11 dec 2007 21:52
11 dec 2007 21:57
11 dec 2007 22:42
11 dec 2007 22:46
12 dec 2007 0:18
12 dec 2007 0:24
horn schreef:wat is de reden dat je specifiek naar een ombouw zoekt? ombouw heeft vaak een reden en is minder waardevast. het ombouwen naar een nieuwer type is over het algemeen een slechte investering. het geld dat je erin steekt voor het ombouwen krijg je er niet meer uit.
ik ben wel benieuwd naar je beweegreden voor zo'n specifieke zoektocht.
12 dec 2007 3:15
12 dec 2007 9:54
12 dec 2007 9:57
PaulusdB schreef:Welkom, GTRage.
Je gevoel voor humor is OK, imho. "verkoopprijs van 19.500e (zomerprijs)"
Je 'behoorlijke' belastingvoordelen snap ik niet zo. Op de houderschapsbelasting
kun je een paar honderd euro/jaar besparen bij een 25+ jaar oud exemplaar.
Of bedoel je de bijtelling voor privé rijden in een 15+ jaar oud exemplaar als
auto van de zaak? (Nl. % over de economische waarde ipv over de catalogusprijs).
Dan heb je het eerder over een 964 ombouw naar 993.
12 dec 2007 10:51
12 dec 2007 13:02
12 dec 2007 13:59
petquesha schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=ZKBQBCJ4
klikop link hierboven ,en scroll naar beneden,daar staan 3 fotos van deze prachtige 993, op 3.0 ltr model gebaseerd(origineel cabrio)is van 2/1983.
Zeer mooie auto, maar die wrangler inruilen is natuurlijk onmogelijk en de prijs lijkt mij erg hoos, deze unieke 911 kan gekocht worden voor 19911 euro kontant.
Ik ken er 3 in Nl, en dit is absoluut de meest bijzondere, vanwege voorspoioiler en cabriolet, die bij kessel is een puinhoop, die in leeuwarden is mooi ,maar is niet belastingvrij,en er staat ergens nog een cabrio, maar die is niet belastingvrij, en kost 26500 euro!!
Maarja als men al 20000 euro voor een wrangler wil dan is het mischien niet te duur.
12 dec 2007 15:04
12 dec 2007 15:28
13 dec 2007 15:51
18 dec 2007 14:10
18 dec 2007 14:55
18 dec 2007 15:48
GTRage schreef:PaulusdB schreef:Welkom, GTRage.
Je gevoel voor humor is OK, imho. "verkoopprijs van 19.500e (zomerprijs)"
Je 'behoorlijke' belastingvoordelen snap ik niet zo. Op de houderschapsbelasting
kun je een paar honderd euro/jaar besparen bij een 25+ jaar oud exemplaar.
Of bedoel je de bijtelling voor privé rijden in een 15+ jaar oud exemplaar als
auto van de zaak? (Nl. % over de economische waarde ipv over de catalogusprijs).
Dan heb je het eerder over een 964 ombouw naar 993.
Gevoel voor humor....Een gereviseerd exemplaar zonder tuning kost makkelijk 20.000e.Hier is veel werk in gestoken en is geen hedendaags exemplaar!!
Zou heel graag een nieuwer exemplaar 911 willen hebben,maar los van de voordelen belastingvrij rijden en een oldtimerverzekering moet het voor mijzelf ook fiscaal haalbaar zijn.Denk dat ik eens in duitsland ga kijken voor een mooi exemplaar,daar is meer aanbod en krijg je voor NL prijzen toch echt ene met een turboblok erin en geen half werk ombouwprojecten.
Bedankt voor je toevoeging
24 dec 2007 12:43
24 dec 2007 12:57