io aangeboden zeer nette en goed onderhouden Cayenne 3.0 diesel van juni 2010. Net 162000 km gereden. Zwart leer interieur. Schuif/kantel dak. Luchtvering. Houten verwarmd stuur. 20" RS velgen met zomerbanden. Afneembare trekhaak. Klasse 5 alarm. Navigatie. 8 traps automaat. Alle onderhoud bij PCZ. BTW auto GERESERVEERD. Reacties per pb aub.
Bijlagen:
foto 3.jpg [ 61.77 KiB | 3026 keer bekeken ]
foto 4.jpg [ 45.69 KiB | 3026 keer bekeken ]
IMG_4292.jpg [ 21.23 KiB | 3026 keer bekeken ]
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
Laatst bijgewerkt door Jaco op 16 apr 2015 17:25, in totaal 3 keer bewerkt.
20 maart 2015 0:59
Beavers
718 Spyder '21 Gentian Blue
Ex 987 Boxster Spyder '11 Black
Audi TT 3.2 Roadster '05 SprintBlue
Audi Etron 55 Quattro Navarra Blue
Re: CAYENNE diesel
LPG? is toch een diesel?
_________________________________________ -718 Spyder -Ex 987 Porsche Boxster Spyder -Audi TT '04 3.2 V6 Quattro -Audi Etron 55 Quattro Navarra blue
20 maart 2015 7:57
Neppert
Neppert
Neppert
Ghehehehe.... Zat al te kijken: Dat staat toch ook nergens?!?!? Scherp hoor Beavers
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
20 maart 2015 8:22
horn
PF #57
RDW schrijft wel vaker rare dingen op... Succes met de verkoop.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
20 maart 2015 8:31
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
Dat LPG viel me ook als eerste op ........... 4-5 jaar geleden...
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
20 maart 2015 19:33
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
Wegens de vele reacties de prijs enigszins aangepast.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum