Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 7:49

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 16 berichten ] 
1:18 CMC Porsche 912 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht 1:18 CMC Porsche 912
:shock:

Laatst bijgewerkt door maurits op 25 sep 2008 19:20, in totaal 2 keer bewerkt.

24 sep 2008 23:37
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa & Boxster 3.2S
Bericht 
Commercial............................

24 sep 2008 23:40
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
:shock:

Laatst bijgewerkt door maurits op 25 sep 2008 19:20, in totaal 1 keer bewerkt.

24 sep 2008 23:42
Profiel
PorscheForum Rakker
997 turbo 2007. boxster spyder 2012
Leidschendam/Leusden
Bericht 
Lijkt mij wel duidelijk.

Maurits: 2 berichten, lid sinds 24-9-08

25 sep 2008 9:42
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
O dus je mag wel iets te koop aan bieden als je langer op het forum zit en anders niet, en buiten dat feit is het denk, ik schat ik zo een beetje in, dat als geen van u allen commercieel denkt en dus ook geen geld verdient er hier op het forum allemaal euro millions winnaars zitten anders kan ik me niet bedenken waar we deze kostbare hobby van bekostigen. op een uitzondering na dan he .

25 sep 2008 17:30
Profiel
Bericht 
Klopt, in mij geval dan, ik heb in de postcode loterij een vette prijs gewonnen, en om precies te zijn in de zomer van 2001. 8) :wink:
En daarom kan ik nu Porsche rijden, daar voor had ik enkel 4 Engelse klassiekers. :idea:

25 sep 2008 17:35
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
De sociale dienst betaalt toch?:shock:

25 sep 2008 17:38
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Amsterdam
Bericht 
maurits schreef:
dat als geen van u allen commercieel denkt en dus ook geen geld verdient

:shock: Domme conclusie.
tip : verkoop eerst uzelf, daarna uw autootjes :wink:

25 sep 2008 17:57
Profiel
PorscheForum Rakker
912 1965, 964 C2 Coupe 1991 ganz original
Bericht 
@ Maurits...welkom :lol:

voor de goede orde, je spreekt over een 912 maar volgens mij bedoel je je de 901 (911) model!

Het gaat waarschijnlijk om dit supermooie model:

Afbeelding

Oja...noem je prijs hier even!

The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers

25 sep 2008 17:59
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
jezus wat een ouwe wijven hier zeg, neem me niet kwalijk dat ik jullie stoor in dit kliekje wat jullie een forum noemen, altijd gedacht dat opel rijders enorme zeikerds zijn maar hierbij kan ik toch wel melden dat menig (dus niet allemaal) porsche eigenaar een trede hoger staat in de lat der paardelullen.

Veel plezier met het kliekje en de groeten

25 sep 2008 19:18
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
oja classic912 nog vriendelijk bedankt voor de moeite maar ik hou het hier voor gezien

25 sep 2008 19:22
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
cabrio wim schreef:
Klopt, in mij geval dan, ik heb in de postcode loterij een vette prijs gewonnen, en om precies te zijn in de zomer van 2001. 8) :wink:
En daarom kan ik nu Porsche rijden, daar voor had ik enkel 4 Engelse klassiekers. :idea:

DAN BEN JIJ DE UITZONDERING HE

25 sep 2008 19:25
Profiel
PorscheForum Rakker
944 Type I
Budel-Schoot
Bericht 
Ik zeg op voorhand even dat ik het originele bericht niet heb gezien want dat is alweer gewijzigd, dus baseer ik me alleen op de reacties van de TS !

Oké, here goes:

Triest geval dit, als je nou eens wat langer lid zou zijn (of even enkele vorige posts zou gelezen hebben) zou je weten dat het niet de bedoeling is om hier eigen handels te promoten, maar gewoon dingen te koop aan te bieden zoals je dat op vb. marktplaats zou doen (handelaars op mp niet meegerekend off course)

Als je na 2 berichten al "zoon beetje inschat" dat hier alleen lottowinnaars zitten, en de forumleden geen geld verdienen omdat we niet commercieel denken, dan kan je natuurlijk niet verwachten dat andere forummembers een goed/positief beeld van je krijgen. Dat is immers gebaseerd op enkel hetgene wat je hier getypt hebt, welgeteld 6 berichten.

Daarna maak je heel het forum uit voor ouwe wijven, en beschuldig je ons een soort kliekje te vormen waar outsiders geen kans hebben.

Ik kan je zeggen dat dat absoluut niet waar is, oké sommige dingen zijn voor een outsider/nieuweling misschien onduidelijk maar dat is bij elk forum zo, dat is gewoon "forum-slang".

Wat ik trouwens ook triestig vind is dat je op een Porscheforum moet gaan liggen zeiken dat opel rijders zeikerds zijn, m.i. een beetje laag.

Daarna zeg je dat je het hier voor gezien houdt, waar ik alle respect voor heb maar dan moet je niet 3 minuten erna nog iemand proberen te flamen met een shift-toets die blijft hangen, een beetje kinderlijk.
Maargoed ik kan natuurlijk niks over je leeftijd zeggen aangezien je je niet hebt voorgesteld in het voorstel topic....

Nogmaals ik heb het originele bericht niet kunnen lezen en baseer me enkel op de 6 (!) berichten die je hebt nagelaten, je kunt zelf wel zien wat voor indruk dit nalaat op mensen.
Ik zou zeggen trek hier je les uit en probeer het opnieuw, ik ben er zeker van dat je dan ontdekt wat wij hier allen al langer weten, dit is gewoon een enorm gezellig forum met zijn eigen "huisstijl" wat boordevol informatie en kennis staat.

Succes met de verkoop.

Bart.

25 sep 2008 21:31
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
Bericht 
Klopt helemaal jongen naast de twee porsches hebben we thuis nog een gezins OPEL vectra :mrgreen:

misschien een leuk nieuw toppic

wie heeft er naast zijn Porsche nog een Opel :wink:

25 sep 2008 21:39
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Bericht 
Het enige wat ik wilde plaatsen op dit forum voor dit moment is dat ik voor de liefhebber dus diegene die het mooi vind een zeer mooi exemplaar van de porsche 911 heb en de mensen die het intereseerd kunnen daar dan op reageren, waar niemand en ook ik niet op zit te wachten is op bij commentaar van anderen, want als het niet gewaardeerd word om op dit forum iets moois aan te bieden waar porsche liefhebbers van kunnen genieten of als dit niet mag zorg dan dat dit niet kan. en zolang dit wel kan en mag vraag ik niet om gezeik van anderen. en om mij bij deze even voor te stellen, ik ben al jaren porsche liefhebber en ben aan de hand van dit schaalmodel op dit moment bezig om een porsche uit amerika te halen en deze in de orginele staat te restaureren puur uit liefhebberij. ongetwijfeld gaan hier weer de diverse commentaren op komen van mensen die dat nodig vinden, en nee ik scheer niemand over een kam alleen enkel diegene die zich aangesproken voelt. En ja opel rijders zijn uit onderzoek gebleken de grootste pisvlekken op de weg ik kan hier ook niks aan doen. voor een ieder met commentaar waar niemand op zit te wachten BYTE ME SUCKER :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

26 sep 2008 1:51
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Beste Maurits. Mensen als jij komen hier wekelijks langs. Gelukkig verdwijnen ze weer net zo snel. Als je de moeite had genomen als nieuwkomer je even in de forumregels te verdiepen had je geweten wat je wel en niet kan doen. De wijze waarop je je eerste posts schrijft, geeft mij niet het idee dat het lekker klikt. So be it.

Succes met de import aan de hand van een schaalmodel :shock: en met je restauratie. Dit topic gaat op slot.

26 sep 2008 7:16
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 16 berichten ]