Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 15:24

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
911 carrera 1984 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
rotterdam
Bericht 911 carrera 1984
Keb mijn 911 al paar keer te koop aangeboden op marktplaats. Ooit 1x !iemand komen kijken, die wilde hem gelijk kopen, nooit meer wat van gehoord!? Veel mail met vragen om meer foto's, is een nette 911, ik heb er veel gezien dus weet wat ik aanbied. Heb hem nu ca 4 jaar, is normaal onderhouden. Kleur is leisteen blauw, is een aparte maar hele mooie kleur. Voor meer info en echte interesse pb.

01 maart 2009 20:47
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Is dat dezelfde waarmee je hier op 24 Okt 2007 adverteerde :?:

01 maart 2009 21:06
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
rotterdam
Bericht 
ja

01 maart 2009 22:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Net zo'n superadvertentie :mrgreen:?

01 maart 2009 23:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
ehhhh iets van info? foto's?

Dankje!

Bernhard

01 maart 2009 23:12
Profiel
ex 996 4s, 993 c2 en 964 c2 tip
Weert
Bericht 
k heb redelijk goed geheugen maar ik weet nie precies welke auto's er allemaal op marktplaats aangeboden zijn. iets meer info, foto's en vraagprijs en dan benje m (als je goeie prijs hebt) zo kwijt

01 maart 2009 23:35
Profiel Facebook 
Moderator
PF # 136
Bericht 
Klik HIER voor de marktplaats advertentie.

01 maart 2009 23:40
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Provisie :?:

... we hebben nu in iedergeval 'n indicatie van de prijs :wink:

17.500

01 maart 2009 23:43
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF # 136
Bericht 
Olaf schreef:
Provisie :?:

Ja voor in de Forumkas, wanneer hij hier wordt verkocht hoop ik :wink:

01 maart 2009 23:45
Profiel
Bericht 
HenkC2C schreef:
Klik HIER voor de marktplaats advertentie.

Mooie 911 :!:
Alleen info is wat sumier maar ja wat kun je er meer over vertellen?
Zal verder niks over de prijs zeggen maar wel jammer dat er geen onderhoudshistorie bij zit.
Succes met de verkoop.

02 maart 2009 9:02
PorscheForum Rakker
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonder
kort by Newark-on-Trent, U.K
Bericht 
Sja, dat is ook een verkoops strategie.

"te koop: 911. klik op de mp link. Fotos: vergeet het maar: kijken komen anders toch niet serieus. "

Nu ja, gebaseerd op de summiere info van iemand die nu eens op de mp link heeft geklikt, maakt dat dit eigenlijk toch wel een interessante 911 is:

1. vroege 3.2: oerdegelijke motor en mechaniek, geen kat dus 231 pk
2. geen sunroof = licht
3. 915 bak: als ie lekker schakelt + nog goed is: prima set up
4. 7 en 8 x 15 fuchsen in een super originele staat ($$$)
5. binnenbekleding voor de stoeltjes ziet eruit alsof ie uit een 25 jahre 911 van 1975 komen- lekker periodiek
6. Heeft voorspoiler maar geen achterspoiler: wil dat zeggen dat de achterspoiler er los bij is? Wanneer veranderd en kleurverschil achter?
7. Aangezien er een spoiler pakket op zat, werd dit vaak ook gecombineerd met de groene bilstein "Sport" schokbrekers ipv de zwarte boge schokdempers. Wat ligt eronder?
8. als er geen electrische ramen in zitten: nog lichter!

het feit dat er geen historie bij zit, maakt dat je een sehr genaue AKK moet doen, aangezien de huidige conditie belangrijk is. Who cares of een schroefje werd vervangen 10 jaar geleden. Maar, dezer dagen verlies je best een goede 10% van je prijs als je het niet kan aantonen. Het heeft allemaal te maken met die waardebepalingen voor de verzekering: hoe meer papier erbij zit, hoe meer ammunitie je hebt voor een hoge marktbepaling in geval van een ongeval of diefstal.

