Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 maart 2025 0:29

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Porsche 997 S4 Tiptronic 2006 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Modelbouwer, rally uitzetter en cursusleider navigatie & kaartlezen.
Berkel en Rodenrijs
Bericht Porsche 997 S4 Tiptronic 2006
Een vriend van mij verkoopt zijn 997 via autozaak.nl maar blijft wel rally rijden met zijn klassieke 911.

De advertentie staat hier op facebook.

Porsche 911 Coupe Carrera 4S Tiptronic S 261kW in Meteor grijs Metallic en vollederen interieur. BTW verrekenbaar.

Voorzien van originele wagendocumentatie en onderhousdboekje met sluitend onderhoud.

Uitrusting: Lederen interieur in zwart, Sportstoelen alu-optiek, Alcantara hemelbekleding, 19-inch Carrera Sport wiel, Sport Chrono Pakket Plus, Porsche Active Suspension Manangement (PASM), Xenon verlichting, Navigatiemodule voor PCM, Sportuitlaatsysteem, BOSE Surround sound system, ParkAssistent, Stoelverwarming voorstoelen, Telefoonmodule, Cruisecontrole, Automatisch dimmende binnenspiegel met geïntegreerde regensensor, Follow-home verlichting, Wielnaafafdekkingen met Porsche embleem, Multifunctioneel 3-spaaks sportstuurwiel in glad leder, Interieurpakket Alu-optik.

Vraagprijs: 56.900
Km stand: 99.638
Bouwjaar: maart 2006

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Af en toe rijd ik mee met de auto naar de locatie waar we onze kaartlees- en navigatie cursus voor klassieke rallies geven. Op basis van die korte ritjes (7 km) kan ik alleen melden dat het een nette en prettige auto is. De indruk is steeds te kort en we zijn te druk in overleg om een echt waarde oordeel te geven.

De auto is toevallig nagenoeg identiek aan een 1:18 schaalmodel die ik eerder dit jaar in opdracht bouwde. Het kenteken en het open dakje zijn anders.

Afbeelding

Afbeelding

Als er vragen zijn dan lees ik dat graag.
DutchRallyEvents.nl => Rally-Events

18 maart 2013 9:43
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ]