Oer-Boxster tegen inruilprijs
Na letterlijk een jaar zoeken, eindelijk een beauty van een 987S gekocht... Daarover later meer. Maar mijn oer-Boxster ruil ik liever niet in. Niet eens voor het geld, maar vooral omdat ik weet hoeveel plezier ik ervan gehad heb en dat gun ik graag een andere Porsche-liefhebber / Forummer. Daarom nu echt voor de zeer tijdelijke Forum vraagprijs van 12.986 euro (MP: 13.250).
Porsche Boxster 2.5 - 1998
Zwartmetallic & zwart leer
125.000 km (aantoonbaar)
Vraagprijs 12.986
Historie: auto is 8 jaar in mijn bezit, maar ook de volledige historie van de vorige 3 eigenaars is bekend, oa ahv volledig gestempeld boekje. Recente APK. 3 jaar geleden zijn de koppeling en het IMS lager (preventief) vervangen. Koelsysteem 2 jaar geleden gereviseerd. Airconditioning is koud. Rondom Bridgestone banden met vrijwel nieuw profiel. Kap is helemaal origineel, een nieuw achterruitje zou mooi zijn
Kortom: een prachtig originele oer-Boxster. Alle aftermarket opties zijn terug te bouwen naar origineel, ik heb een Porsche 3-spaaks sportstuur geplaatst, de (rode) voorremmen en schijven van een 996 en hij is ge-desnorkeld, maar van alles worden de originele onderdelen (desgewenst) meegeleverd. Oh ja: de uitlaat is door Carnewal aangepast, dat hoor je wel, maar zie je niet.