Verkocht: Porsche 911 3.2 Turbo Look Cabrio
Te koop aangeboden :
Porsche 911 3.2 Cabrio G50 versnellingsbak
Bouwjaar 1987 .
Matching numbers .
Origineel Belgische auto , geleverd door D'ieteren Brussel .
100% ongevalvrij ; elke controle/keuring hierop toegestaan .
Kilometerstand 140.000 km , gecertifieerd met Car-pass , maar ook met volledig ingevuld Porsche onderhoudsboek .
Originele handleiding Porsche inclusief .
Auto is voorzien van Porsche alarm en electrische bestuurdersstoel af fabriek .
Centrale vergrendeling met afstandsbediening . Sleutel en reservesleutel aanwezig .
Koppeling vervangen rond 90.000 km .
3 eigenaars , allen bekend . Ik ben de derde eigenaar en heb de auto 12 jaar in mijn bezit .
Auto altijd 3e auto geweest voor de eigenaars en altijd droog binnen gestald .
Ik heb zelf met de auto nooit in de regen gereden .
Is 1 x professioneel herspoten geweest ( binnen + buitenkant ) .
Ombouw in 1988 naar Turbo Look met originele stalen verbredingen . ( Geen M491 )
Bumper en side-skirts van een 965 . Originele Porsche CUP spiegels van een 964 .
CUP velgen 17 inch met zeer goede Dunlop banden rondom . Vooraan 7,5 inch breed / achteraan 9 inch breed .
Achterruit van de kap is vernieuwd 2 jaar geleden . Kap is manueel en in blauwe stof ( origineel )
Interieur is volledig origineel en in blauw leder . Leder en stoelen zijn in perfecte staat zonder beschadigingen .
Origineel sportstuur Momo/Porsche .
Radio is vernieuwd naar een Radio cassette van Kenwood , met aparte Kenwood CD lader en versterker Kenwood , professioneel ingebouwd in de kofferruimte zonder beschadigingen
Originele luidsprekers vervangen door upgrade , echter in de originele openingen zodat er geen beschadiging aan de originele panelen werd gedaan .
Radio-antenne en groene band in voorruit .
Inox Cup uitlaat ( einddemper + voorschakeldemper ) van DANSK met opening L & R .
Originele blauwe afdekhoes van de kap ( 'persenning' ) inclusief .
Origineel Windschot van Porsche inclusief .
Strut brace Sparco vooraan gemonteerd .
Auto is net voorzien van 4 nieuwe schijfremmen .
Ook nog een complete originele tapijtset in blauwe 'silverknit' stof ( origineel Porsche ) afgebiesd met blauw leder , welke ik zal monteren bij verkoop .
Dit zijn dus niet alleen de 4 matten , maar de compete bekleding van voor naar achter .
Vraagprijs € 47.500 .
Geïnteresseerde reageren per PB aub .
Vriendelijke groeten, Harald