook een foto van de Targa.

groet,

Stephan

07 maart 2007 17:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Ja wat zal ik zeggen....wel eruuug benieuwd wat je er uiteindelik voor krijgt....

07 maart 2007 17:59
Profiel
PorscheForum Rakker
911 2.2E targa
Goirle, NB
Bericht 
en wat voor ferrari gaat het worden?

suc6 met de verkoop

07 maart 2007 18:15
Profiel Facebook 
Moderator
PF # 136
Bericht 
Voor foto's en meer info: klik hier :wink:

07 maart 2007 18:18
Profiel
PorscheForum Rookie
993 targa
Amsterdam
Bericht 
Dankje Thomas!

Het gaat een F360 Spider worden....

07 maart 2007 18:19
Profiel
PorscheForum Rookie
993 targa
Amsterdam
Bericht 
Henk, dank voor de link naar Marktplaats. Hier is het me wel gelukt foto's te plaatsen... :?

07 maart 2007 18:21
Profiel
PorscheForum Rookie
993 targa
Amsterdam
Bericht 
Marcel, is die van jou tevens Schiffer Grau? Zal je het laten weten als het zover is....

07 maart 2007 18:55
Profiel
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Bij naderzien de inhoud verwijderd om eerst Steijn per PB op de hoogte te stellen, maar na overleg met Steijn weer teruggeplaatst.

Ook dit is Steijn zijn auto :cry: :cry: :cry:

Afbeelding

Zie onderaan de pagina

Laatst bijgewerkt door Gerhard op 07 maart 2007 19:55, in totaal 4 keer bewerkt.

07 maart 2007 19:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Achter de duinen.
Bericht 
Ik denk niet dat Steijn via dit forum nog een koper zal vinden...

07 maart 2007 19:22
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 '91, ex-930 '86
Maldegem (België)
Bericht 
Oei oei en ik had al een mailtje gestuurd voor meer info, keurig antwoord terug, maar niks over dit schadeverleden :shock:

Een mens moet toch uitkijken hé, zeker bij Porsches ! Zelfs de ergste schadebaklken lappen ze terug op en vragen er zonder schroom nieuwprijzen voor....

Ocharme voor de onwetende koper van deze wagen !

07 maart 2007 19:24
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
993 targa
Amsterdam
Bericht 
Gerhard,

Mmmmm, dit is niet zo mooi, nee! Dat heb ik ook nooit geweten. Vreemd dat ze daar bij de aankoopkeuring niets over gezegd hebben. Ben wel redelijk in chock over. Kan toch niet waar zijn dat ze hier na een grondige keuring niets van hebben gezien. Keuring heeft plaatsgevonden bij Porsche dealer "Porsche Gelderland" in het voorjaar van 2006!!!

Ken jij deze familie persoonlijk? Ben wel benieuwd wie de auto dan hersteld heeft... Lijkt er wel op dat het gvd mijn auto is...

07 maart 2007 19:28
Profiel
PorscheForum Rookie
993 targa
Amsterdam
Bericht 
Die onwetende koper ben ik dus geweest. Mooi K.. Vraag me zo langzamerhand wel af wat een aankoopkeuring voor een zin heeft wanneer ze aldaar zeggen zeker te zijn dat de auto nooit in elkaar heeft gezeten....

07 maart 2007 19:30
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
Sorry dat ik het net al geplaatst had, ik heb je net een PB gestuurd en alleen daar de link in vergeten te melden.

07 maart 2007 19:30
Profiel
Bericht 
Denk dat hij het niet geweten heeft :roll:
Als hij niet de eerste eigenaar is, en dat denk ik, omdat hij schrijft 100% origineel en in top staat.
Heeft hij wel een zware teleurstelling te verwerken, denk maar eens, als het jezelf overkomt als je een auto wilt verkopen, en als ze dan dit melden :cry:

07 maart 2007 19:32
PorscheForum Junkie
Bericht 
Steijn schreef:
Gerhard,

Mmmmm, dit is niet zo mooi, nee! Dat heb ik ook nooit geweten. Vreemd dat ze daar bij de aankoopkeuring niets over gezegd hebben. Ben wel redelijk in chock over. Kan toch niet waar zijn dat ze hier na een grondige keuring niets van hebben gezien. Keuring heeft plaatsgevonden bij Porsche dealer "Porsche Gelderland" in het voorjaar van 2006!!!

Ken jij deze familie persoonlijk? Ben wel benieuwd wie de auto dan hersteld heeft... Lijkt er wel op dat het gvd mijn auto is...

Nee, ik ken ze niet. Ik ben lang op zoek geweest naar een Targa en vondt toen deze pagina op internet. Ik heb toen de foto's en link opgeslagen voor het geval ik zelf tegen die auto zou aanlopen.

