BUBA 356 Speedster Replica
Ik bied deze 356 Speedster replica aan namens een 356 Speedsterclub lid die zelf geen internet heeft:
Bouwjaar: 1967, laatste tennaamstelling: 2008, afgelezen kilometerstand: 35.000 km, APK tot medio 2014.
Vermoedelijk hebben we het hier over een vroege CMC Speedster oorspronkelijk geleverd naar Japan en in 2007 naar Nederland gehaald.
Aangezien de auto ongeveer 30 jaar oud is vertoont de fraaie lichtblauw metallic kleur hier en daar wat sporen van gebruik en heeft de passagierstoel wat aandacht nodig.
De motor (v.v. dubbele Solex/ Kadron carburateurs) loopt goed maar zweet (niet spannend) op twee plaatsen wat olie.
De kap is uitgevoerd in PVC en heeft geen beschadigingen. Fraaie chromen velgen voorzien van mooncaps.
De eigenaar heeft weinig met de auto gereden en voor mooi zou hij eigenlijk een servicebeurt kunnen gebruiken.
Service beurt en reparatie van de stoel kan ik eventueel verzorgen.
Zoek je een betaalbare Speedster waar je lekker mee kan rijden? Dan is dit misschien een hele leuke!
Bij belangstelling zal ik je in contact brengen met de verkoper zodat jullie verder eventueel afspraken kunnen maken.
Vraagprijs: 16.950 euro.
Ronald de Jong