Ik heb 3 maanden geleden een 3.2 carrera gezien met bijna 420.000 km. Eigenaar had elke 10.000 km olie + filter vervangen en elke 20.000 grote beurt zelf gedaan. Kleppen zelf gesteld. Remmen en banden wanneer nodig, elke twee jaar ophanging afgeregeld. Een starter motor in 1996 en dan ook nieuwe kooltjes in de alternator. Wagen reed als een droom.

"Porsche Centre maintenance? Why would I go and waste my time there? My car is proof that if you stick to the maintenance schedule, it'll go forever."

Inderdaad..... Deze wagen zou best wel zo een geval kunnen zijn! Het enige dat elke potentiele eigenaar wel zou willen weten is hoe het zit met de klassieke roest plekken op de wagen.
-Impact bumper brackets
-roest/plamuur onder de koplampen en errond
-enige roestvlekken onder of op de zwarte rubber tussen de koffer en voorvleugels
-roest aan de tank opening
-roest aan de voorruiit stijlen
-roest aan de B posten: slotje en de zgn kidney bowls waar de drempel en de deurstijl samenkomen
-roest aan de achterste torsion bars van de ophanging
-roest aan de join waar de bodem en de zijdrempels samenkomen
-roest aan de onderkant van het achterraam en daar waar de achtervleugels en het achterraam samenkomen ~
(denk: lekkende achter raam rubber. Water komt op de hoedenplank en begint van binnen uit door te roesten)
-roest aan de achter lichten en daar waar de motorkap de achter vleugels raakt.
-roest aan de bumpers zelf.

Hij kan nog zo lekker rijden: als de rot erin zit ben je hem kwijt voor enkele maanden in de bodyshop en kost het je een paar extra euri.

Succes met de verkoop!

Groeten uit Nottingham

Bert

02 maart 2009 12:05
Profiel
PorscheForum Rakker
rotterdam
Bericht 
zo Bert, jij maakt makkelijker lijstjes dan ik!
zal eens proberen wat meer te tikken:

vroege 3.2 klopt, specifiek naar gezocht
zonder schuifdak met zwarte hemel (optie, ook vermeld op sticker binnenzijde kofferklep)
schakelt ok, geen synchro gekraak, busjes in mechanisme voor en achter recent vervangen, olie bak ook recent vervangen
originele zeer nette wielen met de originele bandenmaat en de 4 originele slotjes ( 1 op elk wiel) incl afdekkapje
bekleding is origineel, gebruikt maar niet gesleten of gescheurd
originele achterklep incl spoiler en achtterruitenwisser aanwezig, wat er op zit is reserve klep zonder spoiler die in juiste kleur is gespoten (ook binnenzijde), ik vind persoonlijk spoiler achter niet fraai
volgens optiesticker sportpakket, weet het niet zeker maar dacht inderdaad ook de andere dempers
deze heeft wel E te bedienen ramen
versnellingspook zat een houten knop in, deze heb ik verwijderd, zit nog geen originele (is lastig te krijgen) knop in, nu golfbal als knop
auto heeft geen roest (ook niet op de genoemde plaatsen), geen plamuuronzin etc
onderzijde is op brug te bekijken is origineel niets overheengespoten of aan gewijzigd/gerommeld
bumpers (alu) hebben aan sommige randen corrosie onder de lak, dit is minimaal en komt veel voor
onderhoud de laatste 4 jr door mijzelf uitgevoerd, frequenter dan volgens voorschrift; elk jaar vloeistoffen filters etc terwijl ik er misschien maar 3000km per jaar mee rijd
gegevens en onderhoudsadres vorige eigenaar (heeft hem ca 9 jr gehad) heb ik ook nog wel ergens, echter geen bonnetjes, van het door mij uitgevoerde onderhoud heb ik die hoop ik nog wel
recent gereviseerde startmotor en dynamo, nieuwe filters, olie, remvloeistof en remblokken
heb er denk nog wel set filters bougies verdeelkap rotor klepstel gereedschapje etc bij (allen origineel porsche)
auto heeft ooit een alarmsysteem gehad (ca 15jr oud) wat ik verwijderd heb (alles verwijderd, nergens kabels blijven zitten)
auto heeft wel gebruiksporen maar is allemaal minimaal en nergens iets wat kapot is
E te bedienen spiegels doen het wel maar niet helemaal tot in de uiterste standen
pitje in koplampglas enscheurtje in knipperlichtglas links achter (allebei minimaal)
een zijde kachelslang nieuw echter blijft klep aan bijrijderszijde in stand dicht hangen, die dient vervangen te worden
drukschakelaars in de deuren werken niet (die je binnenverlichting aan doen bij deur openen)
koplampsproeiers werken niet
auto ziet er echt netjes uit in goede kleur (als je er van houdt) die je niet vaak ziet
rijdt stuurt remt etc zoals het hoort, olieverbruik is ca een factor 3 minder dan toegestaan
auto hoeft niet perse weg, ik heb er 9 en rij er gewoon te weing in