Ik denk dat het een nuttige zaak is om eens een bakje koffie te gaan drinken in Gelderland :twisted:

07 maart 2007 19:35
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
cabrio wim schreef:
Denk dat hij het niet geweten heeft :roll:
Als hij niet de eerste eigenaar is, en dat denk ik, omdat hij schrijft 100% origineel en in top staat.
Heeft hij wel een zware teleurstelling te verwerken, denk maar eens, als het jezelf overkomt als je een auto wilt verkopen, en als ze dan dit melden :cry:

Nee, het is voor zijn tijd geweest. foto's zijn van 2004 en Steijn heeft hem in 2006 gekocht.

07 maart 2007 19:38
Profiel
Bericht 
Zo zie je maar wat er kan gebeuren, maar ik denk dat dat bakje koffie niet veel meer oplevert, het is bijna een jaar geleden.
En ik heb de foto's maar even gezien, maar als ik het goed heb was er bijna geen carr.schade maar meer onderhuids.
Dus kan ik me voorstellen, als onder alles vervangen is door nieuwe onderdelen dat he moeilijk is om een schade te ontdekken.

Daarom heb ik ook altijd mijn twijfels over een AKK, houden elkaar het hand boven het hoofd. :(

07 maart 2007 19:41
PorscheForum Rookie
993 targa
Amsterdam
Bericht 
Forummers,

Ik heb idd de auto in voorjaar 2006 gekocht van particulier die de auto bij Porsche Peize te koop had staan... Vervolgens heb ik de onafhankelijke aankoopkeuring bij Porsche Gelderland gedaan. Die de auto met verve goedgekeurd had. Ik ga er nu even uit want ik zit goed stuk....

Steijn

07 maart 2007 19:46
Profiel
Groningen
Bericht 
Peize... hmmm.. zonder woorden.

Indien mogelijk alle partijen die destijds bij verkoop betrokken waren benaderen met hetgeen je nu weet. Kans dat je er iets mee opschiet inderdaad vrijwel nihil, maar verhaal halen zou ik altijd doen.

Tevens een mod vragen de boel hier zo snel mogelijk volledig te vegen.

Auto verkopen met de kennis die je had: what you see is what you get, een harde auto, zoals jij hem hebt ervaren. Mag aannemen dat de schade dus netjes is hersteld.

07 maart 2007 19:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
Jort schreef:
Tevens een mod vragen de boel hier zo snel mogelijk volledig te vegen.

:shock: :?: Zodat er straks weer iemand niets vermoedend die auto koopt?

Ik hoop voor Steijn dat hij de betrokken partijen aansprakelijk kan stellen en wat geld terug ziet.

Vervolgens deze auto met de nu bekende historie verkopen

07 maart 2007 19:58
Profiel
Bericht 
Schreef ik ook al, en sluit mij hier volledig bij aan.

07 maart 2007 20:03
Groningen
Bericht 
Gerhard schreef:
:shock: :?: Zodat er straks weer iemand niets vermoedend die auto koopt?

Vervolgens deze auto met de nu bekende historie verkopen

Opnieuw laten keuren voor eigen rekening zou het beste zijn. Blijkt hieruit wederom dat de auto keihard is, lijkt het mij niet nodig het te vermelden.

De vorige verkoper heeft schade gereden, die weet als enige wat er echt mis was met de auto. Nu bij voorbaat vermelden dat de auto in het verleden zware schade gehad zou hebben, terwijl er bij een keuring niets van is gebleken en je er zelf ook niets van hebt gemerkt, getuigt wel van een erg grote wereldverbeteraars mentaliteit IMHO.

Is de auto krom o.i.d., wordt het een ander verhaal. Sluit me dus aan bij Do.

Laatst bijgewerkt door Jort op 07 maart 2007 20:12, in totaal 1 keer bewerkt.

07 maart 2007 20:04
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Nog een "hoofdrol" voor deze 993 targa eerder op het PF: "uit de oude doos". :idea: ;)

07 maart 2007 20:07
Profiel
PorscheForum Rakker
911 cabrio 3.2 Cayenne S
Helmond
Bericht 
Ik vind het toch wel erg grof. En dat ze ook nog een uitgebreide fotoreportage hebben gemaakt!

Ik zou in ieder geval wel contact zoeken met de familie pesch!

07 maart 2007 20:25
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
.... de familie Pesch die hun huis te koop aanbood incl. deze targa :idea:

Afbeelding

Ik sluit me bij Do993Tupperware aan :arrow: mits goed hersteld :wink:

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Olaf op 07 maart 2007 20:31, in totaal 2 keer bewerkt.

07 maart 2007 20:30
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende