Te Koop: Porsche 911 type 934 RSR Jägermeister 1:12 Tamiya art.nr.TA23208 Premium/Top KWALITEIT design en afwerking. Alles kan open en zelfs de vering werkt, zéér gedetaileerd model. Af fabriek gespoten en gebouwd met race/specs. Staat op prachtige etaleerplaat met spiegel Dit absolute liefhebbers exemplaar staat slechts zelden te koop, op Ebay maar 4 stuks vanaf 400 euro !!! Afmetingen model lengte 360mm, breedte 168mm Geen plastic model maar metaal ( Die Cast - Fully assembled ) Kleur Oranje Porsche - vriendenprijs € 300 ( eventueel verzendkosten komen erbij ), ophalen kan ook.......
Bijlagen:
RSR 2.jpg [ 40.18 KiB | 1202 keer bekeken ]
_________________________________________ Val je nou niet erg op met zo'n auto?
Ach, ze zien me altijd maar héél even....
11 dec 2009 16:31
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Re: Te Koop Porsche 911 / 934 1:12
Leuk ding xlr8,
Kijk voor de gein even in mijn album... iemand heeft hem getracht na te bouwen....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
11 dec 2009 16:58
xlr8
911 3.2 Carrera Coupé
De Heurne ( Achterhoek )
Inderdaad, nog een paar stickers en hij klopt.........
_________________________________________ Val je nou niet erg op met zo'n auto?
Ach, ze zien me altijd maar héél even....
11 dec 2009 17:41
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Ik heb zeker wel interesse en neem wel even contact met je op via PB.
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum