Switch to full style
Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
Plaats een reactie

Erg goede 964 gezocht

22 feb 2008 0:34

Na mijn 993 bij Hette te hebben ingeleverd, ben ik de wintermaanden zonder Porsche doorgekomen. Een ander huis, verbouwing, andere baan, en een studie, zorgden voor de 'nodige' afleiding. Nu is het moment toch weer daar om op zoek te gaan naar een Porsche :lol:

Wat zoek ik >

- een schadevrije 964
- coupé
- handgeschakeld
- liefst na 8/91
- max. ca 160.000
- airco
- donker leer interieur
- lak, voorkeur donkerblauw
- kurkdroge motor
- schuifdak is een pré
- perfect onderhouden
- boekje (plus evt. facturen)
- aandrijving 2 of 4 is minder relevant

Heb voor goede auto een realistisch (doch niet onbegrensd) budget.

Tips zijn van harte welkom.

groet,

Frank

22 feb 2008 0:36

welkom terug man! pas je onderschrift onder je avatar nog ff aan... :wink: ik ga voor je zoeken! 8)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... d=29906041
Laatst bijgewerkt door horn op 22 feb 2008 0:42, in totaal 1 keer bewerkt.

22 feb 2008 0:37

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... highlight= :salut:

(alleen de lakkleur klopt niet helemaal :wink:)

22 feb 2008 0:39

Nou dat moet helemaal goed komen.
Ik ben ook op zoek.
Dus wie weet.....................

overigens niet naar een 964.
en nee de 44 gaat ook niet weg.
Een tweede :lol:

22 feb 2008 0:46

Horn> onderschrift aangepast (avatar blijft tot de nieuwe er is >)

Rob > mooie auto, onlangs gebeld, maar .....little price gap (in mijn ogen een particuliere auto voor een dealerprijs). Anders was ie al weggeweest.....denk ik !

22 feb 2008 2:28

Deze ziet er wel strak uit hoor.

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vcx3rcberigy

22 feb 2008 2:56

Ik heb hem wel, maar verkoop hem niet.......................................................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................................................................
.....................
De auto is TE goed, en TE mooi, en dan wil je hem dus echt niet verkopen................sorry :cry: :wink:

Keep Hunting :P

22 feb 2008 8:20

Bij Wolbert wordt een donkerblauwe verwacht met schuifdak. Kleur leer niet aangegeven. Is uit 1991, maar geen indicatie maand. KM's 176.000... Misschien de moeite van een telefoontje waard?
(www.wolbert.nl)

22 feb 2008 8:22

en deze lijkt ook niet verkeerd (Turbolook moet je uiteraard van houden), al denkt Carlo van Kreij daar in elk geval ook zo over, gezien de prijs..

http://www.carlovankrey.nl/foto21.htm

En evt kun je kijken bij Hans Bos (www.hansbos.nl) voor een jubileum-uitvoering 1993 met 135K. Maar opnieuw is de prijs niet mals, helaas.

22 feb 2008 10:53

Die bij Hans Bos is van forummer OmeBart. Prijs is redelijk voor een jubi, Hans vertelde me dat hij wat krassen e.d. aan de zijkant laat spuiten (is inbegrepen in de prijs).

22 feb 2008 11:06

Wat dacht je van de 964 van MS964 :idea:

(sorry stond al boven vermeldt)
Laatst bijgewerkt door TD (zonder I) op 22 feb 2008 11:37, in totaal 1 keer bewerkt.

22 feb 2008 11:07

Dit ;) :lol:

22 feb 2008 12:16

je kunt beter een 1992 nemen kunje amsterdam nog in :shock: :wink:

veel plzr metje zoektocht succes :D

22 feb 2008 12:45

Die van mij is Amsterdam-proof. :wink:

22 feb 2008 12:54

Als je op het randje gaat lopen, dan is de kans groot dat je er af valt. ;)

22 feb 2008 14:50

Die Hette is wel jou hofleverancier he :!:

Suc6 met je zoektocht :lol:

22 feb 2008 20:50

molen934 schreef:Die Hette is wel jou hofleverancier he :!:

Nee, het is nét andersom :lol: Ik ben hofleverancier van Hette. Mijn laatste drie 911´s hebben via Hette een nieuwe baas gevonden ! Twee daarvan zelfs tweemaal !

27 feb 2008 20:28

Ik had op meer ´aanbod´ gerekend :roll: Naast de voorgaande reacties, maar 2 PB's. Daar zat ie nog niet tussen 8) Wel een erg nette, goed onderhouden 964, maar de kleurstelling groen/groen voldeed niet helemaal aan de gewenste specs...........

27 feb 2008 23:05

De avator van Franco lijkt op een auto die ik nu mis op de oprit .(gezien de woonplaats)
Heeft u (Franco) ook een kjn :?:

28 feb 2008 0:38

nope. wel een busje :mrgreen:

Frank, zwarte - niet goedkope - coupe met flaporen bij Witmer & Odijk gezien? En idd die nieuwe blauwe bij Wolbert?

28 feb 2008 12:47

Franco schreef:Ik had op meer ´aanbod´ gerekend :roll: Naast de voorgaande reacties, maar 2 PB's. Daar zat ie nog niet tussen 8) Wel een erg nette, goed onderhouden 964, maar de kleurstelling groen/groen voldeed niet helemaal aan de gewenste specs...........

Het is gewoon lastig om een goede 964 in de juiste kleurstelling te vinden. Of het zijn afgetrapte hokken waar van alles aan moet gebeuren, of er worden inmiddels hoofdprijzen gevraagd. Een goede 964 in de juiste kleurstelling met de juiste specs tot 140 duizend kilometer op de teller gaat richting 30 bij een handelaar.

Gezien je eerdere post over de auto van MS964 is het daarom jammer dat er een flink gat is tussen de vraag en biedprijs. Vind het nl een mooie auto.

28 feb 2008 22:59

horn schreef:nope. wel een busje :mrgreen:

Hee Horn, beetje eerbiediger spreken over mijn Sharan :wink: Overigens lijkt een KJN me best wel wat als gezinswagen. De centen zijn echter recent in bakstenen geinvesteerd (lange termijn visie :D ).

De zwarte bij Odijk vind ik nét wat te stevig geprijst.

Ik heb nu een 964 op de korrel met een prettige km-stand, waar ik mogelijk ook mijn ´wintergolf´ kan inruilen. A.s. zondag kan ik daar meer over vertellen.

29 feb 2008 1:35

Zondag? Dat is dan niet bij Porsche Centrum Staphorst... :twisted: :wink: Ben benieuwd...

29 feb 2008 1:58

bert964c4 schreef:Ik heb hem wel, maar verkoop hem niet.......................................................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................................................................
.....................
De auto is TE goed, en TE mooi, en dan wil je hem dus echt niet verkopen................sorry :cry: :wink:

Keep Hunting :P

hey Bert, ik weet nog wel een mooie gepoetste vesuvio te staan ...in TOP shape....;)

29 feb 2008 2:22

Goh, laat ik nou precies weten welke je bedoelt :lol: :lol: :wink:

I"m hunting :wink:
Plaats een reactie