20 aug 2010 11:29
20 aug 2010 11:39
20 aug 2010 11:40
20 aug 2010 12:24
20 aug 2010 12:32
20 aug 2010 12:34
wolf schreef:een 993 kost meer aan onderhoud, een 996 schrijft meer af.
20 aug 2010 12:41
20 aug 2010 12:48
20 aug 2010 12:51
20 aug 2010 12:53
20 aug 2010 12:59
20 aug 2010 13:01
O ja, in die mindere afschrijving van de 993 geloof ik niet. De 997 komt in grote getallen op de markt, en als ik het goed zie is menig 993-liefhebber wel te porren voor een 997. De 993 gaat gewoon dezelfde afschrijvingskant uit als de Carrera uit de jaren 80.
20 aug 2010 13:16
Joost993 schreef:Ik zit hier nu zo'n jaartje of 6 op porsche forum en heb soort gelijke opmerkingen al vaak gelezen maar mijn ervaring is dat alle luchtgekoelde porsche's in die 6 jaar niet of nauwelijks afschrijven en dat de echte oudjes zelfs meer waard zijn geworden.
20 aug 2010 13:24
erwin996 schreef: In ieder geval rijd ik met mijn 996 alweer 13.000km met mijn banden en zien ze er nog vrijwel nieuw uit.
erwin996 schreef: Hier in Nederland rijd ik trouwens wel iedere dag op de limiet, op de snelweg 125km/h op de cruise control en op trajectcontroles 85km/h. Dat gecombineerd met veel snelwegverkeer, weinig files en goed anticiperen, leidt tot dit verbruik
20 aug 2010 13:32
20 aug 2010 13:33
Ewout schreef:Ga jezelf eens even gauw schamen
20 aug 2010 14:16
20 aug 2010 14:18
20 aug 2010 14:20
20 aug 2010 14:27
20 aug 2010 14:48
Tinky Winky schreef:Ik heb de mijne ook meer om gezien te worden dan om mee rond te scheuren.
20 aug 2010 15:54
20 aug 2010 16:03
Ik heb niet direct een voorkeur voor een 993 of voor een 996
20 aug 2010 16:07
TD (zonder I) schreef:Je vergeet de verschillende markten. De 993 (zeg maar alle luchtkoelers) verschuift naar een (kleinere) liefhebbersmarkt. Ratio speelt dan een kleinere rol. Emotie des te meer. Tevens veel kleinere productie aantallen. Liefhebbers zijn bereid om serieus geld neer te leggen voor een goed exemplaar. Zoek de site's van de bekende specialisten maar op.
20 aug 2010 16:21