Hallo iedereen,
Zoals ik een paar minuten schreef in m'n voorstelling, heb ik dus eindelijk genoeg geld kunnen sparen om mezelf mijjn EERSTE PORSCHE te kunnen aanschaffen voor de zonnige WE's. Ik kijk er al naar uit
Eigenlijk vind ik alle PORSCHES even mooi en even legendarisch maar ik heb uiteindelijk toch een keuze gemaakt: ik ga voor een 993 CABRIO...
Waarom een 993: ik wil een wagen die niet te comfortabel rijdt, die helemaal anders rijdt dan mijn alledaagse wagen (een Mercedes C-classe break) maar toch al een bepaalde veiligheid kan bieden (ABS, airbags, etc.) en omdat ik de kleine kinderen er achterin krijg indien nodig
De voor mij ideale 993 Cabrio die ik zoek moet wel een ORIGINELE (met uitzondering van witte pinkers, rode achterlichten, witte teller achtergrond of sportieve uitlaattips mag natuurlijk wel!), ongevalvrije (met carrosserie in 100% originelelak aub, dit is voor mij heel belangrijk!) en een europese wagen (GEEN US import dus!) zijn. Liefst van al één model met de 272pk motor (1993-1995) met max. 150.000 reële km's op de teller.
Wat betreft de opties ben ik niet al te moeilijk: moet eigenlijk alleen een handbak zijn!
Voor de kleur ben ik wel wat moeilijker
Het zou immers een donkerblauwe of zwarte moeten zijn. Andere kleuren sluit ik niet perse uit maar deze 2 kleuren hebben toch een sterke voorkeur.
Voor de rest moet er voldoende historiek van de wagen aantoonbaar zijn zodat ik me een goed beeld kan vormen van de staat van de wagen.
Voila voila.... Ik denk dat het voornaamste erop staat...
Als jullie een mooie 993 CABRIO te koop weten, dan hoor ik het graag van jullie!
Alvast bedankt voor jullie hulp in m'n zoektocht.
Mvg
Bruno
PS: Oh ja, misschien nog te melden dat ik een echte wagenmaniak ben --> m'n POPRSCHE zal MIJN investering zijn en zal meer dan goed onderhouden worden!!!! (mijn vrouw is nu al bang dat ik meer tijd aan m'n wagen zal spenderen dan aan mijn kinderen