Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 6:34

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Boxster, '97 org. ned. geleverd. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Cayman / 964RS / 2.4T coupé ölklappe / 2.2T coupé
Strijen
Bericht Boxster, '97 org. ned. geleverd.
Ik gebruikte hem al weinig, maar sinds mijn nieuwste aanwinst de cayman komt hij helemaal nauwlijks meer buiten. Ben er nog wel mee naar Dinslaken en franchochamps geweest. Heerlijk gereden en dat doet je dan toch weer twijfelen maar ik probeer het toch maar weer. Hij heeft al eerder op op dit forum gestaan maar heb toen geen reacties gehad. Het boxster aanbod is groot. Toch denk ik dat als je er één zoekt deze auto zeker één van de beste is. Uiteraard is een AKK dan ook toegestaan. Ik heb de auto van een particulier in Hilversum gekocht. Deze man was de derde eigenaar. De auto is origineel nieuw geleverd in april '97 in Nederland. Is in eerste instantie bij porsche dealers in onderhoud geweest en later bij Visser in Hilversum. De staat van onderhoud is dan ook perfect, de boekjes, sleutels, verbandtrommel, porsche leervet voor de bekleding en gereedschap zijn allemaal aanwezig. De kilometerstand is nu een kleine 126K. 2K gelden heb ik bij Carman in Strijen de koppeling vervangen. De kleur van de auto is donkerblauw metalic zo ook de kap is blauw en de bekleding is camel leer (volleer dus ook het dashboard) De auto is schadevrij. De auto is voorzien van een becker navigatie / audio / cd systeem type indianapolis Hiervan zijn ook alle codes, gebruiksaanwijzingen en verpakkingen nog van aanwezig. Tevens zitten alle cd's van europa erbij. De auto is handgeschakeld en volledig origineel, dus geen andere uitlaat of lichtunits etc. De auto staat op goede banden welke N gecodeerd zijn.
Foto's staan op mijn album

De vraagprijs is € 18.250,=
tel. nr. 06-51295746

21 mei 2009 9:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Boxster, '97 org. ned. geleverd.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding :salut:

21 mei 2009 9:31
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Boxster, '97 org. ned. geleverd.
Deze boxster ziet er vanaf de 4 foto's idd goed uit? heb je wat meer foto's die je kan plaatsen? Is de hele onderhoudshistorie aanwezig incl vervangingen ed?

26 jun 2009 17:11
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]