Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 7:31

Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 
993 bekend?? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht 993 bekend??
Goedenavond, in mijn speurtocht kwam ik op marktplaats deze 993 tegen, is er iemand bekend met deze auto. Als ik het aantal hits bekijk lijkt het of hij al een tijdje te koop staat.http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//auto.marktplaats.nl/porsche/153530987-porsche-993-mooi-en-goed-1994.html

Bij voorbaat dank voor u reacties

19 apr 2008 20:13
Profiel
PorscheForum Junkie
996 Carrera 4S MK2 Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
Bericht 
De prijs is wel laag, meer de prijs voor een hele goede 964.
En dan>>> bouwjaar 1994 en dan een Varioram motor met 285pk???
dat kan helemaal niet zijn pas in 1996 gekomen :roll:

19 apr 2008 20:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 968
Noord Brabant
Bericht 
Staat idd al een tijdje te koop. Heb je al een keer gebeld? Ik vermoed dat het een auto is met een on aantrekkelijke km stand. Zeker gezien het feit dat deze niet vermeld wordt.

Heb je ook al eens bij Carlo van Krey in Oss gekeken? Deze heeft ook 2 993's staan. Hij vraag wel iets meer geld.

19 apr 2008 20:57
Profiel
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
Bericht 
Volgens RDW NL auto en een paar dagen geleden op kenteken van eigenaar gewisseld.
Ik denk ook aan een heel erg onaantrekkelijk aantal km.
Volgens advertentie dec 1994 vlgs RDW jan 1994 :!:

Voertuig
Kenteken HH-XP-96
Voertuigsoort personenauto
Merk PORSCHE
Handelsbenaming 911 CARRERA COUPE E2
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 07-02-2009
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 16-04-2008
BPM € 28123
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Datum eerste toelating 10-01-1994
Datum aanvang laatste tenaamstelling 16-04-2008
Datum eerste afgifte Nederland 10-01-1994
Wacht op keuren Nee

19 apr 2008 21:05
Profiel
PorscheForum Junkie
Achter de duinen.
Bericht 
Die is verleden jaar hier al eens voorbij gekomen, was van (de zoon?) de eigenaar van auto Elburg.

Volgens mij had ie toen iets van 200K op de teller.

19 apr 2008 21:05
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Dank zover, de km stand is volgens de eigenaar 197000km. Ik weet niet ofdat een erg onaantrekkelijke kmstand is?

19 apr 2008 21:14
Profiel
PorscheForum Rakker
(einde van een jongensdroom) 993 C2 1994 zwart/zwart
Bericht 
Jag,

Ik herken deze auto, aangezien ik al jaren elke dag autotrader, porscheforum en de autotrader afstruin op zoek naar Porsches
(dit tot soms lichte ergernis van mijn vrouw :D ). Nu kijk ik ondanks dat ik alweer een half jaar gelukkig voorzien ben van een geweldige 993, nog steeds voor de fun.

Dit is de oude auto van Marco Bosch (zie album, ook wel bekend van Auto Elburg, een schade hersteller, zie albumfoto) en heeft een jaar geleden ook lange tijd te koop gestaan. In oktober 2007, net voordat ik zelf een 993 heb gekocht, is deze verkocht en staat nu blijkbaar alweer te koop

Overige Porscheforummers wisten destijds te melden dat de auto voor rond de 19000 euro schade had gehad (gemeld via de schadebank) en dat de kilometerteller terug was gedraaid (auto had een jaar daarvoor met 219000 schade gehad en werd aangeboden met een kilometerstand van 198000).

Heb zelfs een PBtje gekregen van forummers dat ik deze absoluut moest laten staan, aangezien ik er gezien de destijds lage vraagprijs van 26500 euro ook wel oren naar had.

Mijn tip is dan ook aan jou: laten staan.

Laatste eigenaar wil er ook alweer binnen een half jaar vanaf.
Daarnaast heeft deze auto nu reeds zo'n negatieve klank dat deze wel weer erg moeilijk te verkopen zal zijn. :roll:

19 apr 2008 21:17
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
wordt een beetje een risicostand, is wel afhankelijk van de onderhoudshistorie (naspeurbaar) en of het snelwegkilometers of huisartsrondjes (niet naspeurbaar) zijn. maar voor 25K kan je nog wel eens een keer wat aan de motor laten doen. zonder onderhoudsboekje en/of factuurtjes zou ik me wel voorzichtig op mijn kop krabben. Om een of andere reden worden die steeds belangrijker en dus wordt het zonder historie voor jou ook weer moeilijker hem tzt te verkopen.

19 apr 2008 21:18
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Hartelijk dank, free bee. Laat hem inderdaad maar staan.

19 apr 2008 22:16
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
free bee schreef:

Gezien de BTW en Marge vermeldingen in z'n advertenties, zou het mij niet verbazen als het (ook) 'n handelaar is ...

Zoals Horn aangeeft - ben je in de markt voor 'n 993 - kan je deze voordelig kopen en heb je financiele ruimte voor 'n evt. motor-revisie t.z.t. :arrow: KRKB'tje 8)

20 apr 2008 9:46
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
free bee schreef:
Jag,

Ik herken deze auto, aangezien ik al jaren elke dag autotrader, porscheforum en de autotrader afstruin op zoek naar Porsches
(dit tot soms lichte ergernis van mijn vrouw :D ). Nu kijk ik ondanks dat ik alweer een half jaar gelukkig voorzien ben van een geweldige 993, nog steeds voor de fun.

Dit is de oude auto van Marco Bosch (zie album, ook wel bekend van Auto Elburg, een schade hersteller, zie albumfoto) en heeft een jaar geleden ook lange tijd te koop gestaan. In oktober 2007, net voordat ik zelf een 993 heb gekocht, is deze verkocht en staat nu blijkbaar alweer te koop

Overige Porscheforummers wisten destijds te melden dat de auto voor rond de 19000 euro schade had gehad (gemeld via de schadebank) en dat de kilometerteller terug was gedraaid (auto had een jaar daarvoor met 219000 schade gehad en werd aangeboden met een kilometerstand van 198000).

Heb zelfs een PBtje gekregen van forummers dat ik deze absoluut moest laten staan, aangezien ik er gezien de destijds lage vraagprijs van 26500 euro ook wel oren naar had.

Mijn tip is dan ook aan jou: laten staan.

Daarnaast heeft deze auto nu reeds zo'n negatieve klank dat deze wel weer erg moeilijk te verkopen zal zijn. :roll:

Klopt als een bussie, laten staan en hard doorlopen :!:

20 apr 2008 9:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche design waterkoker en stofzuiger
Drenthe
Bericht 
Toch nog even het topic oprakelen.

Ding staat nu tochal een tijd langer te koop, en de handelaar wil er inmiddels 25.000 voor hebben.

als die schade netjes is opgelost en het motortje draait nog goed (wordt nu met 230.000 aangeboden) wat zou zo,n apparaat nog waard zijn.

Je ziet ze weleens op ebay duitsland langskomen voor 23 mille, alleen dan weet je ook niet wat je koopt.

Nu ben je er zeker van dat het apparaat in puin heeft gelegen.
(waar vind ik die schadebank eigenlijk?)

26 nov 2008 2:15
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
Bij Theo Jansen is laatst een rode 993 met zwartlederen interieur voor 25.000 verkocht. Deze auto had ooit schade en een kilometerstand van ± 150.000 meen ik mij te herinneren.

Iemand was mij voor :cry:

26 nov 2008 10:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche design waterkoker en stofzuiger
Drenthe
Bericht 
Heb ik idd ook zien staan. Woon er om de hoek.

maarja een rode......

26 nov 2008 10:21
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
Ik was ook nooit zo gecharmeerd van rood maar ben nu bekeerd.
Lekker opvallend tussen alle gangbare Porschekleuren

26 nov 2008 10:45
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4 1990
utrecht
Bericht 
Is deze van folimex niets voor je:

Bouwjaar: .aug 1995.
Km. stand: .SLECHTS 24.900 km Aantoonbaar en overtuigend.
Kleur: .Wit met zwart lederen interieur..

Beschrijving: Auto schijnt in eerste instantie in uitmuntende staat echter heeft r.a matig gerepareerde schade gehad en dient alsnog gerepareerd te worden. Als btw auto uitsluitend aan HANDEL en zonder GARANTIE. Onderhoudsboekjes aanwezig.

Opties.. .; Airco, electr. stoelverstelling, SCHUIFDAK, 6 versnellingen, nieuwstaat interieur, lichtmetalen velgen, xenon verlichting, Porsche Radio, boordcomputer etc.

Prijs € 33.000,-- Als BTW auto, of serieus bod gevraagd
(nl kenteken in overleg)

26 nov 2008 18:33
Profiel
PorscheForum Rakker
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
Bericht 
Patrick schreef:
Ik was ook nooit zo gecharmeerd van rood maar ben nu bekeerd.
Lekker opvallend tussen alle gangbare Porschekleuren

Patrick Jij snapt 't
Patrick :wink:

26 nov 2008 22:33
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 17 berichten ]