Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 7:22

Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Te koop 911 2.7 E in topstaat 1977 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Te koop 911 2.7 E in topstaat 1977
Bovenstaande auto staat te koop bij CarCare in Soest, heb er 6 jaar veel plezier aan beleefd, is origineel Nederlands en in zeer goede staat, al jaren bij Carcare in onderhoud, zie site! Alles gereviseerd en aangepast, echt een super originele auto voor nog jarenlang rijplezier zonder groot onderhoud. Kleur is indisch rood. Laatste serie 2.7 met alle verbeteringen, zie de Porschebijbel van Peter Morgan.

Gegevens: 911 2.7 E
BJ Vijf versnellingsbak.
Chassisnummer 9117301874
Datum kentken deel 1 06-04-1977
Motornr. 6372757 type-911-81,
165 pk, gemodificeerde kettingspanners (type 3.2 Carrera).
Motor, bak, en chassisnummer origineel.
Kilometerstand: 151.223 km
Kleur Rot.
Meeruitvoeringen;
Vier spiksplinternieuwe Pirelli banden 205/60 VR15 P6000 Powery 91VTL op 6J x 15 originele persgiet ATS Porsche velgen
gespoten in de wagen kleur rood.
Zwarte trim, lampenringen in de wagen kleur rood.
Lederen sportstuur ( 930 Turbo).
Extra buitenspiegel rechts, verwarmd en elektrische verstelbaar.
Stabilisatoren 20/18 mm.
Blauwpunkt (Milano RCR 127) radio/cassetterecorder
met Alpine speakers in de portieren.
Antenne en ontstoring.
Getint glas rondom, met twee traps verwarmde achterruit.
Mistachterlicht.
Porsche alarmsysteem met benzinepomponderbreking.

Technische door Car Care gerestaureerd
Een van de mooiste, beste 2.7 Porsches in Nederland.
In uitzonderlijke mooie en technische staat van onderhoud.
Alle slijtagedelen vervangen.
Motor totaal door Car Care gereviseerd bij kmst. 123.100 nu 28.000 kilometer geleden.

www.car-care-porsche.nl bij occasions.
Prijs en info via CarCare, staat in consignatie.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Laatst bijgewerkt door riengeerking op 05 sep 2008 18:37, in totaal 4 keer bewerkt.

04 sep 2008 16:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Ik heb de auto bij Paul zien staan, een erg mooie auto. :thumleft: Ben je in de markt voor een puike 2.7 dan is dit de auto, absoluut.

Auto staat er al een tijdje. Ik denk dat het lastig is om de auto te verkopen voor de prijs die er voor gevraagd wordt. Er zijn dan alternatieven en dat betekent dat je dan in een heel kleine markt terecht komt.

Succes i.i.g. met de verkoop.

04 sep 2008 16:41
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht dank
Dankje voor het compliment TD, prijs is altijd bespreekbaar trouwens!! Markt is klein, heb je absoluut gelijk in, groet Rien

Laatst bijgewerkt door riengeerking op 04 sep 2008 21:24, in totaal 1 keer bewerkt.

04 sep 2008 18:32
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC ombouw 964 carrera 2
Zuid-limburg
Bericht 
Je mag best een foto posten en de info hier vermelden.

Dit is nl. in strijd met de forumregels. :wink:

peugeot 307
Opel Corsa
Hobby auto
Porsche 911 SC
Ford Mustang 5.0 V8

04 sep 2008 20:56
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
Beste Rien, met Stoekie eens; als je foto's hebt, plaatsen hier, want CarCare site is op dat punt (vind ik al sinds mijn eigen zoektocht) ver onder de maat helaas. Op basis van de CarCare thumbnails (:wink: ) ziet ie er in elk geval leuk uit!

04 sep 2008 21:04
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht foto's
Ga ik doen maar hoe moet dat in een bestaand bericht, lukt me niet geloof ik! bedankt alvast voor de tip!

04 sep 2008 21:26
Profiel
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
handigste is om eerst je eigen album te vullen en dan in dit draadje de foto's te selecteren met de rechtermuisknop.

Hoe dit in detail gaat kun je gemakkelijk vinden onder het (5e oranje) kopje FAQ. Let er dus op je eigen foto's voldoende te verkleinen alvorens ze te uploaden naar je eigen album!

04 sep 2008 21:36
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Bedankt voor de tip maar mijn fotos hebben teveel pixels etc, zijn niet meer te verkleinen voor het benodigde formaat, de rest wat ik heb is niet digitaal, zit nix anders op dan nieuwe te maken. Gaat goedkomen!

04 sep 2008 22:24
Profiel
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
ben geen digi-wizzard, maar je kan vanuit de verkenner nog eens over de foto's heen bewegen en dan de recher muisknop klikken, je kunt dan kiezen voor ' openen met' . Mogelijk blijk je nog meer fotoprogramma's op je PC te hebben (zoals WSindows viewer e.d.), waarbij je de foto's toch kan verkleinen; scheelt je het werk om nieuwe foto's te maken. Succes!

04 sep 2008 22:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 968
Noord Brabant
Bericht 
Is de prijs echt zo hoog dat ie niet genoemd kan worden? Wellicht schrikt dit mensen af.

04 sep 2008 22:35
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Bedankt HV, tis helaas niet gelukt, dus maar nieuwe maken, is misschien beter ook voor detailfoto's.

Prijs loopt via CarCare op aanvraag, vind dat zelf niet afschrikken trouwens, heb zelf een aantal keer gekocht zonder dat er een prijs bijstond, als iemand echt wat moois zoekt weet je dat je zo'n wagen niet voor 12.500 vind en bel je even toch, maar ja je weet het nooit, de een schrikt het af de ander is nieuwsgierig en belt, afwachten maar weer.

04 sep 2008 22:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
Rien, je kunt de bestaande foto's in Paint openen en daar verkleinen, door "Formaat wijzigen" (CTRL+W) te kiezen. Als je hem dan bijvoorbeeld naar 50% zet (zowel horizontaal als verticaal natuurlijk) schiet het al een flink stukje op.

Ook zou ik het op prijs stellen om wat meer informatie in je eerste posting te zetten, zoals inderdaad in de forumregels wordt verzocht!

05 sep 2008 8:36
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht 
Pascal, kun je hem voor mij verwijderen svp?, kwil toch nieuwe foto's maken en een goede tekst, excuses ik wist niet welke regels er golden.
Alvast bedankt, de volgende zal volgens de forumregels zijn.

Vr gr Rien

05 sep 2008 17:01
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Je kunt ook je eigen post aanpassen via Afbeelding.

05 sep 2008 17:05
Profiel WWW
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Mooie auto hoor maar ben ik nou de enige die moeite heeft met mensen die zich aanmelden, auto in de verkoop zetten en die we daarna nooit meer terug zien?

05 sep 2008 19:36
Profiel
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Nee :twisted:

05 sep 2008 19:40
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
1986 C1
Friesland
Bericht 
Nee.

Maar hoe wil je het anders regelen? Een junkie mag een hogere "vraagprijs vragen" dan een rookie? Of alleen verkopen als je hier tot het meubilair behoort!? 8)

Ik vind overigens ook dat een vraagprijs gewoon deel uit hoort te maken van een nette advertentie (zoals ik die op het P-Forum mag verwachten; het is immers geen Marktplaats) maar dat terzijde.

Driest verkoop topic eerder dit jaar :wink:
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... sc&start=0

05 sep 2008 19:45
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Ik heb eerlijk gezegd de oplossing ook niet (min x posts?). En een prijs erbij (natuurlijk 1 mailtje en je weet het) is wel zo netjes....

