24 dec 2007 11:07
24 dec 2007 11:27
24 dec 2007 13:41
24 dec 2007 14:15
Hmm ok, maar zoals gezegd hij hoeft uiterlijk niet perfect te zijn... maar goed ik snap je punt.Erick schreef:Voor 8K een 912 voor dagelijks gebruik ga je niet vinden.
Zelf ben ik al enige tijd opzoek naar een 912, en heb al vele drama's gezien...
24 dec 2007 14:31
24 dec 2007 14:34
Ingeruild voor een nieuwe wagen voor mijn vriendin (swiftje). Daardoor hebben we nu een 4 zitter extra en kan er dus een tweezitter voor terug.Eric P schreef:Ha Naud,
is de Smart al verkocht??
24 dec 2007 14:34
24 dec 2007 14:39
Thnx... Maar helaas...drknauf schreef:neem ff kontakt op met 924 (das z,n nickname)
hij heet talitho in the flesh die heeft geloof ik nog een 914 te koop staan
dit is hem
24 dec 2007 15:48
28 dec 2007 11:36
Maar die was al behoorlijk onder handen genomen... ik wil hem graag zo orgineel mogelijk.924 schreef:Ja inderdaad ietsje te laat,
iemand die historic rally's wil gaan rijden met deze heeft ze opgekocht om op te knappen
29 dec 2007 21:00
29 dec 2007 21:09
30 dec 2007 17:47
Wat dan? Als je me wat meer feedback zou kunnen geven zou ik evt wat aan kunnen passen...Jeroen914 schreef:lekker realistisch lijstje heb je gemaakt...
veel succes
31 dec 2007 10:33
Denniz C2 schreef:
Voor dagelijks gebruik lijken mij deze 2 ook niet echt geschikt
31 dec 2007 10:45
Fijn om dat te horen... en ook binnen het budget van mij zijn er nog genoeg te vinden. Ik snap dus ook niet dat er gereageerd wordt, alsof ik gek benironpatje schreef:Denniz C2 schreef:
Voor dagelijks gebruik lijken mij deze 2 ook niet echt geschikt
mijn 914 is gekeurd voor dagelijks gebruik !!!!!! (en ik gebruik hem ook dagelijks (zonder al te veel problemen) slechts 2 x dat hij niet wilde starten (nieuw vliegwiel laten steken, want dat had een paar tandjes die versleten waren en daardoor kon het zijn dat de starter soms niet pakte......) maar in het algemeen vind ik de 914 betrouwdaarder dan onze Fiat Multipla....)
31 dec 2007 11:12
31 dec 2007 11:43
31 dec 2007 11:51
31 dec 2007 11:59
31 dec 2007 12:03
31 dec 2007 12:05
31 dec 2007 12:43
Ik heb ook een lijstje gemaakt met potentieele 914's... 912 ben ik al vanaf gestapt.Renntech schreef:Ach, volgens mij valt dat gek zijn wel mee.
Jeroen bedoeld het goed....achter zijn reactie's vergeet hij op een of andere manier altijd deze smiley
Ik de afgelopen 20 jaar heel wat 914's gehad, gereden en aan gesleuteld en heb er nog steeds wel één of meer in de werkplaats staan.
In principe zou ik met jouw budget een 914 kopen. Een 912 is ook leuk, en rijdt wat 'beter' maar alleen in een staat boven jouw budget.
Met beter bedoel ik oa. het rijdt een stuk stiller en lekt niet meteen water als je in een regenbui terecht komt.
Beide zijn ze erg leuk, maar verplaats je wel 40 jaar terug. Zo reden de auto's toen.
De 914 uit Leek is een auto waar ik naar zou gaan kijken. Wat is nu 3 uur rijden?
Misschien kun je er één bij jou in de buurt kopen waar je een half jaar mee aan het lassen bent om de doorgezakte carrosserie weer een beetje stevigheid te geven.
Deze in Leek is een amerikaan, er komt dus nog kenteken keuringskosten bij. En bijna altijd kosten aan achterstallig onderhoud.
Het belangrijkste aan een 914 uit amerika is dat daar vaak auto's tussen zitten met een goede basis en die je met relatief weinig kosten de weg op krijgt.
Erwin.
ingo schreef:Denk ook dat je met dat budget voor een 914 moet gaan (zal wel moeten inderdaad want voor 8k heb je geen goede 912).
Maar ook voor een 914 geldt, hoe origineler, mooier, beter, minder kilometers, hoe duurder ook... Sommige mensen willen er eentje in een staat alsof die zo uit de showroom komt en ja, dan betaal je ook wat...
Succes in ieder geval, helaas geen tips waar je een goede kan vinden, maar zou zeker even achter die tip van Renntech aan gaan...
Jeroen914 schreef:sommige mensen denken nog steeds dat een 914 een goedkoop instappertje is
ironpatje schreef:toen de mijne te koop stond, toen wilden ze er bij Van Kessel 1000 euro voor geven , want ,die verkopen wij regelmatig voor 1250 à 1500 euro, meer zijn die echt niet meer waard hoor' , 1000 euro, was dan nog omdat het een 2-liter was........
dus echt duur kan ik dat niet noemen.....
WdePundert schreef:Volgens mij kun je zelf je topic-titel aan passen (in je eerste bericht).
31 dec 2007 12:45
31 dec 2007 13:13