VERKOCHT: 911 Carrera 1997 (993)
Merk/type: Porsche 911 Carrera (993)
Vraagprijs: 36.500 Euro
Model/Bouwjaar: 1997 (Varioram motor)
Kleur: Oceaanblauw Metallic
Interieur: Klassiek Grijs leder
Mijlenstand: 98456 (km-stand: 158450)
Auto Historie: Datum eerste toelating is 30-06-1997. In Amerika heeft de auto 3 eigenaren gehad waarvan ik de derde ben aangezien ik daar heb gewoond. Geïmporteerd vanuit Amerika in mei 2009.
Onderhoud Historie: Factuurgeschiedenis aanwezig vanaf 2003, auto sinds mei 2010 in onderhoud bij Porsche Centrum Gelderland, daarvoor bij Schmidt Oss.
Bijzonderheden:
Auto geproduceerd voor Amerikaanse Markt, auto is reeds uiteraard aangepast aan EU standaard en de amerikaanse bumpers hebben plaats gemaakt voor Europese bumpers.
Radio CR-21, ondanks Amerikaans werkt deze hier in Europa perfect en heeft een ipod aansluiting.
18’’ turbo velgen (origineel Porsche)
Comfort stoelen
Elektrisch schuifdak
Climate control
Alarm klasse 3
Algemeen:
De auto verkeert in technisch zeer goede staat, afgelopen jaar nog een grote beurt gehad waarbij extra de bougies, brandstoffilter, onderste bougie kabels, remvloeistof, alle v-snaren, versnellingsbakolie en voorbanden zijn vervangen. Banden achter zijn splinternieuw. De auto ligt op peil voor wat betreft onderhoudsschema en is volledig rijklaar.
Het lakwerk algemeen verkeerd in goede staat, het linker en rechter achterspatbord zijn ooit overgespoten, reden onbekend. Carfax rapport uit de VS is aanwezig waarop geen schade is gerapporteerd, verder alleen aan de voorzijde op de kofferbak lichte steenslag. APK is geldig tot 29-06-2012. De snelheidsmeter heeft een binnenring waarop km/h afgelezen kan worden. Taxatierapport aanwezig. De reden van de verkoop is het feit dat ik een veel jongere Porsche wil kopen om daar vervolgens dagelijks mee te gaan rijden.