De extra PK'jes komen van de sportuitlaat. Standaard 252Pk als ik me niet vergis. Alu pakket heeft deze auto wel, echter enkel de handrem en deurpanelen, dat houdt em lekker stak.
Auto heeft inmiddels 101.998Km gelopen en staat stil in de garage te wachten op de nieuwe bandjes die volgende week binnen komen. Ik rij er niet meer mee, afwachtend tot er zich een nieuw baasje meldt.
Beurt, banden en APK zijn bij verkoop nieuw (ca 2000 euro).
Uiteindelijk zal er wel weer een Porsche komen hoor, anders is mn garage zo leeg en heb ik niets om naar te kijken bij de koffie
Wellicht een schadeproject of een opknapper, dat houdt mij weer van de straat. Ik rij er gewooon te weinig in en heb nu in een jaar heel wat afgeschreven.
Alle zaken die ooit als kinderziekten werden bestempeld zijn prevenief vervangen door de nieuwe versies. Denk aan nieuwe type luchtmassa sensor (inclusief herprogrammeren DME, nieuw type krukaskeerring, Nieuw type air/oil seperator & bellows tube, nieuwe koppeling en dual mass vliegwiel etc etc. (zeker 5000 euro bij elkaar).
Wil je gewoon zorgeloos rijden met de zekerheid dat alles 100% op en top is, dan is dit een goede auto.
Ik wacht rustig af..