Auteur |
Bericht |
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
968 CS Maritime
Zo zeg... tref ik m'n oude CS aan bij PCG...
(is het 'em wel dan? ja zeker: alle data kloppen, incl de tweede kleine dakantenne... maar waarom het NL-kenteken er af is, is mij een raadsel)
FF-tjes voor 7k méér dan waarvoor ik hem destijds (jun-'06!) kocht!
Het is een perfecte 968, eerlijk=eerlijk. Maar 't moet toch niet gekker worden
http://www.autoweek.nl/occasiondata.php?oid=5401451&sprid=124766146&cache=no
_________________________________________ Take the long way home....
|
27 aug 2008 21:51 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: 968 CS Maritime
Porsche's (en auto's in het algemeen) zijn toch 'n stuk mooier zonder dat geel met zwart gekleurde stuk aluminium
't blijft handel, heren Blindtra & Eikens
|
27 aug 2008 21:58 |
|
|
horn
PF #57
|
klepje sloot bij jou nog wel goed
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 aug 2008 22:14 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
prijs idd wel aan de hoge kant...
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
27 aug 2008 22:31 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... is als 968 bezitter toch fijn om te zien
|
27 aug 2008 22:48 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
yep, prijzen gaan naar mijn gevoel de goede kant op.
Zeker zo voor een CS. Leuke als je naar een meeting gaat dat je bijna altijd de enige bent met een 968. De enige die er iets aan vindt
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
27 aug 2008 22:55 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Ja dat is zo.
Maar ik weet - net als jij - dat de 968 een fabelachtige auto is. Echt. Ik ben er daarom tot de dag van vandaag niet achter, wáárom de 911 (964 in mijn geval) meer appeal heeft. Met als gevolg dat ik de 968 weer heb ingewisseld voor een 911.
.
.
.
Wat een auto, die.... 968! (spijt, spijt, spijt... )
_________________________________________ Take the long way home....
|
27 aug 2008 23:17 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Daar lach je om, maar dit is idd wel een issue-tje bij de 968: de accu zit pal vóór de rechter ruitenwisser in de motorruimte; bij het plaatsen van mijn nieuwe accu destijds, bleek dat nieuwe accu's (soms) wat hoger zijn dan oudere modellen. De klep vertoonde na sluiten dus een bobbel aan die kant . Na een kunstgreep (verlagen accu) was dit opgelost.
Toch tricky!
_________________________________________ Take the long way home....
|
27 aug 2008 23:26 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Klinkt me bekend in de oren.
Maaruhh, wat een prijs zeg.
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
28 aug 2008 8:12 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
|
28 aug 2008 9:59 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Tja, ratio en emotie. Zei het afgelopen zondag nog of niet Rufie?
Een 968 is de "betere" en meer praktische van de twee, maar wat emotie (uiterlijk, interieur/dashboard, motorgeluid, ...) betreft wint de 911 het ervan voor mij.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
28 aug 2008 10:19 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
prachtexemplaar in dé kleur!!!...heb in de handen van yellowbird vorige week gezien op de Ring waartoe deze auto's in staat zijn...geweldig!!! Je moet grote ballen hebben met je 964-993 om dat achterna te komen...geweldig!!
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
28 aug 2008 11:30 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Die gele 911 in de showroom spreekt me ook meer aan.
Ik zit er soms aan te denken als mijn schokdempers versleten zijn om die sportophanging van een CS te installeren. Hoe noemt het nu weer M030-pakket ?
Zou dat haalbaar zijn of onvindbaar/onbetaalbaar ?
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
28 aug 2008 11:40 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Normaal gezien moet dit perfect te doen zijn Rufie, zulke onderdelen zijn normaliter gewoon bestelbaar. De 993 heeft onlangs ook een sportonderstel gekregen, kostte niet veel meer als een normale ophanging, doet zijn werk zéér goed en is zeker niet te hard opgehangen. Een aanrader!
|
28 aug 2008 12:44 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
doen Rufie!!!
