Hey Bully,
Thx!
Die bij Targaflorio had ik nog niet gezien. Die is heel strak en voldoet mogelijk aan alle specificaties.
De persoon achter "Porsche 356 A bj 1958 . beter dan beleggen !!!" (Peter) had ik al gecontacteerd. Deze auto is tien jaar geleden totaal gerestaureerd , motor is opgevoerd, heeft 120 pk met oliekoeler en een verbeterd onderstel met koni dempers. De vraagprijs bedraagt 45.000 EUR. Dit is natuurlijk echt een rijdersauto maar iets te weinig origineel: Carrera remmen, kuipzeteltjes,... Ik had hem liever in originele (wel minder "aangenaam" om mee te rijden) staat.
De personen achter "Porsche 356 B T5 Coupe 1961 1600 Super" had ik ook al gecontacteerd. Deze is geen matching numbers. De vraagprijs is wel aantrekkelijker.
Op het vlak van budget had ik graag onder de 30.000 EUR gebleven wat betreft de prijs die ik uiteindelijk betaal.
Daarom wil ik zeker deze een keertje zien:
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=142151257Eventueel ook de witte Porsche 356 B 1600S Coupé, die bij autoschipper.nl staat aan 23.950 EUR. In dit geval zou ik er dan enkele jaren mee willen rijden alvorens totale revisie/restauratie te laten uitvoeren.
Ik ben wel bereid om bijv. 33.000 EUR te betalen voor een auto die er dan echt zo goed uitziet als die bij Targaflorio, die je vermeldde. Alvast bedankt voor die tip!
Ik heb al gemerkt dat het met een budget van een 5000 Euri meer beter zou lukken, maar over die psychologische drempel ben ik nog niet. In ieder geval ben ik wel een echte liefhebber.
Groet, Donckie