Zoals draadje al vermeld is deze Porsche te koop.
Is gekocht zonder AKK door huidige eigenaar, en door vorige eigenaar beloofd dat de olie lekkages nog voor zijn rekening waren.
Maar zoals dikwijls worden mondeling afspraken niet nagekomen, dus mag huidige eigenaar voor de volledige revisie kosten opdraaien.
Maar als bij zovelen kopers, was dit zijn droom, maar vergat dat je er serieus op kunt leeglopen, en nu daarom te koop.
Ik ga een klein beetje uitleg geven over de auto.
Er is door een garage een motor revisie uitgevoerd nog niet zolang geleden, nu blijkt waarom de motor lekte.
Door de dilavar bouten niet allen te vervangen (alleen de onderste bij vorige eigenaar) en een niet losgekregen te hebben, afgebroken in blok en laten zitten, hebben ze alles maar weer terug samen gebouwd, met afgebroken tap eind met als lekken na een jaartje tot gevolg.
Garantie periode was voorbij, dus jammer.
Vorige eigenaar dacht vlug verkopen aan een leek, en dat lukte, maar zit deze nu met de kosten, en is nu genoodzaakt de Porsche na reparatie te verkopen.
Deze Porsche heeft ook een deel van onderhoud geschiedenis.
Info:
Carrera 3.2
G50 Bak
Kleur Indisch rood
Km stand is 298000 km.
Bouwjaar is 03-07-1987.
Datum ingevoerd uit Duitsland 04-07-1996.
Geboorde voor schijven en gereviseerde remmen rondom.
Omgebouwde en goed werkend airco, waaraan veel vernieuwd is.
Prachtig donker blauw (bijna zwart) lederen interieur zonder beschadigingen.
Lak origineel, en alle stickers aanwezig
Mooie Fuchsen 16 inch met goede banden.
Alles werkende in de auto
Overal op bekende plekken roestvrij
Perfecte passingen van deuren, koffer en motorkap.
Schadevrij.
Auto is werkelijk uniek voor zijn leeftijd.
Motor revisie word nu door ons uitgevoerd.
Dus voor iemand die straks een mooie 3.2 wilt zonder problemen nu de kans.

Auto is gefotografeerd zoals hij nu bij ons staat, en plekjes op de dorpel zijn lijmresten door gekrompen rubber instaplijst.
Vraagprijs is 22911,00 euro.
bij interesse graag contact met mij via BP.
Ik plaats deze advertentie puur om eigenaar te helpen.