Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 03 apr 2025 23:48

Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Reactie op mijn advertentie op MP 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Bericht Reactie op mijn advertentie op MP
Kreeg onderstaande reactie op mijn MP advertentie:

"LS,

N.a.v. uw advertentie op marktplaats willen wij u erop wijzen dat wij, Onschatbare Klassieker, in januari 2009 gestart zijn met een nieuw Nederlandstalig Porsche magazine: RS Porsche Magazine.
Verkrijgbaar via alle kiosken en tijdschriftenwinkels, maar u kunt zich ook abonneren via www.rspm.nl. U krijgt dan het schitterende boek Uit de archieven van: Porsche cadeau!
Momenteel zijn wij bezig met de tiende uitgave (nr. 4-2010). U kunt uw advertentie gratis doorplaatsen in RS Porsche Magazine, het enige wat u hoeft te doen is de tekst plus foto's te mailen naar: wendystaal@rspm.nl.

Met vriendelijke groet,
Wendy Staal

(Wij halen niet zelf een advertentie van Marktplaats. Graag zelf materiaal leveren)"

Komt iemand dit bekend voor?
Tips?

16 jul 2010 7:57
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: Reactie op mijn advertentie op MP
Mooi toch?

16 jul 2010 9:22
Profiel
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Komt mij bekend voor en heb ik destijds gebruik van gemaakt voor mijn 550 spyder. Gewoon doen; kost niets en werkt prima. Sowieso een goed blad de RS in tegenstelling tot Porsche scene live.

There are no old Porsches, only new owners.

16 jul 2010 9:23
Profiel
Ik ben niet zo van de bladen... Behalve Libelle.
Maar ik zal het doorsturen! Wie weet...

Bedankt!

16 jul 2010 9:49
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Zeg Wim, bood je de 911 aan :?:

Edit by mod: Advertentie: 348592406 :wink:

16 jul 2010 10:18
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Goede actie van RSPM :thumleft:

Echter ... heb ik de 968 in het eerste kwartaal van dit jaar verkocht - en de advertentie stond wederom in het laatste (Juni) nummer :?

16 jul 2010 10:22
Profiel WWW Facebook 
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Goed en leuk blad.
Ben vanaf het begin abonnee.

16 jul 2010 10:25
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Targa, 911T hotrod ('70) EX: 3.2 Coupe
is er RSPM eigenlijk een goed blad, of is het vooral een kopie van een duitsblad met oude artikelen?

16 jul 2010 10:28
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
RSPM is een leuk en nederlands blad, ook hier een tevreden abo vanaf het begin

Porsche Scene Live was in ieder geval het slecht vertaalde magazine uit Duitsland.
Of dat nu nog het geval is, weet ik niet

16 jul 2010 10:47
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Prima blad; abonnement begin van dit jaar weer voor een jaar verlengd :D

16 jul 2010 10:49
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Targa, 911T hotrod ('70) EX: 3.2 Coupe
ok thanks, ja P-scene paar keer gekocht, vond het niks

16 jul 2010 13:04
Profiel
PorscheForum Rookie
Rotterdam
ik kreeg dezelfde reactie via mp

aangezien mijn boxster te koop staat

Pscene heb ik na een aantal artikelen dicht geslagen

16 jul 2010 15:15
Profiel
Moderator
PF #57
meerdere malen ontvangen en weggeklikt.

16 jul 2010 15:58
Profiel
Negenhonderdvijfenzestig.
Ook ontvangen. Toch eens proberen, tnt 3 reacties op MP gehad. Eerste vraag van alle 3: wat kost ie, of waar mag ie voor weg :bang: Eerst nog serieus op gereageerd, bij de laatste de vraagprijs maar met 5K omhoog gedaan :mrgreen:

17 jul 2010 13:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche-Scene was inderdaad taalkundig niet bepaald een hoogstandje :roll:
Mijn ervaring met het blad (enkele jaren terug) was dat dit toch vooral ging om 'project'-auto's die werden voorgesteld.
RSPM is qua leesvoer een mooi alternatief, al was het maar omdat er ook telkens enkele 2de handswagens worden besproken.

Moest ik m'n 911 verkopen zou ik de 'vak'bladen toch zeker niet links laten liggen. Ik denk dat daar toch een groot deel van je 'doel'klanten tussenzitten.
Neemt niet weg dat je nog altijd op alle andere sites zoals MP kunt adverteren voor het grote publiek; maar dan moet je de telefoontjes (zoals Jaco al aangeeft) er ook bij nemen vrees ik :bang:

Laatst bijgewerkt door FirstPorsche op 17 jul 2010 21:30, in totaal 1 keer bewerkt.

17 jul 2010 21:26
Profiel
ex 996 4s, 993 c2 en 964 c2 tip
Weert
heb dat blad jaren gekocht, tot het moment dat de posters er niet meer inzaten :mrgreen:

17 jul 2010 21:30
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Cayman R - 924 turbo project
zandhoven - belgie
RS magazine heeft leuke artikels, maar heb me al wel regelmatig gestoord aan de schrijffouten in de artikels, zou niet mogen vind ik.
Porsche Scene Live, dat was echt waardeloos. Tenminste enkele jaren terug, ik bekijk het nu niet meer.

18 jul 2010 11:48
Profiel
‘64 Kever
Schrijffouten kristof? Even doorgeven, misschien zoeken ze nog een eind editor ;)....

RSPM is natuurlijk het beste Porsche blad in NL (is mijn niet geheel objectieve mening :cheesy: )...

Nee, zonder dollen, ik vind RSPM een mooi volwassen blad, wat voor Porsche rijdend Nederland echt een goede aanvulling is. Zoals gezegd, nieuwe, maar ook "oude" auto's, niet teveel dingen die buiten bereik liggen, gewoon netjes!

Maar on-topic, ik denk dat het best extra voordelen kan hebben om de wagen erin te zetten. Ik denk dat er relatief toch veel mensen zijn, die "van Marktplaats" toch een raar woord vinden om een Porsche te kopen, terwijl als het in RSPM staat, het wel zou kunnen... ;)

18 jul 2010 16:00
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
zandhoven - belgie
Ja, Pascal, echt wel !
Soms stome fautjes, mar genoeg om het op te merekken en te denke, hoe ken didt nau ? :mrgreen:

18 jul 2010 20:40
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 997 4S -ex 993C2-ex Cayenne S
0165
Maar ja, die Belgen winnen ook altijd bij 10 voor Taal... :thumleft:

19 jul 2010 10:09
Profiel
PorscheForum Junkie
zandhoven - belgie
gisterenavond nog eens zitten bladeren in nummer 2/2010 : eigelijk zijn het geen "schrijffouten" maar er staan gewoon woorden teveel of op de verkeerde plaats : lees de titeltekst (grijze kader) van het artikel over de Boxster concept eens op pag.62, EN zo zitten er af en toe nog foutjes in, ook in andere artikels in dezelfde uitgave.
Maar : leuk om te lezen, zeker en vast !

19 jul 2010 10:30
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94
Zevenbergen
kristof schreef:
RS magazine heeft leuke artikels, maar heb me al wel regelmatig gestoord aan de schrijffouten in de artikels, zou niet mogen vind ik.
Porsche Scene Live, dat was echt waardeloos. Tenminste enkele jaren terug, ik bekijk het nu niet meer.

Ik wil toch even reageren op de Porsche Scene kritieken. Het laatste half jaar verschijnen er geregeld eens artikelen van mijn hand in de Porsche Scene omdat ik als freelance opdrachten voor hun uitvoer. Niet alleen de foto's, maar ook de artikelen zelf komen dan van mij.

Ik snap de kritieken ten aanzien van de Porsche Scene wel als men kijkt naar hoe dat een jaar of 10 terug was. Het blad nu heeft echter in geen geval te maken met het blad van toen. Zit nu een compleet ander team achter. Natuurlijk staan er Duitse auto's in, dat is niet anders in een blad dat als licentie de naam heeft verkregen. Pak de Nederlandse Top Gear erbij en kijk eens hoeveel Engelse tests erin staan, of pak eens een Autovisie en kijk eens door wie de artikelen geschreven zijn.

Op mijn site staan een paar linkjes naar mijn eigen artikelen in de Porsche Scene: http://marknauta.nl/publicaties.php
Het nieuwste artikel over de Boxster Spyder komt daar nog bij.
Kijk daar eens naar, dat is representatief voor de PSL nu. En zo zal het zich de komende tijd alleen nog maar verder ontwikkelen. We zijn bezig met een enthousiaste groep met een Porsche-hart, dus daar kan het niet aan liggen ;).

Ik denk dat mensen hun mening over Porsche Scene dus nog gebaseerd hebben op enkele jaren terug. Dat is niet terecht voor het blad nu. Mocht iemand zijn mening willen bijstellen, ik kan de mogelijkheid bieden om een gratis exemplaar te ontvangen. Stuur in dat geval mij je gegevens op en de redactie zal je een blad toesturen. Graag horen we naar aanleiding daarvan dan je mening.

19 jul 2010 10:32
Profiel WWW Facebook  Twitter 
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Beste Mark, ik ben het op twee punten niet met je eens. Jouw artikelen zijn absoluut niet representatief voor de rest van het blad (kan ook helemaal niet want de meeste artikelen zijn nog steeds oude artikelen uit de Duiste variant waarvan mijn tenen krommen en dat niet eens vanwege de vertaling) en punt twee; mijn mening is gebaseerd op het blad NU.

There are no old Porsches, only new owners.

19 jul 2010 10:37
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
EriC4C ruim 9 maanden geleden schreef:
Tja, ik kom zelden verder dan de voorpagina en als dat wel een keer zo is dan duurt het daarna weer een tijdje voor ik weer in de verleiding kom. Of ik moet worden gewezen op een specifiek item, zodat ik even gericht kan kijken. ;)

..... en daar denk ik ook NU nog altijd hetzelfde over: :?

Overigens nu we het toch over autobladen hebben :mrgreen: : kennen jullie Youngtimer magazine al? :idea:
Niet Porsche-only (uiteraard), maar wel een érg leuk/interessant blad en een aanwinst :thumleft: wat mij betreft.

19 jul 2010 11:06
Profiel
foxtrot / oscar
Eerlijk is eerlijk, PSL is een stuk verbeterd de laatste tijd
Het "Duitse-buikschuiver-gehalte" is behoorlijk minder

Het artikel in RS Mag over de 3.2 zaten ook wat slordigheidjes in...
(foto's van verkeerde onderdelen/modellen bij de tekst)

19 jul 2010 12:05
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende