Roy,
Even een paar bedenkingen.
1. Wagen heeft latere voorbumpers: orginele moet periscoopjes hebben voor de koplampwassers en ook de voor mist lichten die NIET zijn geintegreerd in de voorspoiler maar die los staan.
2. Wagen heeft de 3.3 achterspoiler: een 1975 heeft dit model:
De periscoopjes zijn niet langer te krijgen by porsche, dus dat is zoeken. De turbo 3.0 spoiler vind je wel in Duitsland edm maar reken alvast een goede 600 euri + spuitwerk. De rubber lip zit vast met 6 schroefjes die willen roesten: rubber lip niet langer beschikbaar bij Porsche.
Snellere turbo: wellll, origineel kwam de turbo met een KKK 3LDZ turbo met 0.8 bar pressure; de latere 3.3 kwam met een KKK type 27 dat makkelijk te wisselen was voor een type 30 met een wastegate tot 1.1 bar.
1 vraag die ik me altijd stel: Waarom zit die wagen niet orgineel in elkaar: welke reden (voor bumpje? achter knallertje? Pirouette op de autobahn tegen 235 km/h? cosmetische reden? incompetentie van bodyshop man? enz) wie heeft er met die motor gehamfeld? Waar zijn de super pricey en rare 7 and 8 x 15 fuchsen naar toe? enz enz.
Van een "bitsa" (a bit of this and a bit of that) een goede maken kost ook geld en voor je het weet ben je de 40K euri snel voorbijsgeschoten.
Best of luck,
Bert