02 maart 2009 18:05
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
Bericht 
kijk van het ene uiterste naar het andere uiterste ,zo kan je tenminste een beeld vormen van je auto. Goede omschrijving

02 maart 2009 18:09
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
aso69 schreef:
auto hoeft niet perse weg, ik heb er 9 en rij er gewoon te weing in

9 stuks 3.2?

02 maart 2009 18:11
Profiel
PorscheForum Rakker
rotterdam
Bericht 
nee geen 9 stuks 3.2
van 2.0 tot 5.0!

02 maart 2009 18:16
Profiel
Bericht 
Wat bedoel je daarmee? En welke auto's rijd je dan allemaal?

02 maart 2009 18:32
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Ik ben ook benieuwd...!

Lijkt wel een beetje software updates van 2.0 naar 5.0!

02 maart 2009 18:34
Profiel
Bericht 
Richard schreef:
kijk van het ene uiterste naar het andere uiterste ,zo kan je tenminste een beeld vormen van je auto. Goede omschrijving

+1

02 maart 2009 18:43
ex: 3.2 Targa ex 964 c2 coupe ex 993 Targa BMW 02 1975
Bericht 
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een mooie P vindt. :P

02 maart 2009 22:42
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
aso69 schreef:
nee geen 9 stuks 3.2
van 2.0 tot 5.0!

klinkt als: zowel een vroege 911 uit de sixties als een 928 en alles ertussen in!? 8) . Als je er 9 hebt, dan kan het niet anders of rijd je ook niet al te veel in die andere 8? Wij wachten de advertenties wel af :wink: .

02 maart 2009 22:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonder
kort by Newark-on-Trent, U.K
Bericht 
Een sportieve en correcte reactie, aso69. :thumleft:

Gebaseerd op deze info, kan een potentiele koper zich een s u p e r goed beeld vormen.

Als ik in de markt ervoor was, stond ik voor je deur om deze wagen nader te inspecteren.

Succes met de verkoop!

Groetjes,

Bert

02 maart 2009 23:52
Profiel
PorscheForum Rakker
rotterdam
Bericht 
ik rij inderdaad weinig en heb er ook meerdere verkocht / te koop staan
overige zijn geen porsches ( of een kever wordt als soort porsche gezien)

03 maart 2009 11:57
Profiel
PorscheForum Rakker
911 sc,964/2 en weer op zoek...
Bericht 
5.0 ..... een M5 ?

greetz! Gman

05 maart 2009 23:30
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
Of een Mustang...

05 maart 2009 23:32
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
... heeft MI ook nog 'n Renaultje Alpine te koop staan .... :wink:

05 maart 2009 23:33
Profiel WWW Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende