Auteur |
Bericht |
PentAr
Vleuten
|
 Verkocht: Zilvergrijze 993 Carrera 2S (1997)
Verkocht: mijn Porsche 993 Carrera 2S. Gebouwd in juli 1997, geïmporteerd uit Duitsland in mei 2004 en door mij bij Wolbert Porsche in januari 2008 gekocht. Gebouwd in een serie van slechts 3.714 stuks en voorzien van het 285pk sterke 3.6 varioram blok, evenals de volgende opties: - tiptronic met stuurbediening - verlaagd onderstel - volledig leren elektrisch verstelbare stoelen - turbo wielen - cruise control - air conditioning - xenon verlichting met koplampsproeiers - motor sound pakket (luchtfilter en verchroomde uitlaatsierstukken) - derde remlicht - centrale deurvergrendeling met afstandsbediening Daarnaast zijn er in 2008 een Becker Indianapolis Pro iPod/Bluetooth/Navigatie radio met Polk audio speakers ingebouwd en wordt de originele radio met cd-wisselaar meegeleverd. Een goedgekeurd alarm is aanwezig, evenals alle boekjes en sleutels. 
_________________________________________ Ben ff weg....
Laatst bijgewerkt door PentAr op 03 maart 2010 21:25, in totaal 37 keer bewerkt.
|
30 nov 2008 16:46 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Mooie auto en dito prijs (toen die nog op 44K stond). Succes met de verkoop 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
Laatst bijgewerkt door barolo op 03 maart 2009 20:44, in totaal 1 keer bewerkt.
|
30 nov 2008 17:52 |
|
 |
djtommi
manager PR & Online bij BOVAG
|
mooie auto. En dan ook nog met een PF-kenteken op het Porsche Forum!

_________________________________________ Nothing beats an original.
|
04 dec 2008 23:15 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Ik geloof dat een of andere 32 jarige Jean-Paul 'n bod gaat doen 
|
04 dec 2008 23:17 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Of een die 76 is  (of binnen een maand 76 wordt  )
|
05 dec 2008 11:45 |
|
 |
PentAr
Vleuten
|
Dat maakt hem idd nog unieker 
|
05 dec 2008 11:48 |
|
 |
Stijn van Kooten
|
Echt een heel mooi luchtrooster! Succes met de verkoop!
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
05 dec 2008 16:18 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Die heb ik los liggen - heb je interesse Stijn 
|
05 dec 2008 16:20 |
|
 |
PentAr
Vleuten
|
Wat mij trouwens opvalt op Marktplaats is dat bij de mijne een NAP logo met groen vinkje staat als teken dat de kilometerstand klopt.
Bij veel andere advertenties mis ik dit logo. Word er een hoop gerommeld met standen?
|
09 dec 2008 12:50 |
|
 |
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Dus jij denkt dat er met een NAP kilometerstand niet gerommeld is of kan worden? Omgekeerd, niet NAP betekent niet dat de KM-stand dus niet klopt.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
09 dec 2008 13:26 |
|
 |
PentAr
Vleuten
|
Daar heb je een punt, maar met NAP heb je in ieder geval iets, dus dat lijkt me betrouwbaarder dan zonder NAP...
|
09 dec 2008 13:34 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
NAP klinkt (en staat) leuk - maar zegt niet zoveel - de Km stand wordt ingevoerd bij elke APK - heb al meegemaakt dat de APK keurmeester 'n onjuiste stand in voerde ... 64 Dkm in plaats van 46 Dkm ... leg dat maar eens uit als het jaar daarna de Km-stand maar op 54 Dkm staat
Ook geeft 'n NAP niet weer hoe er met de auto is omgesprongen - gaspedaalridder  onderhoud  korte of lange ritjes  ... dat zijn zaken die minstens even zwaar tellen als 'n correcte Km stand
We gaan hier weer 'zwaar' of topic - wel leuk voor Pentar dat zo z'n verkoop-topic weer onder de aandacht komt - maar of het daadwerkelijk de verkoop bevordert 
|
09 dec 2008 14:05 |
|
 |
Ad H
|
Schitterende auto, succes met de verkoop.
_________________________________________ Te koop unieke Porsche 911 SC 1980
|
09 dec 2008 17:57 |
|
 |
PentAr
Vleuten
|
Vandaag opgehaald na een behoorlijk grote beurt bij Car Service Visser (4300 euro) en herkende zijn weggedrag bijna niet meer! Wat een verschil (onder andere nieuwe achterbanden en wat reparaties/onderdelen vervangen aan remmen en ophanging voorzijde).
De lijst reparaties uitgevoerd was lang (factuur ter inzage) maar hij rijdt weer als een zonnetje! Ook is de APK weer geldig tot januari 2010.
En als niemand een leuk bedrag biedt.... houd ik hem lekker zelf! De Turbo wacht wel...
|
24 dec 2008 23:56 |
|
 |
horn
PF #57
|
dat is idd een behoorlijk grote beurt... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 dec 2008 10:02 |
|
 |
Patrick
|
Dit zal inderdaad niet standaard zijn, maar geeft wel een indicatie voor welke kosten je kan komen te staan. Eens in de zoveel tijd horen hoge kosten bij een Porsche (linksom of rechtsom).
|
25 dec 2008 10:28 |
|
 |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
25 dec 2008 10:48 |
|
 |
PentAr
Vleuten
|
Achterstallig klinkt alsof ik eerder bewust bepaald onderhoud niet uit heb laten voeren.... en dat is niet het geval.
Er waren gewoon ook wat dingen stuk...
Als ik olie, bougies, arbeidsloon, BTW en de banden van het totaalbedrag aftrek kom ik op 1600 euro voor overige dingen, dat valt toch wel mee? En dan heb je het over een paar bumpersteunen (duur!), reactiearmrubbers (ook duur) en schokbrekerrubbers (daarom nu beter weggedrag!).
Kapotte schakelaar van de ramen... is dat achterstallig onderhoud? Nee, maar alles bij elkaar kom je gewoon op zo'n bedrag. 
|
25 dec 2008 14:11 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Moet zeggen, vind het op zich ook wel meevallen, setje banden erin. Begrijp me niet verkeerd, ik hoop de komende jaren dit soort facturen niet meer te krijgen hoor, maar er hoeft maar iets kapot te zijn (of preventief vervangen te worden!) om het bedrag flink omhoog te schroeven.
Top, de wagen weer top, en nou maar hopen op een goede koper  (succes)
|
25 dec 2008 14:42 |
|
 |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
|
Klinkt inderdaad zeker niet als achterstallig onderhoud (neem mijn eerdere opmerking terug  ).
Maar als de puntjes weer even op de i zetten
ZIN VERWIJDERD DOOR MODERATOR
mod by horn: zin waarin de poster - in het verkooptopic van een ander - zijn eigen auto wederom te koop aanbood.
Wens jou succes met de verkoop.
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
Laatst bijgewerkt door Paul II op 25 dec 2008 23:26, in totaal 1 keer bewerkt.
|
25 dec 2008 19:37 |
|
 |
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
@ 993 S eigenaren, in mn beste steenkolen-engels: Make me an offer i cant refuse!! 
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
25 dec 2008 21:02 |
|
 |
Mauk
Vergane glorie: 993 2S VesuvioZwijndrecht
|
@ Jaco, in mn beste steenkolen-engels: Make me an offer i cant refuse!!
Mauk
|
25 dec 2008 21:22 |
|
 |
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
@ Mauk : weer zoekende hee?? 
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
25 dec 2008 23:09 |
|
 |
Paul II
|
Moderatoren: vind het niet fraai dat er stukken uit een tekst gecensureerd worden 
Laatst bijgewerkt door Paul II op 25 dec 2008 23:25, in totaal 1 keer bewerkt.
|
25 dec 2008 23:17 |
|
 |
horn
PF #57
|
dat is waar moderators voor zijn soms, helaas. om teksten aan te passen of te verwijderen. en dat doen we naar eigen inzicht en goeddunken. niet op verzoek. so be it.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 dec 2008 23:24 |
|
|