05 sep 2008 19:48
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ach, als je een 2.7 (beetje het lelijke eendje onder de 911's - sorry Anne :wink: ) te koop hebt voor een prijs die kennelijk te hoog is (anders was hij wel weggeweest al) moet je alle zeilen bijzetten. Dat wil zeggen ook een advertentie op het pf zetten. Ik denk dat je dergelijk auto's niet snel in consignatie verkoopt - net een schakel teveel ertussen. maar ja, je weet nooit. je hoeft maar één koper te hebben die bereid is het bedrag op tafel te leggen... :idea:
Porscheforum is slechts het middel om de auto te verkopen. Lukt dat, hoop ik altijd op een donatie. Lukt het niet, hoor je er nooit meer wat van. So be it.

05 sep 2008 20:13
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92
Grootenbosch
Bericht 
Jongens (/meisjes).

Het mooie van ons soort forums is, mijns inziens, de dialoog. Deze ontbreekt
volkomen bij Marktplaats en dergelijke platforms.

Ontvang gasten dan ook met een hartelijk welkom, s.v.p.
Ja, ze hebben een economisch motief om een breder publiek voor hun aandbod te zoeken.
So be it.
Maar men stelt zich hiermee (impliciet) ook open voor een dialoog met een grote gebruikersgroep. Maak liever gebruik van die dialoog, dan dat je het blokkeert.

Hoe groot het aandeel van de aanwezige forum reaguurders is, dat werkelijk interesse heeft in de aankoop van een (andere) P.,
wordt waarschijnlijk grootschalig overschat.
Dat leidt tot leuk kanonnenvoer enerzijds, maar ook tot interessante marktinformatie anderzijds.

Gun dus deze mensen hun '15 minutes of fame' op dit forum en denk er
desnoods het jouwe van, maar lijdt dan maar in stilte.

Ik vind dit soort postings 'part of the deal', wanneer je een populaire verzamelplaats van gelijkgestemden bent.

05 sep 2008 20:35
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Sterker nog - ik vind het niet meer dan normaal dat als je een Porsche te koop hebt, je dat post op een Porscheforum. Van harte welkom, wie weet leren wij of de verkoper nog wat over Porsche in het algemeen of de betreffende auto in het bijzonder.

Ik begrijp wel wat Maarten bedoelt; een 1e post in een nieuw topic en dan nooit meer terugkeren. Gaat hier dus sowiezo al niet op want de verkoper is al meerdere keren teruggekeerd in dit topic.

Dus wat mij betreft welkom en succes met de verkoop! Vind die rode velgen erg mooi bij de auto staan 8)

05 sep 2008 20:45
Profiel
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
rode cookiecutters welteverstaan!

Rien, nog geen reactie gehad van de zoekende op dit forum die een 2.7 zoekt? Hij is al op jouw auto gewezen, maar wellicht houdt hij niet van rood....

05 sep 2008 21:13
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Hoi Rien,heb je auto gezien tijdens de grand opening van het nieuwe pand van Car-Care in 2004,ziet er idd uit als nieuw dus een koper moet wel gevonden worden.

hier nog een actiefoto tijdens de rit Afbeelding

suc6 met de verkoop,wat komt er voor terug :?:

05 sep 2008 21:49
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Bericht 
Hallo Andre en HV, bedankt voor de reactie, de 2.7 zoeker heeft nog niet gereageerd naar mijn weten. Ben trouwens wel een tijd 2003-2007 vaste bezoeker geweest als Rien2.7, reageerdealleen niet erg veel op het forum maar het laatste jaar door omstandigheden niet, mijn inlog werkte ook niet meer vandaar de terugkomst met een nieuwe ID.
Er komt voorlopig even niets voor terug, keb momenteel geen garage meer en een auto vd zaak, op termijn wil ik weer een 911 kopen , het liefst een 993, maar nu is het een toekomstdroom voorlopig.

05 sep 2008 23:14
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
De rest trouwens ook bedankt voor de reactie, zag ik even over het hoofd!!

05 sep 2008 23:17
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende