20 aug 2008 22:19
21 aug 2008 9:39
21 aug 2008 10:30
21 aug 2008 11:10
21 aug 2008 11:36
paSCal schreef:Waarom zoekt iedereen toch een G-50 bak?
21 aug 2008 11:46
21 aug 2008 19:22
21 aug 2008 20:18
21 aug 2008 20:20
21 aug 2008 20:29
paSCal schreef:Even terzijde, de koppeling bij een G50 is toch zwaarder dan bij een 915? (ligt er uiteraard aan, hoe versleten alles is)...
21 aug 2008 21:03
21 aug 2008 21:05
21 aug 2008 21:12
21 aug 2008 21:25
21 aug 2008 21:37
Jos Targa schreef:Zou de heren en dames graag willen uitnodigen om eens de koppeling van mijn 915 bak te voelen. Gaat erg ligt.
21 aug 2008 21:53
Paul van Engelen schreef:Zonder hier een heftige discussie in te gaan, dat is niet mijn bedoeling, nog een reactie.
Zeker heb je gelijk dat eerst de totale staat telt en dan de 915/G50 kwestie. Maar als je dan 2 mooie 3.2's/SC's treft in dezelfde staat...
21 aug 2008 22:07
21 aug 2008 22:13
22 aug 2008 15:13
22 aug 2008 19:29
24 aug 2008 19:21
24 aug 2008 19:46
24 aug 2008 21:42
24 aug 2008 21:54
chili schreef:wordt alleen beetje afgeschrikt door verhalen als 16 K euro aan verspijkerd in 3 jaar tijd of voor 12K euro aan rekeningen afgelopen 2 jaar ter inzage... is dat normaal voor een 3.2 ?
grtz Chili