Switch to full style
Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
Plaats een reactie

dekenporsche belgie

23 feb 2009 21:55

Beste hobbygenoten,

Heeft iemand ervaring met of van horen zeggen ? met het bedrijf dekenporsche in Hasselt ?

Dank voor de input !

sportieve groet

Jan

23 feb 2009 22:09

Dekens Porsche heeft volgens mij een degelijke reputatie.
Zelf geen ervaring mee.

23 feb 2009 22:14

Volgens mij handelt hij alleen in Porsches, heeft geen reparatie-afdeling.

foutje, repareert wel zelf!

Staat er één die je aanspreekt?

24 feb 2009 0:37

Als ik de titel lees dan denk ik dat je op zoek bent naar een auto-pyjama :wink:

24 feb 2009 0:48

http://www.autosdekens.be/
Deze neem ik aan??
Een maatje van me komt daar regelmatig met z'n '75er targa. Hij is nogal precies in service etc. en is er goed te spreken over.

24 feb 2009 22:58

Heb er een keer een stuurtje gekocht voor mijn 911... maar daar heb je weinig aan 8)

dekenporsche belgie

24 feb 2009 23:51

Mannen : ik probeer uit te vinden of forumgenoten of bekenden daarvan porsche(s) gekocht hebben bij deze firma, en of dat bevallen is ? of waarom niet ? .

Gr.

Jan

28 feb 2009 16:04

ik heb mijn porsche gekocht bij porscheclassic in belgie (wommelgem)
ben der zeer tevreden van en deze maakt tijd voor elke klant , en zegt u ook de minpunten van de wagen , eerlijke mens de marc

28 feb 2009 17:18

Jan,

Johan(Dekens) is een eerlijke man, ken verschillende mensen die daar hun porsche gekocht hebben en er tevreden van zijn.

Gr,

T.

01 maart 2009 0:15

flitser01 schreef:ik heb mijn porsche gekocht bij porscheclassic in belgie (wommelgem)
ben der zeer tevreden van en deze maakt tijd voor elke klant , en zegt u ook de minpunten van de wagen , eerlijke mens de marc

Hier heb ik een andere ervaring opgedaan met Marc
Hij wou mij ooit eens een 996 verkopen,zogezegd ongevalvrij,bij grondige controle bleek de hele zijkant bij elkaar geplooid geweest te zijn+onderkant had een vluchtheuveltje geraakt maar was nog steeds volgens hem professioneel herstelt.
Naderhand werd de wagen voor 8000 euro minder aangeboden met "werk" aan handelaarsconditie:roll: :roll: :roll:

27 maart 2009 0:44

Collegae, ik heb mijn 912-je al enkele keer bij Jurgen Bulen achter moeten laten, de man achter de reparatieservice van genoemde dekensporsche in St Lambrechts Herk., (vlakbij Hasselt).

Deze man (Jurgen) heeft jaren gewerkt bij Porsche Penders in Luik, doet ook de backup voor Porscheteams op diverse autocircuits, en heeft echt Porschebloed in zijn aderen.

Gaan binnenkort uitbreiden, eigen werkplaats in Diepenbeek op het industrieterrein. Nu is zijn werkplaats een "veredelde werkhuisgarage" in zijn achtertuin. Is een zelftandig werkend Porsche monteur. (niet officieel erkend door Porsche AG.)

Maar ik (en nog collega's Porchisten van mij) raden 'm wel aan.

Vriendelijke groeten. Raf.

27 maart 2009 0:49

werd al eerder gezegd..dekens heeft een goede naam... :D

27 maart 2009 9:10

rafgol. bijzondere eerste post. welkom. gratis advertentieruimte? :?

Re:

29 maart 2009 2:58

horn schreef:rafgol. bijzondere eerste post. welkom. gratis advertentieruimte? :?

No way José, een goeie tip voor alle mensen in de buurt van Diepenbeek die hun geliefkoosd wagentje in goede handen willen achterlaten.

En bedankt voor de "welkom".

Volgende week wordt mijne 911 geleverd, 2.7 '76. (en die is nog nooit bij Jurgen geweest. :roll: )
En de 912 gaat de deur uit. 8)

Re: dekenporsche belgie

29 maart 2009 3:22

Heb geeneens Jurgen zijn eigen site vermeld.

Bij deze: http://www.porschebulen.be/

wil je't nu reklame noemen, mij goed dan.

29 maart 2009 6:44

je auto is nog nooit bij Jurgen geweest, maar toch plaats je zijn site hier... :roll: Of ik begrijp je niet (kans is groot) of je maakt reclame voor iemand waarmee je geen ervaring hebt... :? :shock: En dat lijkt me dan weer sterk...

29 maart 2009 13:18

Volgens mij wil rafgol gewoon even melden dat hij tevreden is van Jurgen Bulen. (doet onderhoud voor Dekens)
Hij geeft aan dat hij daar enkele keren 'geweest' is met zijn 912.
Lijkt me toch relevante info in dit draadje.
De auto die nog nooit bij bovenvermelde geweest is, is zijn 'nieuwe' 911.
Zo even een naam- en landgenoot gesteund :lol:
Hij kan zich later toch nog altijd voorstellen :wink: (als hij nog durft :lol: )

Mafke

29 maart 2009 17:07

Aha, eea wordt me nu wat duidelijker. Noem een taalprobleem :salut: :wink:

30 maart 2009 1:14

mafke schreef:De auto die nog nooit bij bovenvermelde geweest is, is zijn 'nieuwe' 911.
Zo even een naam- en landgenoot gesteund :lol:
Hij kan zich later toch nog altijd voorstellen :wink: (als hij nog durft :lol: )

Mafke

Klopt Mafke, je kan behoorlijk lezen.

Ik heb in't verleden veel garages afgebeld en afgereden (nieuw woord...) om iemand te vinden die de Webertjes van mijn 912-je deftig kon afstellen. "Mijnheer Bulen" heeft zich erover ontfermd. En eindelijk had ik dus iemand gevonden die wat van klassieke Porsches afweet. Vond dat ook wel relevante informatie, vandaar mijn eerste post.

De voorstelling van mezelf heb ik gisteren afgehandeld.

Ben ik nog steeds welkom als forumlid :?:

30 maart 2009 7:32

rafgol schreef:Ben ik nog steeds welkom als forumlid :?:

Van harte zelfs. :salut:

08 apr 2009 0:20

horn schreef:Van harte zelfs. :salut:

Danku.

Heb trouwens sinds 7/4 mijn 911.

Pfoeeiiii, wat een verschil met de 912.

Nu moet ik niet meer oefenen op glimlachen, gaat vanzelf.

08 apr 2009 0:28

Foto's graag.
Van de auto, niet van jouw glimlach.
Afbeelding

10 apr 2009 23:11

Patrick schreef:Foto's graag.
Van de auto...

jullie hebben toch al wel eens een 911 gezien meen ik... :flush:

alle vooruit, bij deze dan....

Foto's van vanmiddag.