Iemand bekend met die naar Turbo omgebouwde 3.2 bij Erpa? Al iemand wezen kijken? Zou van oorsprong bij van Zweeden vandaan komen. Enig idee waarom hij al zo lang te koop staat? En dan heb ik het niet over het feit dat het een Kelly is etc.
_________________________________________ Vertrouwen is goed, controleren is beter..
04 maart 2012 22:19
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951
Hengelo
Re: 3.2 "Turbo" bij Erpa
blijkbaar is 25k nogal veel voor een naar een turbo omgebouwde sc... ik deel die mening
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
05 maart 2012 21:07
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
... volgens de RDW is'ie grijs van kleur en heeft'ie nog maar 170 Kw (230 Pk) .
Voor deze (vraagprijs) mogen ze dat wel even (laten) veranderen
05 maart 2012 21:51
anton964
997.2 4s pdk
tholen
er zit een turbo motor en bak in,dus zal wel wat meer pk's hebben olaf. bel paul gewoon op en vraag wat je wilt weten. mijn ervaring daar is dat alles er prima geregeld is.
gr anton964
06 maart 2012 0:37
Henk
PF # 136
Daar is Olaf zich van bewust. Hij vindt alleen dat wanneer je deze prijs moet betalen, de juiste gegevens inmiddels wel op het kenteken zouden mogen staan. (en dus in het (online) rdw register).
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
06 maart 2012 0:42
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Henk schreef het al ...
anton964 schreef:
er zit een turbo motor en bak in,dus zal wel wat meer pk's hebben Olaf.
.. ik had het inderdaad over het aan laten passen van de gegevens - gezien de (grote) toename van het vermogen discussie over het wel en wee daarvan loopt reeds in een ander topic.
06 maart 2012 9:47
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Leuke auto, maar ik denk dat menigeen er liever iets bij doet voor een echte.....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
06 maart 2012 9:51
Blijco
997 Carrera S 3.8
Ede
Ik heb die "Turbo" weleens bekeken en vond het best een mooie auto. Heb zelfs een paar keer met de gedachte gelopen om er serieus werk van te maken. Volgens de RDW site is die 3 februari dit jaar van eigenaar verwisseld. Niet meer te koop bij Paul dus
_________________________________________ The difference between men and boys.....
The speed of their toys !!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum