Ms niet de juiste plek; echter wel de juiste doelgroep
Ik ben zoekende naar een Golf 4 R32 schakel in deep blue, liefst 2003 of later en uiteraard crash vrij. Km.stand max 75000. Hoe minder extra's hoe beter.
Reguliere websites autoscout etc. staan reeds in de picture; echter wellicht weet iemand van jullie er eentje off the record te staan ??
Zal lastig worden maar wel ontzettend gaaf zo'n R32. Toekomstige klassieker. Mijn broertje heeft er ook eentje in perfecte staat, alleen dan in het zilver (zie foto)
golf 5 R32 een tijdje opzoek geweest naar een goede. Zijn moeilijk te vinden, veel is afgetrapt. En ze zijn zwaar erg zwaar, maar rijden fantastisch en het geluid is fenomenaal. Ik was bijna om
Ik heb nog goede herinneringen aan mijn 5 deurs Golf VR6 eerste serie! Vooral de tripjes in één keer naar Zuid frankrijk. Maar jeetje, wat verbruikte dat ding veel
Ik heb een Golf 4 R32 te koop. Voldoet niet geheel aan de specificaties (kleur zwart en 157.000 km) maar: - ik ben 2e eigenaar (1e eigenaar bekende nederlander) - dealeronderhouden - net nieuwe Micherlin Pilot Sport 3 - lederen bekleding - volledig standaard (behalve Pioneer radio/NAV) - in uitstekende staat Groet.