JIPPIE JAHOE! Het forum heeft er een Porsche bezitter bij!!! Vandaag de 911 3.2 jubileum-uitvoering bij Theo Jansen gekocht. Wat een fijne wagen. Lekker lange proefrit gemaakt, rijdt als een zonnetje (en het was vandaag ook in het zonnetje!). Af en toe op de staart getrapt om de motor te laten ronken, heerlijk.
De wagen bleek in maart dit jaar al voor een aankoopkeuring bij Renntech (Erwin Janssen) te zijn geweest. Het rapport was nog bij TJ in te zien. Toch nog voor een bakje koffie naar Renntech toegegaan, waar we de puntjes hebben doorgenomen. Prettig, betrokken advies, geen blabla. TJ neemt overigens, binnen de vaste prijs, al die puntjes voor zijn rekening. Alleen een paar kosmetische onvolkomendheden, zoals een klein kleurverschil en loslatende blanke lak, laat ik voor wat ze zijn. Blijft een waanzinnig mooie wagen.
Allemaal prettige ervaringen dus vandaag met als klapstuk de aanschaf. Helaas kan ik hem pas na mijn vakantie ophalen (over 4 weken), maar dan kan ik alvast aan het idee werken dat ik een Porsche bezit. Daarnaast heb ik Peter Morgan besteld (en Dempsey met 101 projecten voor je 911) als leesvoer tijdens de vakantie. Nu snel verzekering regelen (zoekfunctie op forum), parkeervergunning en stalling in Scheveningen (suggesties??). Ook lid worden van de Porsche club. Welke is het best/leukst/actiefst?
Hierbij wil ik ook alle forummers bedanken die hebben gereageerd op mijn vaak onervaren vragen en opmerkingen. Wat een geduld met zo'n onwetende! En natuurlijk speciaal dubsport, die me attent maakte op deze mooie wagen en daar wijs commentaar bij gaf. We zullen zien of het uitkomt.
Hoop jullie snel een keer in levende lijve te ontmoeten tijdens bijeenkomsten of tourtochten, dan kan ik hem trots laten zien (weet nog niet hoe ik foto's moet plaatsen op dit forum, maar hij staat met foto al op het forum).
De groeten, vroem vroem en keep them blinking (ofwel: blijven seinen naar echte 911's op de weg),
John
PS dit bericht zet ik op een aantal forum-onderwerpen om iedereen op de hoogte te brengen van het heuglijke feit (lijkt wel een geboorte!)
Laatst bijgewerkt door
johnj op 30 jul 2008 21:51, in totaal 1 keer bewerkt.