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
28 aug 2008 13:02 |
|
|
alfa male
993 Carrera
Ex 968Dordrecht
|
Mwah, vind het niet helemaal onrealistisch Johannes
Ik denk dat dit soort prijzen op dit moment enkel voorbehouden zijn voor de beste CS'en met alle goede bits erop (M030, 220 en bij voorkeur verder niks). En zelfs dan is het moeilijk om de juiste koper te vinden. Ik weet er zo één te koop die Internationaal aangeboden werd tegen een vergelijkbare prijs en die slechts enkele vrijblijvende vragen ontving. Zeker geen serieuze interesse.
|
28 aug 2008 14:09 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Volgens mij spreek je jezelf nogal tegen.
|
28 aug 2008 15:16 |
|
|
alfa male
993 Carrera
Ex 968Dordrecht
|
|
28 aug 2008 15:36 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
| | | | alfa male schreef: NOOT: hij vindt 'm dus duur. Mwah, vind het niet helemaal onrealistisch Johannes ;) NOOT ms964 (oftewel, volgens jou is de prijs ok) Ik denk dat dit soort prijzen op dit moment enkel voorbehouden zijn voor de beste CS'en met alle goede bits erop (M030, 220 en bij voorkeur verder niks). En zelfs dan is het moeilijk om de juiste koper te vinden. Ik weet er zo één te koop die Internationaal aangeboden werd tegen een vergelijkbare prijs en die slechts enkele vrijblijvende vragen ontving. Zeker geen serieuze interesse. | | | | |
NOOT ms964: oftewel, prijs is te hoog.
Of lees ik het verkeerd?
|
28 aug 2008 17:08 |
|
|
alfa male
993 Carrera
Ex 968Dordrecht
|
MS964, ik heb enige tijd geleden de 968 van YohanV gekocht. Die eerste statement was een geintje (vandaar de ). Is wellicht inderdaad niet duidelijk voor de lezer bij nader inzien.
Met het tweede gedeelte deed ik een poging een relevante bijdrage aan het topic te geven.
|
28 aug 2008 17:25 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Belachelijk duur. Punt.
De CS met M030... tsja, dat heeft meerwaarde tov een gewone coupe. Maar deze auto, met alle respect, is een 968 met wat minder luxe (concept is onvergelijkbaar met de Carrera RS van de 964).
En het is niet bepaald de tijd om voor veel geld sportauto's te verkopen.
|
28 aug 2008 17:31 |
|
|
horn
PF #57
|
Dat zullen ze voor deze prijs waarschijnlijk ook niet doen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 aug 2008 19:23 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Mee eens...deze auto blijft voor dit bedrag nog heeeeeeeel lang te koop staan denk ik...daarvoor is zo`n 968CS nog net niet exclusief genoeg voor denk ik... ook al vind ik ze wel heel mooi hoor..zag er vanmiddag nog eentje voorbij komen...lijkt me leuk om er bij te hebben naast de 951 en 964...dromen mag he
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
28 aug 2008 19:24 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Sterker nog, het is een echte CS (af fabriek). Maar de eerste eigenaar heeft de auto (af fabriek) laten behangen met eigenlijk alles wat er op de "normale" 968 zit. Lederen bekleding, (stoffen) zitjes achterin, targa dak. Ja zelfs airco en regensensor (!) heeft deze auto. Bovendien heeft deze 968 géén M030 onderstel, geen sperdiff, geen kuipstoelen, rollbar, en andere circuit-artikelen.
Het is dus feitelijk een "Chassisnummer CS" (15......), maar optisch - op de kleur na dan - een 968.
Maar wat voor één....
_________________________________________ Take the long way home....
|
28 aug 2008 21:57 |
|
|
El René
|
Wat mag een gewone 968 Coupe eigenlijk kosten?
René L.
_________________________________________ Nog immer zoekende.
|
28 aug 2008 23:39 |
|
|