Volgens mij is hier een aparte rubriek voor maar goed....
Citaat:
in 2007 nog een grote beurt gehad
Enne een 98-er (3.4) voor 35k is niet echt het snoepje van de week...
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
16 jan 2010 15:19
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Re: een leuke P voor weinig!?
is een gt3 look. kost wat, heb je niks.
_________________________________________ oud is beter
16 jan 2010 15:27
bully
Meteen erheen...kijken..rijden..keuren en kopen Ze ruilen daar ook een vwr32 in
Laatst bijgewerkt door bully op 16 jan 2010 15:35, in totaal 1 keer bewerkt.
16 jan 2010 15:30
p-zoekende
Sorry ik heb idd de verkeerde plek voor deze P aangeklikt, zal niet meer komen .
16 jan 2010 15:34
bully
p-zoekende schreef:
ik ben opzoek naar een 993 met een orgineel nl kenteken (liefst bij een erkend garage) en heb ook nog een auto in te ruilen, dus partiqulier gaat ook helaas niet.
mocht iemand een leuke 993 tegen komen, ik hou me aanbevolen.
nogmaals bedankt,
gert
Waarom dan nu een 996 met een niet origineel kenteken?......
Dan weet je inderdaad niet wat je wilt. Een 993 en een 996 liggen mijlen ver uitelkaar qua karakter. Altijd voor de 993 gaan al is het maar voor de restwaarde
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
20 jan 2010 8:11
Gizmo
911 C2 Cabrio
Den Haag
Nee maar wel voor een echte Porsche!!
20 jan 2010 9:42
barolo
3.2S
010
Je moet voor die auto gaan die je het meeste aanspreekt. Heb laatst nog meegereden met een 996 GT3 lookalike. Een geweldige auto die in top conditie verkeerde,
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
20 jan 2010 12:07
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Tsja het is geen 993 dus bij voorbaat lelijk en niks waard aldus de experts ....
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
Jeetje toch heerlijk om zoveel leuke reacties te lezen. ik sprak gisteren een collega van mij die een 993 heeft. hij vertelde mij dat een 993 rond de 200.000 km een revisie moet hebben en dat dit rond de 10.000 euro kost of meer. ik ben hier wel een beetje van geschrokken. ik weet dat een mooie auto geld kost maar zoveel??? nou hoor weer een droom minder, of toch niet? ik kan natuurlijk ook een 997 kopen, of geldt hier dan het zelfde bij? mensen help me aub.
groetjes van verdrietige p-zoekende.
22 jan 2010 10:50
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4S
Leiderdorp
inderdaad koop een nieuwe 997 ,loop je niet gelijk tegen een revisie aan,maar pas na 10 jaar
22 jan 2010 10:52
p-zoekende
ik bedoelde geen nieuwe p natuurlijk. sorry voor mijn onduidelijkheid.
22 jan 2010 10:57
felix bahama 912
Porscheloos...
Almkerk
Het is toch bekend!! Iedereen kan een Porsche kopen, niet iedereen kan hem blijven rijden!!
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
22 jan 2010 11:03
p-zoekende
heb je idd gelijk in. betalen is op zich geen probleem en blijven rijden ook niet. ik heb altijd redelijk niet alle daagse auto's gereden. ik mag toch wel ff kwijt dat het best wel een bak geld is.
22 jan 2010 11:11
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tip
Weert
blokken kunne wal langer dan 200dkm mee hoor, maar dat wordt meestal wel als gemiddelde genoemd. Revisie zit je inderdaag rond de 8-8.5k. Je moet gewoon als je de auto koopt met bijvoorbeeld 150dkm elk jaar 1000 euro aan de kant zetten voor een eventuele revisie, en als hij na 2 jaar bijvoorbeeld al komt moet je niet ineens die andere 6k niet op kunnen hoesten. Zorg dus dat je minimaal 5-10k achter de hand houdt voor eventuele onvoorziene uitgaven. En een hobby kost geld, maar ik denk dat je aan een 997 meer kwijt bent aan alleen al afschrijving dan aan een 993 met revisere(dit bedoel ik qua kosten, niet als aankoop)
Edit: ik zie nu dat je een 996 van plan was te kopen, daar schrijf je dus WEL nog op af en qua motorische betrouwbaarheid heb je nou bepaald ook niet de nr1 gekozen. Ik zou, als het financieel haal baar is, voor de 997 gaan(of nog beter voor een 964 of 993, dan zit je ternminste niet met die afschrijving)
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
22 jan 2010 11:14
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tip
Weert
wat ik schrijf is 100% waar, als je goed kijkt zie je dat het 1e stuk geschreven is over een 993, en 2e stuk over een 996. ik zeg enkel dat de 996 3.4 motor niet de nr1 betrouwbare is
Ben je nou al eens ergens wezen kijken? Of proefrijden? Koop gewoon wat jij geweldig vind. Akk enz.
22 jan 2010 14:45
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tip
Weert
Zet m s niet zo onder druk zeg, hij is al verdrietig, dan moet je voorzichtig te werk gaan
22 jan 2010 15:00
bully
p-zoekende schreef:
ik heb alleen nog steeds geen enkel redelijk antwoord gekregen welk type ik moet aanschaffen. jeetje mensen, help deze zoekende aub een beetje.
volkswagen rs32 rijder die in de war is zoekt een 964 of een 993 of een omgebouwde 996 of een 997 of een .... Ga er eens mee rijden en vergelijken en koop wat je wilt. My six pennies
22 jan 2010 15:09
bully
p-zoekende schreef:
hij vertelde mij dat een 993 rond de 200.000 km een revisie moet hebben en dat dit rond de 10.000 euro kost of meer. ik kan natuurlijk ook een 997 kopen.
groetjes van verdrietige p-zoekende.
Zoek bv een goede 993 met een ton op de teller...akk en rijden. Hoef je ook niet meer verdrietig te zijn. Koekje erbij?.......
22 jan 2010 15:26
p-zoekende
ik heb al in diverse type mogen rijden maar kan nog steeds niet echt een beslissing nemen. soms ga je weer voor modern en dan weer of nostalgie. maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een 993/964. ik krijg er een beetje de hik van.
de reacties van jullie allemaal doen me best wel goed en de tips neem ik zeker mee. mocht iemand een mooie 993/964 te koop weten rond 100.000 gereden en inruil van mijn auto weten, dan hou ik mij graag aanbevolen.
ps; je mag een r32 rijden toch niet zo pesten. een p is toch eigenlijk niet meer dan een plat geslagen vw, ohjeeee wat zeg ik nu weer. mensen niet gelijk kwaad in de pen schieten, ik word er zelf ook boos van als men dat tegen mij zegt, zeer boos zelfs.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum