Porsche 968 CS M030 Maritim Blau (Zweedse auto)
Even voor de duidelijkheid: dit is niet mijn auto. Ik post dit hier omdat ik de auto en de verkoper goed ken en daarmee mischien een mede-liefhebber (en mijn vriend) van dienst kan zijn.
Link naar de Mobile.de advertentie:
klikkerdeklik Dit is de 968 die mij voor dit type enthousiast heeft gemaakt. Hij is in het bezit van een vriend van me die in Zweden, vlak bij Stockholm, woont (een aardig eindje weg ja). Ik zal hier geen enorm verhaal ophangen over hoe deze auto rijdt (serieus geïnteresseerden weten dat al), laat ik alleen zeggen dat het directe resultaat van het rijden in deze auto is dat ik nu zelf ook 968 rij.
Informatie in het kort:
- Porsche 968 CS
- Bouwjaar 1993
- 123.000 km
- M030 (en daarmee ook M220 sperdiff)
- Maritim blau
- Originele Recaro’s (in carroseriekleur)
- Speedline Repro’s van RH (met hart in carrosseriekleur)
- Originele Turbo S motorklep en achterspoiler
- Onder het recente onderhoud o.a. nieuwe distributie en vervangen van pinion lager
Voor serieus geïnteresseerden kan ik vragen hier of per PB beantwoorden. Contact opnemen met de verkoper kan natuurlijk via de gegevens in de Mobile.de advertentie. Eventueel kan ik ook een introductie verzorgen.
Bij een eventuele internationale verkoop weet ik zeker dat ik de eigenaar kan overtuigen een forumdonatie te doen van enkele Kronen
.
En natuurlijk een plaatje omdat het zo’n gave bak is: