Zoektocht naar Boxster S gestart (en reeds gereed)
Auteur
Bericht
sandernl
Ex Boxster 987 S,
BMW Z4 Sdrive20i,
Ford Mustang Mach-e
Zoektocht naar Boxster S gestart (en reeds gereed)
Zoals reeds gezegd in "Even voorstellen" zal ik in dit topic aangeven waar ik naar op zoek ben.
Samengevat: Boxster S Vanaf modeljaar 2005 Handgeschakeld of Tiptronic (voorkeur ben ik nog niet helemaal uit) Maximaal budget € 45.000,= NL auto of import uit Duitsland (welke ik zelf dan wil importeren) (Bij import vanuit Duitsland enkel vanaf een Porsche Zentrum) Kleur exterieur zwart, bruin of donkergrijs (rij al te lang zilvergekleurde auto's) Kleur interieur zandbeige (bij zwarte / bruine Boxster) of zwart Maximaal 60.000 km op de teller
PZ Hamburg Nord West heeft een leuke Boxster S te koop staan voor € 36,9K (mei 2006, 39.000 km's). Met BPM erbij zou dat denk ik binnen de € 45K moeten passen. Misschien zaterdag a.s. even op en neer.
Goede ideeën / suggesties altijd welkom. Ik hou jullie op de hoogte van de aankoop vorderingen.
Sander
Laatst bijgewerkt door sandernl op 09 okt 2010 21:17, in totaal 1 keer bewerkt.
04 okt 2010 22:06
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en II
Amsterdam
Re: Zoektocht naar Boxster S (vanaf modeljaar 2005) gestart
Misschien net niet donker genoeg in kleur, maar voor de rest best mooi kloppend. En je voorkomt reiskosten naar het buitenland!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum