Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
14 jan 2014 20:01
Goedenavond,
Ik ben op zoek naar een 964 C2 / C4 coupe met de volgende wensen:
> handbak
> schiefergrau metallic
> cupvelgen
> schuifdak
> airco
> achterruitwisser
> Europese versie
Ik ben er net naar op zoek en helaas is die bij Elfer stond al verkocht!
Veder stond er nog een met ong. 100DKm maar ook die was net verkocht
Alle info is welkom.
Groet David
14 jan 2014 21:19
Bouwie schreef:> schiefergrau metallic
Dat maakt het lastig
14 jan 2014 21:32
En achter ruitenwisser zou ik ook niet te zwaar aan tillen, met beetje snelheid loopt het er zo af.
14 jan 2014 21:33
Nee hoor
Alleen de koelkast en schuifplank en Sigrid
14 jan 2014 21:38
Zwart zou ook nog kunnen. Heb er bij Peter Hofstee in gereden alleen die had al bijna 250DKm op de teller staan en daar moet nog wel het eea aan gebeuren.
Was vandaag nog ff bij hem en hij heeft 'em gisteren verkocht.
14 jan 2014 21:52
tja, als je er in gereden hebt, moet je wel doorpakken. anders koopt iemand anders hem. enfin, rustig verder kijken. en als hij bevalt - KRKB'tje.
15 jan 2014 0:45
Sow Rob, goed gespot! Lijkt een eerlijke C4...
Bouwie, this is your (only?) chance.
Succes, en houd ons op de hoogte van eventuele vorderingen...
15 jan 2014 12:44
mooie omschrijving van het begrip unfallfrei btw:
Beschädigt sind Fahrzeuge mit unrepariertem, erheblichem Schaden, z. B. durch Verkehrsunfall, Brand, Hagel, Wasser, Motor- oder Getriebeschaden. Nicht gemeint ist damit: 1.) normaler Verschleiß; 2.) Bagatellschäden; 3.) ein ehemals verunfalltes, inzwischen aber repariertes Fahrzeug. Weiterhin gilt ein Fahrzeug nur dann als unfallfrei, wenn es noch nie einen erheblichen Unfallschaden erlitten hat. Darunter versteht man alle Schäden, die über einen Bagatellschaden hinausgehen (z. B. Kratzer im Lack). Auch wenn der Schaden sachgerecht repariert wurde, gilt das Fahrzeug nicht mehr als unfallfrei. Mit 'Fahrtauglich' ist schließlich gemeint, dass das Fahrzeug technisch in der Lage ist zu fahren (kein Motorschaden o. Ä.). Dies bezieht sich nicht auf Aspekte der Verkehrssicherheit oder die sonstige Verkehrstauglichkeit des Fahrzeugs.
26 jan 2014 14:32
26.5 voor 250K km's bij een particulier vind ik gedurfd. Ken alle 3 de auto's zo niet, maar zonder kenteken wordt dat ook wel lastig.
26 jan 2014 15:08
In de middelste advertentie van de 3 links zegt de verkoper;
Dit is een orginele carrara 4 Zeer goede type II, dat betekend dat deze porsche geen olie lekt.
26 jan 2014 15:41
Ja. Ik las het.
26 jan 2014 15:49
Bouwie, ik zou je lijstje korter maken....handbak en technische ed in goede staat.
Niet dat andere want anders wordt het een 10 jaren plan....

of je moet heel veel geduld hebben.....
26 jan 2014 16:23
Die motorruimte van die zwarte is goed ranzig. Lijkt wel of hij met Parijs-Dakar mee heeft gedaan
26 jan 2014 16:35
Heb even rondgekeken. Maar het aanbod valt inderdaad tegen. Geen schiefergrau maar wel een exclusief kleurtje en mooi laag op de wieltjes;
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/pors ... ousPage=lr
26 jan 2014 16:59
tevens als een goed belleggings opject te beschouwen
26 jan 2014 17:48
Porsche advertenties lezende valt mij op, noch eefen afchezien fan taalvauten', hoeveel onzin er door handelaren over de door hen aangeboden P's wordt uitgekraamd. 'Niet gehinderd door enige kennis van zaken' zou mijn wijlen vader zeggen.
Wellicht een nieuw topic waard.
26 jan 2014 18:08
Ha Dial, nee daar ben ik ook al achtergekomen
Bij de middelste is wel de motor gereviseerd bij 200000 km staat in de omschrijving.
Ja rondom het motorgedeelte ziet het id minder fris uit. Wat de reden hiervoor is!?
Bij die Van der Lee Auto's kan ik niet heel goed zien of het leer zwart / blauw is door de lichtval!?
Bij de particulier aangeboden wagen vindt ik de velgen sowieso niet mooi en deze is nogal aan de prijs ja.
De vraag is of er verder belangrijke zaken zijn vervangen ed zoals bv een motorrevisie
Ga ze wel benaderen.
26 jan 2014 18:42
Idd, benaderen kost niks.....succes.
26 jan 2014 18:44
Succes David, met het vinden van net die ene die jou helemaal aanstaat.